Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Máte problémy s emailami z Outlooku?

Roman

IP adresy Microsoft Outlook sa často vyskytujú na blacklistoch, konkrétne na blackliste Spamcop. Ak je to aj vás prípad, určite ste sa už stretli s podobnou chybou:

 

Citát

relay27s61.dnsserver.eu zamietol vašu správu na tieto e-mailové adresy:

support@exohosting.sk (support@exohosting.sk)
Your message couldn't be delivered because it's suspected of being spam. For best practices when sending email, refer to the guidelines found here: https://aka.ms/EmailingBestPractices.
 

relay27s61.dnsserver.eu uviedol túto chybu:
Decision Engine classified the mail item was rejected because of IP Block (from outbound normal IP pools) -> 550 rejected because 40.107.20.108 is in a black list at bl.spamcop.net;Blocked - see https://www.spamcop.net/bl.shtml?40.107.20.108

 

Tento problém môžete eliminovať, ak si IP adresy Outlooku pridáte na Whitelist. Detaily nájdete v našom blogu:

 

×
×
  • Vytvoriť nové...