Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''android''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Webserver
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
    • Overovacie procesy registrácie domén
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
    • Vlastné úpravy v Exowebe
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. Tento návod vás prevedie nastavením emailového konta v mobilnej aplikácii Microsoft Outlook v systéme Android. Inštalácia aplikácie a nastavenie konta Po stiahnutí a inštalácii aplikácie z Obchod Play sa otvorí uvítacie okno, kde si môžete prečítať niekoľko informácií. Nižšie máte dve možnosti: Pridať konto: tu kliknite, ak si prajete do svojho mobilného Outlooku pridať svoju emailovú adresu. Náš návod sa bude venovať tejto možnosti Vytvoriť nové konto: tu máte možnosť si vytvoriť nové emailové konto v rámci Microsoft Outlook. Tejto možnosti sa v návode venovať nebudeme Po kliknutí na tlačidlo Pridať konto sa zobrazia možnosti, tu netreba veľa rozmýšľať, jednoducho len zadajte svoju emailovú adresu do políčka s označením Zadajte svoj e-mail. Uistite sa, že svoju adresu zadávate bez preklepov a zbytočných medzier a kliknite dole na Pokračovať: Počkajte pár sekúnd, pokým Outlook načíta možnosti vytvorenia konta typu IMAP alebo POP: IMAP: váš mobilný Outlook sa bude synchronizovať s poštou uloženou na našich serveroch. Ak máte aj iné zariadenie, napríklad notebook alebo klasický počítač a v nich nastavený Outlook alebo iný emailový klient s protokolom IMAP, tak všade budete vidieť rovnaký stav pošty. To isté uvidíte, aj keď sa prihlásite na Webmail. Ak by ste mobil stratili alebo Outlook odinštalovali, o poštu neprídete, keďže je uložená na našich serveroch. Odporúčame túto možnosť zvoliť pre pokračovanie POP3: protokol POP bude poštu z vašej emailovej schránky sťahovať do mobilu. V prípade ak používate viac zariadení, pošta nebude medzi nimi synchronizovaná. Mobilná verzia Outlooku nemá možnosť nastaviť, či sa má diať s poštou po stiahnutí o servera, takže pošta zostáva na serveri. Odoslaná pošta sa však na server neukladá a zostáva v mobilnom zariadení. Ak by ste mobilné zariadenie stratili, prídete aj o odoslanú poštu. Z dôvodu synchronizácie a lepšej správy emailov neodporúčame veľmi používať protokol POP. Pre pokračovanie ďalej kliknite na položku IMAP: Následne sa otvorí stránka, ktorá bohužiaľ z dôvodu bezpečnostných opatrení nedovoľuje spraviť screenshot obrazovky, tak si popíšeme, čo je potrebné nastaviť. Na stránke uvidíte nasledujúce položky resp. polia: E-mailová adresa: tu uvidíte svoju emailovú adresu, ktorú ste si zadali o stránku predtým (už sa nedá zmeniť) Heslo: zatiaľ nemusíte zadávať, viď dole Zobrazované meno: zatiaľ nemusíte zadávať, viď dole Popis: zatiaľ nemusíte zadávať, viď dole Dole je možnosť Rozšírené nastavenia - zapnite ich. Otvoria sa rozšírené možnosti a táto časť je dôležitá Emailová adresa: hore uvidíte emailovú adresu, ktorú ste si predtým zadali (už sa nedá zmeniť) Zobrazované meno: sem vypíšte svoje meno, pod ktorým chcete vystupovať. Popis: tu si môžete stručne napísať popis vášho konta Server IMAP prichádzajúcej pošty Názov hostiteľa IMAP: zadajte mail.exohosting.com bez ohľadu na to, čo vám tam Outlook predvolene zadal Port: zadajte 993 Typ zabezpečenia: vyberte SSL/TLS Meno používateľa pre IMAP: nechajte zadaný názov schránky Heslo pre IMAP: tu si pozorne vypíšte svoje heslo, ktorým sa danou schránkou viete prihlásiť do Webmailu Server SMTP odchádajúcej pošty Názov hostiteľa SMTP: zadajte smtp.exohosting.com bez ohľadu na to, čo vám tam Outlook predvolene zadal Port: nastavte resp. zmeňte na 465 Typ zabezpečenia: nastavte resp. zmeňte na SSL/TLS Meno používateľa pre SMTP: nechajte zadanú svoju emailovú adresu, resp, zadajte si ju sem, ak tam nie je Heslo pre SMTP: heslo do vašej schránky, malo by tam byť už zadané, ak nie je, pozorne si vypíšte svoje heslo, ktorým sa danou schránkou viete prihlásiť do Webmailu Ak všetko máte vyplnené, ešte raz si skontrolujte zadané údaje a keď je všetko v poriadku hore napravo kliknite na fajku a počkajte, nech si Outlook zadané údaje spracuje. Možnosti a nastavenia konta Ak všetko prebehlo v poriadku, tak dostanete ponuku, či si prajete zadať ďalšie konto, ak nie, kliknite na Možno neskôr: Následne si ešte prejdite možnosťami, ktoré vám Outlook automaticky ponúkne, takže oznámenia si zapnite - ak by ste mali problém s oznámeniami, napr. že nefungujú, je to záležitosť nastavení vášho zariadenia, nie hostingu: Keď odkliknete všetko čo máte, tak sa zobrazí úvodná obrazovka, kam sme si už poslali testovací email. Kliknite na ikonu obálky vľavo hore: Po kliknutí na ikonu uvidíte základné menu, tu môžete vidieť priečinky konta IMAP, ako môcť vidieť, tak Outlook si natiahol všetky priečinky zo servera, ktoré našiel. Kliknite dole na ozubené koleso (Nastavenia): V sekcii Nastavenia máte možnosti správy vášho lokálneho emailové konta, ak aj možnosti samotného Outlooku. Kliknite na možnosť Kontá v sekcii Všeobecné: Tu máte možnosť si pridať (ďalšie) konto alebo upraviť svoje konto IMAP (kliknite na položku IMAP): Veľa možností sa tu nenachádza, ale ak by ste mali nejaké problémy so svojim kontom, tu máte možnosť si ho resetovať (Outlook sa reštartuje a schránka sa automaticky natiahne) alebo konto rovno odstrániť (Outlook konto zmaže a rovno ponúkne vytvorenie nového). Majte na pamäti, že mobilná verzia Microsoft Outlook nemá možnosti upraviť nastavenia vášho emailového konta, ak ste zadali napr. iné severy alebo porty ako ste mali - ak by ste ich potrebovali upraviť, resp. nastaviť nanovo, je potrebné konto odstrániť a nastaviť si ho znovu. Ďalšie možnosti Potrebujete vytvoriť a nastaviť emailové konto v Outlooku v počítači? Pozrite návod Ako si vytvoriť emailové konto v Microsoft Outlook. Prípadne, ak by ste sa rozhodli pre iný emailový klient, odporúčame Thunderbird a návod Ako si vytvoriť emailové konto v Mozilla Thunderbird.
×
×
  • Vytvoriť nové...