Search the Community
Showing results for tags 'doménový kôš'.
-
Doménový kôš slúži pre zachytenie všetkých odoslaných správ na vašu doménu, najmä v prípade, ak chcete mať istotu, že budú doručené správy, ktoré obsahujú preklep v adrese. Ak máte napríklad schránku obchod@domena.tld a niekto vám pošle emailovú správu na adresu s preklepom obhcod@domena.tld, tak v normálnom prípade by sa email vrátil odosielateľovi nedoručený, ale ak máte aktivovaný doménový kôš, správa vám bude doručená do emailovej schránky ktorú máte nastavenú ako doménový kôš. Pri zapnutom doménovom koši nie je nutné vytvárať potrebné emailové adresy (s preklepom), správa bude automaticky doručená na presmerovanú emailovú adresu, ktorú si nastavíte vo vašom Control Paneli. Pri aktivovanom doménovom koši sa môže stať, že do vašej schránky budú občas chodiť správy o nedoručení emailov, ktoré ste neodoslali vy. Toto spôsobujú roboti na internete, ktorý rozosielajú správy v mene vašej domény. Dosť často je ako odosielateľ uvedená neexistujúca emailová adresa v rámci vašej domény napr. 'sales@domena.tld'. Pravdepodobnosť takýchto "akcií" je veľmi nízka, ak máte správne nastavený SPF záznam, ktorý vás chráni pred odosielaním emailových správ z neoprávnených serverov. Aktivácia a nastavenie doménového koša Prihláste sa do Control Panela a kliknite na E-mailové účty: Po kliknutí na E-mailové účty v pravej časti pod možnosťami vytvoriť emailovú schránku a alias, kliknite na Pridať/Zmeniť presmerovanie prichádzajúcej pošty: Do políčka Presmerovať na email si zadajte funkčnú emailovú schránku, pre tieto účely zachytávania emailových správ si môžete vytvoriť schránku s názvom napríklad kos@, prípadne schránok si môžete vytvoriť a zadať viac (obyčajne to nie je nutné). Typ presmerovania ponechajte SRS a kliknite na Zmeniť. Po uložení údajov a nastavení, budete na stránke vidieť, či je doménový kôš aktívny a na akú adresu sa všetky emaily presmerujú:
-
- doménový kôš
-
(and 1 more)
Tagged with: