Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'authcode'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 1 result

  1. Autorizačný kód (AUTH(EPP)) je kľúčom k vlastníctvu domény. Prakticky všetky domény (až na niektoré výnimky) majú autorizačný kľúč, vďaka ktorému si môžete doménu previesť k inému registrátorovi. Získanie autorizačného kódu pre prevod domény Kód získate po prihlásení do Control Panela kliknutím na sekciu Zmeny v hlavnom menu vľavo. V časti Autorizovaná požiadavka na zmenu si z vybaľovacieho menu vyberte možnosť Zaslanie AUTH(EPP) kódu (ak v Control paneli máte viac domén, pred touto operáciou budete musieť najprv vybrať doménu, ktorú chcete previesť): Po označení možnosti Zaslanie AUTH(EPP) kódu si ešte skontrolujte informácie na stránke a odošlite požiadavku kliknutím na Potvrď. Odpoveď odoslať na: sem sa automaticky vkladá emailová adresa Hlavného konta, môžete si zmeniť adresu na takú, kam chcete dostať odpoveď na vybavenie požiadavky. Zmena tejto adresy nemá žiadny vplyv na to, kam bude odoslaný autorizačný kód, ten sa zasiela na emailovú adresu uvedenú vo WHOIS. Samotný AUTH(EPP) kód môže byť platný len niekoľko málo dní (obyčajne 3-5 dní, ale záleží od doménovej koncovky), preto sa pred odoslaním požiadavky uistite, či emailová schránka vlastníka domény je plne funkčná, aby bol email v poriadku doručený čo najskôr, nezabudnite skontrolovať aj priečinky so spamom. Dôležité upozornenie Majte na pamäti, že autorizačný kód sa odosiela výhradne na emailovú adresu uvedenú vo WHOIS, WHOIS slúži ako listina vlastníctva domény a jediná emailová adresa, ktorá je oprávnená prijať email s autorizačným kódom, je uvedená tá vo WHOIS. Pred zaslaním požiadavky sa uistite, že emailová adresa uvedená vo WHOIS je platná a máte k nej prístup. Ak k nej prístup nemáte, budeme od vás vyžadovať písomnú žiadosť o zmenu emailovej adresy vo WHOIS. Až po schválení písomnej požiadavky budeme môcť kód odoslať.
×
×
  • Create New...