Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'telefonát'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 1 result

  1. Význam služby Zavolanie pred exspiráciou domény / služby Môže sa stať, že nemáte čas alebo príležitosť sledovať emaily v potrebnom predstihu a z toho dôvodu môžete prísť o dôležité informácie. Najmä vtedy ak na nich stojí váš biznis. Zavolanie pred exspiráciou domény / služby je doplnková služba, ktorá funguje tak, že pred koncom platnosti vašej domény alebo hostingu vám zatelefonujeme. Viac už nezabudnete na uhradenie poplatkov súvisiacich s obnovou resp. predĺžením služieb a výrazne tým znížite riziko výpadku webových stránok. Ako Zavolanie pred exspiráciou domény / služby funguje? Pred exspiráciou služieb (približne 24 dní pred ich ukončením) vám vystavíme výzvu na úhradu (predfaktúru) a zašleme na fakturačnú emailovú adresu resp. adresy, ktoré máte zadané v Control Paneli v sekcii Kontakty. Po 14 dňoch od výzvy zašleme ešte Upozornenie. Následne sa vás pokúsime kontaktovať telefonicky niekoľko dní pred exspiráciou na fakturačné telefónne číslo resp. čísla, ktoré taktiež máte uvedené v Kontaktoch. Ak sa nedovoláme na prvý krát, opakujeme volanie ešte raz počas nasledujúcich pracovných dní pred exspiráciou. Upozornenie: Aby sa nestalo, že sa nedovoláme vôbec a zbytočne ste si hradili túto službu, je dôležité, aby ste v Control Paneli mali vždy uvedené platné telefónne číslo, ktoré aktívne používate. Ako sa služba Zavolanie pred exspiráciou domény / služby dá objednať? Zavolanie pred exspiráciou domény / služby si môžete objednať priamo v objednávke novej domény resp. hostingu alebo cez autorizovanú požiadavku v Control paneli (sekcia Zmeny - typ Iná požiadavka).
×
×
  • Create New...