Search the Community
Showing results for tags 'podpora'.
-
Vítame vás na našej novej podpornej stránke, ktorá beží na špičkovom redakčnom systéme Invision Community! Okrem blogov tu nájdete aj naše návody, ktoré sme vylepšili a doplnili o množstvo nových informácií, pričom sme brali ohľad najmä na to, aké problémy naši zákazníci riešili v četoch, emailoch, či telefonátoch. Celkovo viac ako 220 návodov (toto číslo sa bude naďalej zvyšovať, ak nám napadne pridať niečo nové) vám bude pomáhať pri nastavovaní služieb v oblasti hostingu a správe domén, ktoré si u nás objednáte. Návody boli vypracované do takej podrobnosti, že podľa nich by mali všetko zvládnuť aj začiatočníci, samozrejme v prípade nejasností nás kedykoľvek môžete kontaktovať napr. formou četu (vľavo dole) alebo emailu. Všetky kontaktné údaje nájdete na tejto stránke. Blogy a Návody sú plne integrované v jednom systéme, čím sa ľahko vedia medzi sebou prepájať resp. zdieľať, čo umožní ľahšie propagovať naše služby a informovať o nových veciach. Navyše do budúcnosti uvažujeme o ďalších rozšíreniach, ktoré určite budú zaujímavé aj pre vás. Blogy aktuálne máme rozdelené na tri časti: EXO Hosting Blog - tu nájdete naše všeobecné články, ktoré popisujú dianie v IT sfére. Nájdete tu aj blogy, ktoré boli napísané ešte v našom starom systéme. Novinky a informácie - tu budeme prinášať čo je nového v našej internej infraštruktúre, čo sme zmenili alebo vylepšili, ná základe toho budeme následne dopĺňať naše návody. Novinky v Exowebe - Exoweb je špecifická služba mimo klasického hostingu, tu budeme prinášať informácie o nových vydaniach, ktoré potom doplníme do našich návodov k Exowebu. Ak bude niečo nové v ohľade samotného centra podpory, určite sa to tu dozviete.
-
Štatistiky najčastejšie riešených problémov na technickej podpore
Roman posted a blog entry in EXO HOSTING Blog
Technická podpora je dôležitou súčasťou každej webhostingovej firmy. V tomto blogu vám ukážeme, s akými problémami sa na nás zákazníci obracajú najčastejšie. Spravili sme štatistiku z nášho ticket systému za uplynulý rok (za obdobie 9/2018 – 9/2019) počas ktorého sme spracovali 32 tis. emailov a z toho takmer 4 tis. autorizovaných požiadaviek, ktoré nám posielate z Control panelu pre rôzne zmeny. Najčastejšie riešené požiadavky Prvý graf obsahuje skupiny požiadaviek, ktoré riešime najčastejšie (zoradené v poradi): EMAIL CMS (Exoweb, WordPress, Joomla!) SSL certifikáty DOMENY DNS VPS (Virtuálne servery) FTP Na grafe môžete vidieť, že jednoznačne najčastejšie riešené požiadavky sú ohľadom problémov s emailom. Možno prekvapivo sú tretie v poradí požiadavky ohľadom SSL certifikátov. Je to ale prirodzené, lebo v uplynulých rokoch sa SSL certifikáty začali používať vo veľkej miere aj na bežných weboch a zákazníci problematiku zatiaľ až tak neovládajú, tak potrebujú poradiť. Emaily Požiadavky v rámci rôznych problémov s emailom, ktoré s nami zákazníci riešia sa delia takto: nastavenia spamblock blacklist presmerovanie spf obnova emailov zo zálohy Najviac požiadaviek sa týka nastavenia emailového klienta. Služby webhostingu Veľkú skupinu technických problémov, ktoré riešime tvoria jednotlivé služby, ktoré k webhostingu patria. Ich množstvo je v tomto poradí: PHP MySQL zálohy quota (zaplnený priestor) obnova dát zo záloh Multihosting php.ini .htaccess cron sponzoring Domény Neoddeliteľnou súčasťou našej práce je aj technická podpora pri riešení rôznych problémov spojených s prevádzkou domén: prevod presmerovanie domény whois registrácia verifikácia Najviac času nám zaberie práca pri prevodoch (zmena registrátora) domén. CMS V posledných rokoch sú hlavne medzi laikmi veľmi obľúbené rôzne redakčné systémy ako WordPress, Joomla!, Prestashop a pod. Takisto aj my ponúkame v rámci našich služieb EXOWEB na adrese https://www.exohosting.sk/webstranka a keďže ho väčšinou používajú úplní laici, tak s tým je spojená dosť častá pomoc z našej strany. Poradie v počte riešných požiadaviek pri jednotlivých CMS je takto: Exoweb WordPress Prestashop Joomla! Opencart Systém technickej podpory v EXO Hostingu sa snažíme neustále vylepšovať, aby sme našim zákazníkom pomohli s ich problémom čo najrýchlejšie a čo najlepšie a k tomu nám pomáhajú aj tieto štatistiky.