Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''kontakt''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Webserver
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
    • Overovacie procesy registrácie domén
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
    • Vlastné úpravy v Exowebe
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. Roman

    Zmena kontaktných údajov

    Každá doména (alebo multihosting, či virtuálny server) má v Control Paneli vlastný kontakt. Na základe kontaktných údajov sa generujú faktúry za poskytované služby a určujú vlastníka danej služby. Odporúčame, aby ste si kontakty potrebné pre generovanie a zasielanie výziev, faktúr a upomienok z času na čas skontrolovali, najmä emailovú adresu, či je aktuálna. Takto vždy budete dostatočne skoro informovaní o blížiacej sa exspirácii služieb, čím zabránite ukončeniu poskytovania služieb našou spoločnosťou a tým znefunkčneniu webových stránok či emailových schránok. Aktualizácia kontaktných údajov Prihláste sa do Control Panela (ak sa neviete prihlásiť do Control Panela, postupujte podľa návodu) a vľavo v hlavnom menu kliknite na Kontakty: Nájdite si doménu, u ktorej potrebujete aktualizovať kontakty a na riadku adresy s ikonou panáčika (čo je administratívny kontakt domény) kliknite na Zmeniť / Zobraziť. Odporúčame aktualizovať aj kontakt s obálkou slúži pre potreby klasickej papierovej pošty a v proforme je zobrazená ako korešpondenčná adresa: Otvorí sa stránka s poliami, v ktorých si môžete upraviť všetky kontaktné informácie, ktoré chcete alebo potrebujete mať na faktúre. Nižšie na obrázku môžete vidieť príklad vyplnených kontaktných údajov, pričom modrá šípka ukazuje na emailovú adresu, čím toto pole zvýrazňuje - tu môžete upraviť emailovú adresu, na ktorú sa majú zasielať faktúry. Upozornenie: Ak zmena kontaktných údajov má zahŕňať aj zmenu údajov vlastníka domény, nestačí údaje upraviť len tu. Ako naznačuje upozornenie hore v obrázku nižšie, je potrebné si poslať aj autorizovanú požiadavku o Aktualizáciu údajov vo WHOIS. Ak k pôvodnej emailovej adrese už nemáte prístup, bude potrebné postupovať podľa návodu Aktualizácia údajov vo WHOIS, bez prístupu na kontaktný email. Príklad kompletne vyplnených údajov. Modrá šípka ukazuje na emailovú adresu, na ktorú budú odosielané proformy, faktúry a upomienky: Údaje v administratívnom kontakte aktualizujete / meníte vtedy, ak: sa zmenili vaše osobné údaje, napr. adresa, tel. číslo, email a pod. previedli ste doménu do vlastníctva niekoho iného - buď údaje upravíte vy alebo doménu odpojíte od Control panela, aby si ju nový majiteľ mohol pripojiť k svojmu Control panelu. Údaje v poštovom kontakte aktualizujete / meníte vtedy, ak: potrebujete faktúry zasielať klasickou poštou (listom) V oboch prípadoch je potrebné, aby ste obe adresy mali aktuálne, keďže sa zobrazujú na proforme resp. faktúre: Aktualizácia dodatočných kontaktov Nižšie pod týmto formulárom sa nachádzajú ešte dve sekcie: Údaje pre fakturáciu vyplnenie tejto sekcie nie je dôležité, ale sem si môžete zapísať druhú (inú) emailovú adresu, kam vám budeme zasielať výzvy a faktúry. Je to vhodné napr. ak výzvy a faktúry chcete štandardne posielať sebe na email (viď vyššie) a sem do tejto sekcie zapíšete ďalšiu emailovú adresu, napr. vašej sekretárky alebo vašu záložnú emailovú adresu. Odporúčame, aby táto adresa bola mimo vašej domény, ak by nastala situácia, že vám kvôli neskorej úhrade exspiruje doména, čím sa znefunkční aj email, tak výzvy a faktúry vám prídu na ďalšiu adresu, ktorá je funkčná. Údaje na technika vyplňte pre prípad, ak máte správcu webu, ktorý s nami potrebuje komunikovať, ak nám zavolá z tel. čísla alebo napíše z emailovej adresy uvedenej v tomto formulári, tak určité požiadavky môžeme vybavovať aj cez tieto kontakty. Ani jedna z týchto dvoch sekcií nemá vplyv na generovanie faktúr a obsah v nich. Pred kliknutím na Zmeny musíte ešte označiť súhlasy s obchodnými podmienkami. Akákoľvek zmena vyžaduje tento súhlas. Hlavné konto Zároveň odporúčame, aby ste si skontrolovali a prípadne aj aktualizovali údaje Hlavného konta, ktoré je potrebné pre úspešné prihlásenie do Control Panela a zasielanie autorizovaných požiadaviek. Hlavno konto je nezávislé od kontaktu domény (resp. domén) a môže obsahovať úplne rozdielne kontaktné informácie.
  2. Použitie widgetu Kontakt je jednoznačné, informujte svojich návštevníkov alebo zákazníkov, ako vás môžu kontaktovať. Táto sekcia sa v mnohom podobá Formulárom a aj nastavenia sú si podobné. Kontakt Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať sekciu: Na stránke sa objaví zelený pruh s popisom Pridať obsah tu, ak takých pruhov vidíte na stránke viac, kliknite na ten, kam chcete novú sekciu vložiť. Následne naľavo kliknite na sekciu Kontakt a kliknutím napravo si vyberte formát. Na výber máte viacero typov, kde stačí napr. zadať len emailovú adresu a napísať odkaz alebo sa zobrazí mapa s adresou vašej lokality. My si vyberieme ten vpravo dole s adresou a kontaktným formulárom: Po vložení na stránku v Editore si môžete všetky údaje pomenovať a upraviť tak, ako potrebujete, pričom automaticky sa tam vložia údaje, ktoré máte už zadané vo svojich kontaktoch v nastaveniach (Menu → Nastavenia stránky → Profil → karta Detaily kontaktu). Ak vám niekto odošle email, príde vám na emailovú adresu, ktorú máte zadanú v políčku E-mail. Keď kliknete na formulár s políčkami, objavia sa možnosti: Názov formulára: tu si vyplňte interný názov formulára, ktorý uvidíte v Editore v sekcii Zákazníci Odoslať na e-mail: sem si napíšte emailovú adresu kam chcete dostávať prijaté správy Predmet: pomenujte si prijatý email ako vám vyhovuje Stránka po úspešnom odoslaní: tu si môžete nastaviť, čo sa má stať, keď sa správa úspešne odošle. Môžete si napr. nastaviť presmerovanie na stránku, kam návštevníkom poskytnete podrobnejšie informácie URL: sem zadajte adresu stránky mimo stránok Exowebu Označenie správy: nazvite si políčko kam sa majú písať správy Názov formulára: verejný názov formulára, ktorý uvidia vaši návštevníci Text tlačidla: pomenujte si tlačidlo na odoslanie ako chcete Označenie e-mailu: označte si políčko pre zadanie emailovej adresy ako chcete Zástupný symbol e-mailu: naznačte návštevníkom, čo majú zadať do políčka Udeliť marketingový súhlas: umožnite svojim návštevníkom vybrať si, či majú mať možnosť povoliť zasielanie marketingových správ Text marketingového súhlasu: napíšte oznam návštevníkom k čomu Udelenie marketingového súhlasu slúži. Správa kontaktov Ak vám návštevník pošle správu a zadá svoje kontakty, môžete si tieto kontakty spravovať v sekcii Zákazníci. Sekcia Zákazníci je však dostupná len v balíčkoch BIZNIS WEB a MAX WEB.
  3. Widget Formulár môžete používať napríklad na to, aby vás mohli návštevníci kontaktovať, primárne však odporúčame používať widget Kontakt. Widget Formulár je vhodný, ak potrebujete pokročilejšie nastavenia napr. s výberom volieb, ako si ukážeme na príklade nižšie. Upozornenie: Prv, než začnete, odporúčame mať na pamäti, aby ste si na jednotlivé stránky nepridávali viac ako jeden formulár. Ak vám návštevník odošle správu cez jeden formulár, tak cez ďalší na tej istej stránke nemusí byť odoslanie správy úspešné - systém Exoweb takéto odosielanie môže považovať za spam. Toto obmedzenie skončí po obnovení stránky (stlačte klávesu F5). Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať sekciu: Na stránke sa objaví zelený pruh s popisom Pridať obsah tu, ak takých pruhov vidíte na stránke viac, kliknite na ten, kam chcete novú sekciu vložiť. Následne naľavo kliknite na sekciu Formulár a z pravej časti si vyberte formát. Pre našu ukážku si vyberieme Pokročilý formulár (Advanced form). Keď Pokročilý formulár vložíte na stránku do Editora a kliknete naň, zobrazia sa možnosti: E-mail adresa: sem sa automaticky vloží emailová adresa, ktorú máte zadanú v kontaktoch (Menu - Nastavenia stránky - Profil - karta Detaily kontaktu - políčko E-mail) Názov formulára: môžete ponechať prázdne alebo si ho pomenujte - tento názov bude použitý ako názov emailu, ktorý vám príde po odoslaní formulára Zobraziť z poľa adresy: ponechajte zapnuté - sem návštevníci môžu zadať svoju emailovú adresu Váš email a Zadajte svoj email: sú len pomenovania položiek vo formulári, buď ponechajte prázdne alebo si vyplňte svoje vlastné popisy Novinka od októbra 2023 Hore v nastaveniach si môžete zadať interný názov formulára, ktorý vám uľahčí správu zákazníkov (viď sekciu Správa kontaktov dole): Keď sa v nastaveniach posuniete nižšie, uvidíte viac možností, nastavenie Stránka po odoslaní môžete nechať Vlastné alebo nastaviť si, kam sa má návštevník po odoslaní údajov vo formulári má presmerovať. Napr. si môžete vytvoriť stránku, kde budú ďalšie informácie. Posunutím sa ešte nižšie uvidíte ďalšie pokročilé možnosti Názov formulára: pomenujte si svoj formulár názvom, ktorý sa zobrazí návštevníkom na stránke Text tlačidla: pomenujte si tlačidlo ako chcete, napr. ako "Odoslať" Pridať vlastné pole: tu si môžete nastaviť možnosti, ktoré bude mať možnosť návštevník vybrať resp. označiť a odoslať spolu s formulárom Vlastné pole môže mať päť typov, každý si môžete označiť ako povinné resp. nepovinné pole. Celkovo je k dispozícii päť typov: Jednoriadkové pole: pole s jedným riadkom, vhodné na krátku správu Pole s viacerými riadkami: pole vhodné na dlhší text resp. odkaz Prepínač: slúži na označenie možností, možné je vybrať len jednu možnosť Zaškrtávacie políčko: návštevník môže označiť viac možností, prípadne všetky Drop down: po kliknutí si návštevník vyberie možnosť Keď si zvolíte Prepínač alebo Zaškrtávacie políčko alebo Drop down, mali by ste návštevníkom ponúknuť možnosti na výber, teda aspoň dve možnosti, pridať si ich môžete samozrejme viac (cez Pridať ďalšiu možnosť). Novinka od októbra 2023 Pri každom formulári môžete odteraz zapnúť možnosť, či vaši návštevníci majú mať možnosť súhlasiť so zasielaním marketingových informácií: Keď budete mať pridané a nastavené všetky voľby, kliknite na Pridať a a potom hore na Uložiť. Keď si stránku zverejníte so všetkými možnými typmi a možnosťami, výsledok by ste mali vidieť podobný ako nižšie na obrázku: Vzhľad samotného formulára si samozrejme môžete aj upraviť ako chcete. Správa kontaktov Ak vám návštevník pošle správu a zadá svoje kontakty, môžete si tieto kontakty spravovať v sekcii Zákazníci. Sekcia Zákazníci je však dostupná len v balíčkoch BIZNIS WEB a MAX WEB.
×
×
  • Vytvoriť nové...