Ako si nastavím blacklist a whitelist pre prijímané emaily?


Blacklist a whitelist pre prijímané maily si môžete nastaviť vo Vašom Control paneli v sekcii E-mailové účty.

Emailové adresy môžete upravovať buď:

  • po jednej (modrá ceruzka vedľa konkrétnej emailovej adrey)
  • alebo všetky naraz (červené tlačidlo Hromadná zmena)

Úprava blacklistu a whitelistu je pod položkou Rozšírené. Po odkliknutí sa Vám zobrazí ponuka:

Priamo tu už môžete upravovať svoj blacklist a whitelist pridaním schránky, domény, IP adresy alebo rozsahu IP adries.

 Pri zadávaní údajov sa uistite, že zadávate údaje, ktoré chcete skutočne zablokovať rep.povoliť.

Príklad:

info@mojadomena.tld dňa 01.01.2019 12:00
relay2.dnsserver.eu: 550-rejected because 11.222.333.444
is in a black list at 550-sip-sip24.invaluement.local
550-Blocked by ivmSIP and/or ivmSIP/24 - see 550

https://www.invaluement.com/lookup/?item=11.222.333.444​

 

Z uvedenej chybovej hlášky vyplýva, že niekto z IP adresy 11.222.333.444 Vám posielal email, ale keďže sa IP adresa nachádza na blackliste, tak email nebol doručený do Vašej schránky info@mojadomena.tld. Odosielateľovi na danej IP adrese bola odoslaná chybová hláška zobrazená vyššie.

IP adresy zvyčajne automaticky zmiznú z black listu, ak z danej IP adresy v priebehu 24 hodín nie je odoslaný žiadny spam. V prípade, ak by problémy pretrvávali a potrebujete, aby Vám od daného odosielateľa emaily chodili, skúste si pridať jeho IP adresu do whitelistu podľa postupu vyššie.

2019-04-04 18:54 Marek Muzika {writeRevision}
Priemerné hodnotenie: 0 (0 Hlasy)

Nemôžete komentovať túto položku

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.