Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'záznam'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Roman

    Zapnutie debug módu v Joomla!

    Pri Joomla! sa môže stať, že ak máte nejaký modul alebo plugin nekompatibilný s aktuálnou PHP verziou, tak namiesto webovej stránky uvidíte len bielu stránku. Prečo vidíte len bielu stránku môžete zistiť tak, že si v Joomla zapnete debugovanie. Je to možné zapnúť aj v administrácii, ale v prípade bielej stránky alebo ak máte problém sa dostať do administrácie, tak debugovanie si môžete zapnúť úpravou nastavení v súbore configuration.php Zapnutie debugovania v Joomla! Prihláste sa na server a z hlavného adresára Joomla! si stiahnite do počítača súbor configuration.php. Otvorte ho napr. v Notepad++ a zhruba na riadkoch 19. a 23. nájdite tieto dve položky: public $debug = '0'; . . . public $error_reporting = 'none'; Upravte dané dve hodnoty takto: public $debug = '1'; . . . public $error_reporting = 'maximum'; ... a nahrajte súbor naspäť na server. Pozor, súbor na serveri zrejme bude mať CHMOD (oprávnenia) 444, takže pred nahratím súboru z počítača si musíte upraviť práva toho súboru na serveri aspoň na 644. Po nahratí upraveného súboru by ste mali na stránke vidieť chybové hlásenia, ktorý modul z akého dôvodu prestal fungovať, čo vám pomôže k obnoveniu chodu stránky.
  2. Roman

    Zaznamenávanie chýb vo WordPress

    Ak máte problémy so stránkou vo WordPress, chyby servera si môžete pozrieť v Control Paneli, v časti Logy na karte Error log. Tu môžete nájsť chybové záznamy, ktoré vytvára váš redakčný systém. Zaznamenávanie chýb vo WordPress WordPress má však aj vlastný systém, ktorý v prípade problémov odporúčame použiť. Prihláste sa na server, a v súbore wp-config.php (nachádza sa v zložke /public_html/) nájdite okolo riadku 82.: define('WP_DEBUG', false); a to zmeňte na define('WP_DEBUG', true); WordPress následne začne do súboru debug.log (v zložke /wp-content/) generovať chyby, ktoré vznikli počas surfovania na stránkach. Pomocou týchto chýb môžete vyriešiť problémy, v prípade pluginov odporúčame, aby ste ich riešili s ich autormi. Ak máte zaznamenávanie chýb zapnuté, sledujte ako často tam chyby pribúdajú. V prípade veľkého množstva chýb, veľkosť súboru môže rýchlo rásť a ukrajovať z voľného miesta na serveri vyhradeného pre vašu stránku. Odporúčame si pozrieť tento návod (v ang.), kde nájdete spôsoby ako odstrániť množstvo známych problémov vo WordPress.
×
×
  • Create New...