Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content
AKCIA - 50%tná zľava na EXOWEB balíčky ×

Search the Community

Showing results for tags 'faktúra'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Roman

    Používanie kreditného systému

    Kreditný systém slúži na pohodlné úhrady za služby. Kreditný systém spolu s prehľadom zrealizovaných úhrad a dobíjaní kreditu nájdete v Control Paneli v sekcii Kredit: Po kliknutí na Kredit máte tri možnosti: Objednať kredit Uhradiť výzvy z kreditu Previesť kredit Objednať kredit Po kliknutí na tlačidlo Objednať kredit sa vám zobrazí stránka s objednávkovým procesom vo viacerých krokoch, kde si môžete dobiť kredit v rozmedzí od 10 do 1000 €. Na túto transakciu si takisto môžete zvoliť vystavenie faktúry s elektronickým podpisom a v prípade potreby aj faktúru zaslať poštou. Kredit si objednávate bez DPH, takže k výslednej sume treba ešte pripočítať 20% DPH (systém to prepočíta za vás). V ďalších krokoch je to už len "klikačka", kde skontrolujete zadané údaje a odošlete objednávku. Úhradiť výzvu z kreditu Úhradu z kreditu môžete vykonať v časti Fakturácia, kliknutím na tlačidlo Uhradiť pri neuhradenej faktúre za doménu alebo služby. Po kliknutí na Uhradiť jednu z možností budete mať Uhradiť z kreditu. Kliknite na tlačidlo a pokračujte podľa inštrukcií na stránke. Previesť kredit Po kliknutí na tlačidlo Previesť kredit sa objaví formulár, do ktorého zadáte prihlasovacie údaje Control Panela, do ktorého potrebujete previesť kredit a zadáte výšku kreditu, ktorú chcete previesť. Po vyplnení údajov kliknite na Previesť kredit.
  2. Odporúčame, aby ste si emailovú adresu pre zasielanie výziev, faktúr a upomienok pravidelne kontrolovali, či je aktuálna. Takto vždy budete dostatočne skoro informovaní o blížiacej sa exspirácii služieb, čím zabránite ukončeniu poskytovania služieb našou spoločnosťou a tým znefunkčneniu webových stránok či emailových schránok. Zmena emailovej adresy Prihláste sa do Control Panela (ak sa neviete prihlásiť do Control Panela, postupujte podľa návodu) a vľavo v hlavnom menu kliknite na Kontakty: Nájdite si doménu, u ktorej potrebujete aktualizovať kontakty a na riadku adresy s ikonou panáčika (čo je administratívny kontakt domény) kliknite na Zmeniť / Zobraziť. Kontakt s obálkou si všímať nemusíte - aktualizovať si ho môžete tiež, ale slúži len pre potreby klasickej papierovej pošty. Otvorí sa stránka v poliami, v ktorých si môžete upraviť všetky informácie, ktoré chcete mať zmenené na faktúre. Modrá šípka ukazuje na emailovú adresu, ktorú môžete upraviť tu, ak chcete zmeniť emailovú adresu, na ktorú sa majú zasielať faktúry. Upozornenie: Ak zmena emailovej adresy (prípadne aj iných údajov) má zahŕňať aj zmenu údajov vlastníka domény, nestačí emailovú adresu len tu upraviť. Ako naznačuje upozornenie hore v obrázku nižšie, je potrebné si poslať aj autorizovanú požiadavku o Aktualizáciu údajov vo WHOIS. Ak k pôvodnej emailovej adrese už nemáte prístup, bude potrebné postupovať podľa návodu Aktualizácia údajov vo WHOIS, bez prístupu na kontaktný email. Aktualizácia dodatočných kontaktov Nižšie pod týmto formulárom sa nachádzajú ešte dve sekcie: Údaje pre fakturáciu vyplnenie tejto sekcie nie je dôležité, ale sem si môžete zapísať druhú (inú) emailovú adresu, kam vám budeme zasielať výzvy a faktúry. Je to vhodné napr. ak výzvy a faktúry chcete štandardne posielať sebe na email (viď vyššie) a sem do tejto sekcie zapíšete ďalšiu emailovú adresu, napr. vašej sekretárky alebo vašu záložnú emailovú adresu. Odporúčame, aby táto adresa bola mimo vašej domény, ak by nastala situácia, že vám kvôli neskorej úhrade exspiruje doména, čím sa znefunkční aj email, tak výzvy a faktúry vám prídu na ďalšiu adresu, ktorá je funkčná. Údaje na technika vyplňte pre prípad, ak máte správcu webu, ktorý s nami potrebuje komunikovať, ak nám zavolá z tel. čísla alebo napíše z emailovej adresy uvedenej v tomto formulári, tak určité požiadavky môžeme vybavovať aj cez tieto kontakty. Ani jedna z týchto dvoch sekcií nemá vplyv na generovanie faktúr a obsah v nich. Pred kliknutím na Zmeny musíte ešte označiť súhlasy s obchodnými podmienkami. Akákoľvek zmena vyžaduje tento súhlas. Zároveň odporúčame, aby ste si skontrolovali a prípadne aj aktualizovali údaje Hlavného konta, ktoré je potrebné pre úspešné prihlásenie do Control Panela a zasielanie autorizovaných požiadaviek.
×
×
  • Create New...