Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''odpojenie''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Webserver
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
    • Vlastné úpravy v Exowebe
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. 11 stiahnutí

    Túto žiadosť použite pre prípad, keď ste právnicka osoba alebo SZČO a potrebujete odpojiť doménu doménu od Control Panela, ku ktorému nemáte prístup. Žiadosť je vo formáte .PDF, ktorú môžete v počítači vypísať, následne si vytlačiť, podpísať, oskenovať alebo odfotiť a poslať na adresu fakturacia@exohosting.sk
  2. 6 stiahnutí

    Túto žiadosť použite pre prípad, keď ste právnicka osoba alebo SZČO a potrebujete odpojiť doménu doménu od Control Panela, ku ktorému nemáte prístup. Žiadosť je vo formáte .DOC, ktorú môžete v počítači vypísať, následne si vytlačiť, podpísať, oskenovať alebo odfotiť a poslať na adresu fakturacia@exohosting.sk
  3. 4 stiahnutia

    Túto žiadosť použite pre prípad, keď ste fyzická osoba a potrebujete odpojiť doménu doménu od Control Panela, ku ktorému nemáte prístup. Žiadosť je vo formáte .PDF, ktorú môžete v počítači vypísať, následne si vytlačiť, podpísať, oskenovať alebo odfotiť a poslať na adresu fakturacia@exohosting.sk
  4. 6 stiahnutí

    Túto žiadosť použite pre prípad, keď ste fyzická osoba a potrebujete odpojiť doménu doménu od Control Panela, ku ktorému nemáte prístup. Žiadosť je vo formáte .DOC, ktorú môžete v počítači vypísať, následne si vytlačiť, podpísať, oskenovať alebo odfotiť a poslať na adresu fakturacia@exohosting.sk
  5. Môže nastať situácia, že vlastníte doménu (musíte byť majiteľom domény podľa WHOIS), ktorá sa nachádza v Control Paneli, ku ktorému vy osobne nemáte prístup cez Hlavné konto. Toto môže nastať napr. v prípadoch, ak máte webmastera, čo sa stará o chod stránky alebo vo firme máte zamestnanca, ktorý má na starosti záležitosti v ohľade chodu webu a má plný prístup do Control Panela danej domény. Z tohto popisu je zjavné, že ku svojej doméne nemáte plný prístup, čo sa týka napr. technických záležitostí (nastavenie hostingu, zmena DNS záznamov, vytváranie a úprava emailových schránok a pod.) ale nemôžete ani sami vytvárať nové objednávky alebo posielať autorizované požiadavky. Ak sa napr. stane, že zo zamestnanca sa stane bývalý zamestnanec, ktorý vám neodovzdal prihlasovacie údaje do Control Panela, tak nemáte žiadnu možnosť ako si spravovať svoju doménu a služby k nej. Chcem si svoju doménu spravovať sám Ak si svoju doménu chcete spravovať sami (čo z horeuvedeného dôvodu je logické), máte na to možnosti, ktoré závisia od toho, kto má na starosti správu Control panela. Doména je v Control Paneli webmastera Webmaster je osoba, ktorá má / mala na starosti vytvorenie webovej stránky na základe spolupráce, na ktorej ste sa vzájomne dohodli. Vtedy môže nastať situácia, že webmaster zaregistruje doménu na základe údajov, ktoré ste mu poskytli, ale zaregistruje ju cez svoj Control Panel. Vtedy ste síce majiteľom domény, ale jej správu po technickej stránke spravuje webmaster a všetky zmeny, ktoré by ste potrebovali zrealizovať, musíte riešiť cez tohto webmastera. Takže ak si tieto záležitosti prajete spravovať sami, postup je nasledovný: Požiadajte webmastera (majiteľa) Control Panela, aby upravil administrátorský kontakt vašej domény (v Control Paneli → Kontakty, ak tak už nebolo učinené), najmä aby aktualizoval kontaktný email na vašu plne funkčnú emailovú adresu - viac informácií nájdete v článku Odpojenie domény od Control panela, ide o autorizovanú požiadavku, ktorú môže vykonať len majiteľ Control Panela, teda osoba, ktorá má prístup do Control Panela cez hlavné konto. Po odpojení domény, sa k doméne automaticky vytvorí nový, vlastný Control Panel a na email uvedený v administrátorskom kontakte prídu prihlasovacie údaje. Po prihlásení do nového Control Panela si môžete už všetky služby v ohľade domény spravovať sami. Doména je v Control Panela bývalého zamestnanca Táto situácia nastáva vtedy, ak majiteľom Control Panela je bývalý zamestnanec alebo osoba, ktorá navyše z nejakého dôvodu zmenila telefónne číslo a / alebo emailový kontakt, čím sa znížili možnosti ju kontaktovať na minimum. Ak vyčerpáte všetky dostupné alternatívne možnosti, ako danú osobu kontaktovať, je ešte možnosť, že o kontakt sa môžeme pokúsiť my, ale je potrebné, aby ste postupovali nasledovne: Na emailovú adresu fakturacia@exohosting.sk nám pošlite podpísanú žiadosť (naskenovanú v PDF alebo JPG, prípadne PNG formáte - môžete použiť formuláre uvedené nižšie), kde uvediete názov domény a podrobne vysvetlíte situáciu, prečo žiadate odpojiť doménu od aktuálneho Control Panela, ktorého nie ste vlastníkom. Nezabudnite v žiadosti uviesť celý váš kontakt, resp. fakturačné údaje. Žiadosť musí byť odoslaná z emailovej schránky, ktorá: je uvedená vo WHOIS, alebo sú na ňu doručované faktúry (resp. výzvy na platbu) a zároveň schránka musí patriť doméne, takže neakceptujeme schránky napr. gmail, azet a pod. ak máte doklady o platbe (faktúry) môžete ich doložiť Na základe vami poskytnutých informácií kontaktujeme majiteľa Control Panela a o výsledku vás budeme informovať na email, z ktorého ste nám napísali. Pre zaslanie žiadosti o odpojenie domény od Control Panela môžete použiť formuláre uvedené na odkaze nižšie, vyberte si formulár podľa toho, či je doména zaregistrovaná (resp. sa vystavujú faktúry) na fyzickú osobu alebo právnicku osobu,vrátane SZČO. Žiadosti o odpojenie domény od Control Panela Po overení žiadosti, ak všetky údaje budú v poriadku, vás budeme kontaktovať s informáciou o ďalšom postupe. Dbajte na to, aby informácie boli presné a pravdivé. Výrazne to urýchli vybavenie vašej požiadavky.
  6. Roman

    Odpojenie domény od Control panela

    V jednom Control paneli môžete mať jednu alebo viacero domén, jeden alebo viacero multihostingov a takisto aj virtuálnych serverov. Odpojenie domény od Control Panela je vhodné vtedy, ak ste doménu niekomu napr. predali a nový vlastník si praje služby pridelené k nej spravovať sám. Odpojením domény od Control Panela strácate možnosť ovplyvňovať jej technické nastavenia (napr. priradenú hostingovú službu, presmerovanie domény, nastavenie DNS záznamov a pod.) Príprava pred odpojením Pred samotným odpojením je dôležité zrealizovať niekoľko krokov. Tieto kroky veľmi odporúčame, aby ste neskôr nemuseli dodatočne riešiť prípadné problémy. Nie všetky bude potrebné riešiť, záleží od toho, čo všetko ste mali pri doméne nastavené. Ak sa doména nachádza v multihostingu Ak sa doména nachádza v multihostingu, je potrebné ju pred odpojením z Control Panela najskôr z multihostingu vyradiť, keďže nie je možné odpojiť doménu z Control Panela ak je naviazaná na službu, ktorú využívajú (alebo môžu využívať) aj iné domény. Tip: Ak ale chcete z Control Panela odpojiť celý multihosting, tak táto operácia je možná podobne ako v prípade domén. Podrobnejší popis nájdete na konci článku. Zmena údajov domény (administratívneho kontaktu) Ak ste doménu z multihostingu vyradili resp. sa doména nenachádzala v žiadnom multihostingu, upravte následne administratívny kontakt domény na budúceho vlastníka (resp. správcu), ktorý si doménu a služby k nej pripojené bude spravovať. Kliknite na Kontakty a pri doméne, ktorú idete odpojiť, kliknite na Zmeniť / Zobraziť. Uvidíte vyplnené polia, ktoré upravte na nového vlastníka. Obzvlášť dôležitá je emailová adresa, na adresu, ktorú tam zadáte, budú odoslané informácie, ako sa prihlásiť do nového Control Panela po odpojení domény z vášho Control Panela. Po úprave kontaktov odporúčame si požiadať o Aktualizáciu údajov vo WHOIS, aby sa doména na budúceho vlastníka aktualizovala aj v databáze správcu danej doménovej koncovky. Bez tejto požiadavky budúci vlastník nebude de jure vlastníkom domény. Túto požiadavku si však môže podať aj budúci vlastník, keď doména bude odpojená a bude ju mať vo svojom vlastnom Control Paneli. Zrušenie subúčtu Pred odpojením domény skontrolujte, či na doménu nie je napojený nejaký subúčet. Odpojením domény sa zároveň odpojí aj tento subúčet a nebudete mať nad ním kontrolu. Všeobecne to problém nie je, pretože daným subúčtom sa aj tak budú dať spravovať služby spojené len s doménou, ktorú odpojíte, ale odporúčame si aj toto skontrolovať. Odpojenie domény Po kontrole vyššie uvedených bodov môžete doménu odpojiť. Naľavo v hlavnom menu kliknite na Zmeny a z vysúvacieho menu kliknite na doménu, ktorú chcete odpojiť. Zobrazí sa ponuka, označte Odpojenie domény od control panelu a napravo sa automaticky zobrazia ďalšie informácie. Skontrolujte si, či je všetko v poriadku. V políčku Odpoveď odoslať na: sa automaticky zobrazuje kontaktná emailová adresa súčasného Control Panela, kde dostanete odpoveď, po vybavení požiadavky, môžete ju zmeniť na hocijakú inú. Majte na pamäti, že bez ohľadu na to, akú emailovú adresu sem napíšete, prihlasovacie údaje do nového Control panela budú odoslané na emailovú adresu, ktorá je pri doméne nastavená ako administratívny kontakt. Pred odpojením je ešte dôležité vybrať Presun platieb, vysvetlenie je pod obrázkom. Pred odpojením domény vyberte možnosť, ako spracovať uhradené a neuhradené platby. Nepresúvať žiadne platby - po odpojení domény od Control Panela, všetky dovtedy vystavené výzvy na platbu a faktúry danej domény zostanú vo vašom Control paneli, aj tie, čo sú aktuálne neuhradené, takže budete zodpovední za ich uhradenie. Nové vystavené, budú chodiť už do nového Control Panela Presunúť všetky platby - bez ohľadu na to, či ide o uhradené alebo neuhradené platby, všetky výzvy na platby a faktúry sa presunú do nového Control Panela odpájanej domény. Presunúť len neuhradené platby - presunú sa len neuhradené platby u danej domény a uhradené platby a faktúry zostanú vo vašom Control Paneli. Túto možnosť odporúčame, keďže za doménu ste doteraz platili vy a zrejme budete si chcieť faktúry ponechať. Po kliknutí na Potvrď nám do systému príde požiadavka na odpojenie domény od Control panela, o ktorej spracovaní budete informovaní emailom. Na administratívny emailový kontakt domény následne bude zaslaný email s postupom na získanie nových prihlasovacích údajov do nového Control Panela. Odpojenie multihostingu z Control Panela Podobne ako domény, môžete dokonca odpojiť aj celý multihosting. V Control Paneli kliknete na Zmeny, v ponuke domén si vyhľadáte svoj multihosting (ak ste si zadali svoj vlastný názov multihostingu, tak ho nájdete pod týmto názvom) a po výbere označíte v ponuke Odpojenie domény od control panelu. Nech vás slovo doména v názve nemýli, nižšie na stránke budete vidieť sekciu História autorizovaných požiadaviek pre doménu: multihosting-00000.multi (kde bude interný názov vášho multihostingu), takže budete presne vidieť, čo odpájate a v tomto prípade doména to nebude. Dokončite požiadavku obdobne ako v prípade domén. Upozornenie: Pred odoslaním požiadavky sa uistite, či chcete spolu s multihostingom odpojiť aj domény, ktoré sa v ňom nachádzajú. Ktoré domény v ňom ponecháte, tie sa odpoja aj so všetkými dátami, emailami a faktúrami (ak vyberiete túto možnosť). Ak si neprajete spolu s mutlihostingom odpojiť aj domény, tak ich z multihostingu musíte predtým vyradiť.
×
×
  • Vytvoriť nové...