Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'debug'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Calendars

  • Community Calendar

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 1 result

  1. Roman

    Zapnutie debug módu v Joomla!

    Pri Joomla! sa môže stať, že ak máte nejaký modul alebo plugin nekompatibilný s aktuálnou PHP verziou, tak namiesto webovej stránky uvidíte len bielu stránku. Prečo vidíte len bielu stránku môžete zistiť tak, že si v Joomla zapnete debugovanie. Je to možné zapnúť aj v administrácii, ale v prípade bielej stránky alebo ak máte problém sa dostať do administrácie, tak debugovanie si môžete zapnúť úpravou nastavení v súbore configuration.php Zapnutie debugovania v Joomla! Prihláste sa na server a z hlavného adresára Joomla! si stiahnite do počítača súbor configuration.php. Otvorte ho napr. v Notepad++ a zhruba na riadkoch 19. a 23. nájdite tieto dve položky: public $debug = '0'; . . . public $error_reporting = 'none'; Upravte dané dve hodnoty takto: public $debug = '1'; . . . public $error_reporting = 'maximum'; ... a nahrajte súbor naspäť na server. Pozor, súbor na serveri zrejme bude mať CHMOD (oprávnenia) 444, takže pred nahratím súboru z počítača si musíte upraviť práva toho súboru na serveri aspoň na 644. Po nahratí upraveného súboru by ste mali na stránke vidieť chybové hlásenia, ktorý modul z akého dôvodu prestal fungovať, čo vám pomôže k obnoveniu chodu stránky.
×
×
  • Create New...