Search the Community
Showing results for tags 'faktúra'.
-
V prípade, ak vlastníte nadnárodnú (generickú) doménu, napríklad .COM alebo .INFO, .ORG a podobne, tak 30 dní pred exspiráciou platnosti domény vám príde upozornenie v angličtine v nasledujúcom podobnom znení: Upozornenie: Tieto emaily sú zasielané povinne, keďže to vyžaduje ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers - Internetová korporácia pre prideľovanie názvov a čísiel). Keď dostanete takýto email, nie je potrebné nič robiť, nemusíte nás kontaktovať, ani od nás pýtať faktúru na ďalšie obdobie, my vám zhruba za týždeň pošleme proformu na úhradu. Čo však môžete spraviť Uistite sa, že máte platnú emailovú adresu pre zasielanie faktúr, zároveň si skontrolujte, či máte vo svojom fakturačnom profile aktuálne údaje - ktoré chcete mať na faktúre. Podrobnosti k zmene emailovej adresy a ostatných faktračných údajov nájdete v návode Zmena emailovej adresy pre zasielanie faktúr. Ak ste upravili hocijaké údaje, odporúčame, aby ste nám poslali požiadavku v ohľade aktualizácie vlastníctva domény (WHOIS) - túto požiadavku nám môžete poslať aj v prípade, ak nemáte istotu, či údaje vo WHOIS máte aktuálne. My údaje preveríme a v prípade potreby aktualizujeme. Podrobnosti k aktualizácii vlastníctva domény nájdete v návode Zmena vlastníka domény, aktualizácia údajov vo WHOIS.
-
- doména
- exspirácia
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Kreditný systém slúži na pohodlné úhrady za služby. Kreditný systém spolu s prehľadom zrealizovaných úhrad a dobíjaní kreditu nájdete v Control Paneli v sekcii Kredit: Po kliknutí na Kredit máte tri možnosti: Objednať kredit Uhradiť výzvy z kreditu Previesť kredit Objednať kredit Po kliknutí na tlačidlo Objednať kredit sa vám zobrazí stránka s objednávkovým procesom vo viacerých krokoch, kde si môžete dobiť kredit v rozmedzí od 10 do 1000 €. Na túto transakciu si takisto môžete zvoliť vystavenie faktúry s elektronickým podpisom a v prípade potreby aj faktúru zaslať poštou. Kredit si objednávate bez DPH, takže k výslednej sume treba ešte pripočítať 20% DPH (systém to prepočíta za vás). V ďalších krokoch je to už len "klikačka", kde skontrolujete zadané údaje a odošlete objednávku. Úhradiť výzvu z kreditu Úhradu z kreditu môžete vykonať v časti Fakturácia, kliknutím na tlačidlo Uhradiť pri neuhradenej faktúre za doménu alebo služby. Po kliknutí na Uhradiť jednu z možností budete mať Uhradiť z kreditu. Kliknite na tlačidlo a pokračujte podľa inštrukcií na stránke. Previesť kredit Po kliknutí na tlačidlo Previesť kredit sa objaví formulár, do ktorého zadáte prihlasovacie údaje Control Panela, do ktorého potrebujete previesť kredit a zadáte výšku kreditu, ktorú chcete previesť. Po vyplnení údajov kliknite na Previesť kredit.
-
Odporúčame, aby ste si emailovú adresu pre zasielanie výziev, faktúr a upomienok pravidelne kontrolovali, či je aktuálna. Takto vždy budete dostatočne skoro informovaní o blížiacej sa exspirácii služieb, čím zabránite ukončeniu poskytovania služieb našou spoločnosťou a tým znefunkčneniu webových stránok či emailových schránok. Zmena emailovej adresy Prihláste sa do Control Panela (ak sa neviete prihlásiť do Control Panela, postupujte podľa návodu) a vľavo v hlavnom menu kliknite na Kontakty: Nájdite si doménu, u ktorej potrebujete aktualizovať kontakty a na riadku adresy s ikonou panáčika (čo je administratívny kontakt domény) kliknite na Zmeniť / Zobraziť. Kontakt s obálkou si všímať nemusíte - aktualizovať si ho môžete tiež, ale slúži len pre potreby klasickej papierovej pošty. Otvorí sa stránka v poliami, v ktorých si môžete upraviť všetky informácie, ktoré chcete mať zmenené na faktúre. Modrá šípka ukazuje na emailovú adresu, ktorú môžete upraviť tu, ak chcete zmeniť emailovú adresu, na ktorú sa majú zasielať faktúry. Upozornenie: Ak zmena emailovej adresy (prípadne aj iných údajov) má zahŕňať aj zmenu údajov vlastníka domény, nestačí emailovú adresu len tu upraviť. Ako naznačuje upozornenie hore v obrázku nižšie, je potrebné si poslať aj autorizovanú požiadavku o Aktualizáciu údajov vo WHOIS. Ak k pôvodnej emailovej adrese už nemáte prístup, bude potrebné postupovať podľa návodu Aktualizácia údajov vo WHOIS, bez prístupu na kontaktný email. Aktualizácia dodatočných kontaktov Nižšie pod týmto formulárom sa nachádzajú ešte dve sekcie: Údaje pre fakturáciu vyplnenie tejto sekcie nie je dôležité, ale sem si môžete zapísať druhú (inú) emailovú adresu, kam vám budeme zasielať výzvy a faktúry. Je to vhodné napr. ak výzvy a faktúry chcete štandardne posielať sebe na email (viď vyššie) a sem do tejto sekcie zapíšete ďalšiu emailovú adresu, napr. vašej sekretárky alebo vašu záložnú emailovú adresu. Odporúčame, aby táto adresa bola mimo vašej domény, ak by nastala situácia, že vám kvôli neskorej úhrade exspiruje doména, čím sa znefunkční aj email, tak výzvy a faktúry vám prídu na ďalšiu adresu, ktorá je funkčná. Údaje na technika vyplňte pre prípad, ak máte správcu webu, ktorý s nami potrebuje komunikovať, ak nám zavolá z tel. čísla alebo napíše z emailovej adresy uvedenej v tomto formulári, tak určité požiadavky môžeme vybavovať aj cez tieto kontakty. Ani jedna z týchto dvoch sekcií nemá vplyv na generovanie faktúr a obsah v nich. Pred kliknutím na Zmeny musíte ešte označiť súhlasy s obchodnými podmienkami. Akákoľvek zmena vyžaduje tento súhlas. Zároveň odporúčame, aby ste si skontrolovali a prípadne aj aktualizovali údaje Hlavného konta, ktoré je potrebné pre úspešné prihlásenie do Control Panela a zasielanie autorizovaných požiadaviek.