Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags '413'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 1 result

  1. Pri nahrávaní veľkých súborov v administrácii WordPress, napríklad keď nahrávate novú šablónu, sa niekedy môžete stretnúť s chybovým hlásením: 413 Request Entity Too Large alebo po novom 413 Payload Too Large Toto hlásenie jednoducho znamená, že nahrávaný súbor je príliš veľký pre nastavené parametre hostingu resp. PHP. V tomto návode si priblížime niekoľko spôsobov ako sa cez tento problém preniesť a nahratie veľkého súboru úspešne dokončiť. Veľkosť voľného miesta Najskôr sa uistite, či máte dostatok voľného miesta vo svojom hostingovom balíčku. Ak nie, teda že napríklad nahrávaný súbor by takmer mohol zaplniť zostávajúce voľné miesto, odporúčame, aby ste si v Control Paneli cez Zmeny navýšili parametre balíčku (ak máte Puzzle X), ak máte starší balíček (napr. Standard Hosting alebo Classic Hosting) tak odporúčame zmenu na Puzzle X s objednaním dostatočne veľkého miesta. Zistenie verzie PHP Keď miesta na serveri budete mať dostatok, zistite si akú verziu PHP používate. Ak používate staršie verzie PHP (7.2 a staršie), odporúčame zmenu na vyššiu verziu, zároveň sa uistite, že WordPress a pluginy vyššiu verziu PHP podporujú. Ak nebude problém s kompatibilitou, nastavte si PHP na verziu 7.4 alebo 8.1. Verzie PHP vyššie ako 7.2 majú u nás nastavené vyššie parametre v súbore php.ini. Parametre php.ini platné pre verzie PHP 7.3 a vyššie: max_execution_time = 600 max_input_time = 60 memory_limit = 512M display_errors = On log_errors = On upload_max_filesize = 256M post_max_size = 256M max_input_vars = 3000 Po zmene PHP verzie počkajte pár minút a skúste veľký súbor nahrať znovu. Nastavenie limitu pamäte pre WordPress Redakčný systém WordPress má prednastavenú veľkosť systémovej pamäte na 40 MB, ktorú využíva pre beh svojich služieb a vo väčšine prípadov táto veľkosť stačí. Pri problémoch s nahrávaním veľkých súborov alebo skôr keď sa rôzne pluginy snažia spracovať veľké množstvo údajov, môže sa stať, že sa vyčerpá dostupná pamäť. Vtedy sa môžete stretnúť s chybovým hlásením: Out of memory... Môžete vyskúšať WordPressu "natvrdo" nastaviť maximálnu možnú pamäť pomocou úpravy konfiguračného súboru wp-config.php. Prihláste sa pomocou protokolu FTP na server a z koreňového priečinka /public_html/ si do počítača stiahnite súbor wp-config.php. Otvorte si ho napríklad pomocou programu Notepad++ (pre úpravu vám bude stačiť aj klasický Notepad - Poznámkový blok, ale Notepad++ je výborné riešenie pre takéto úpravy) a niekde pod riadkom 80 nájdite túto časť kódu: define( 'WP_DEBUG', false ); /* Add any custom values between this line and the "stop editing" line. */ /* That's all, stop editing! Happy publishing. */ Sem si medzi dva riadky označené /* a */ vložte tento kód: define( 'WP_MEMORY_LIMIT', '512M' ); ... takže vo výsledku to bude vyzerať takto: define( 'WP_DEBUG', false ); /* Add any custom values between this line and the "stop editing" line. */ define( 'WP_MEMORY_LIMIT', '512M' ); /* That's all, stop editing! Happy publishing. */ Súbor uložte a nahrajte naspäť do priečinka /public_html/. Hneď od tej chvíle bude WordPress využívať všetku dostupnú pamäť bez obmedzení a skúste znovu nahrať veľký súbor alebo spustiť plugin, ktorý predtým nedokončil operáciu kvôli pamäti. Upozornenie: Toto nastavenie nezaručuje na 100% vyriešenie problému. Ak sa opäť stretnete s problémom typu Out of memory... a je vyčerpaná celá pamäť 512 MB, odporúčame kontaktovať tvorcu pluginu. Ak zmena PHP a vyššie limity nepomôžu Manuálne nahratie cez FTP Ak zmena PHP a navýšenie limitov nepomohlo, ďalším riešením je manuálne nahratie súboru pomocou FTP. Odporúčame si pozrieť inštrukcie k inštalácii šablón či pluginov, každá inštalácia by mala poskytovať tieto informácie, platí to obzvlášť v prípade platených produktov - pre viac informácií kontaktujte autora šablóny či pluginov. Tento spôsob inštalácie šablón a pluginov je bežný, ak zlyhá nahrávanie cez administračné prostredie. Šablóny sa nahrávajú do adresára /wp-content/themes/ a pluginy do adresára /wp-content/plugins/. Pluginy na nahrávanie veľkých súborov Ak cez FTP nechcete manuálne nahrávať alebo nemáte túto možnosť, môžete vyskúšať plugin Tuxedo Big File Uploads, ktorý vám pomôže s nahrávaním a inštaláciou veľkých súborov, ktoré presahujú limity v nastaveniach na serveri. Kontaktujte tvorcu šablóny (pluginu) Ak je problém s manuálnym kopírovaním súborov - platí to najmä v prípade platených produktov - ak si šablónu alebo nejaký plugin zakúpite, býva dobrým zvykom, že autor produktu vám ho aj nainštaluje. Ak narazí na problémy, na ktoré ste narazili vy, buď vám dá odporúčania čo treba spraviť alebo produkt nahrá manuálne cez FTP (bude od vás vyžadovať prihlasovacie údaje na FTP) a potom z administrácie webu nainštaluje.
×
×
  • Create New...