Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'služby'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 3 results

  1. Roman

    Automatické predlžovanie služieb

    V článku Používanie kreditného systému si pozrite, ako si môžete zakúpiť kredit, pomocou ktorého môžete uhradiť služby. Každá doména resp. hosting, ktorý máte u nás zakúpený, je možné automaticky predlžovať pomocou kreditu, takže nemusíte po každej výzve na platbu zasielať úhradu na účet. Automatické predlžovanie služieb V Control Paneli kliknite naľavo v hlavnom menu na Fakturácia: Na karte Nastavenia fakturácie si môžete zobraziť, ktoré služby sa majú automaticky predlžovať. Riadok Automaticky predĺžiť služby prepnite na Zapnuté a kliknite na Zobraziť. Ak žiadna zo služieb nebude mať nastavené automatické predlžovanie, tak výpis skončí hlásením Zadaným parametrom nezodpovedajú žiadne platby. Ak nejaká služba bude mať nastavené automatické predlžovanie, tak sa zobrazí nižšie v zozname. Obdobným spôsobom môžete vybrať možnosť Vypnuté a tak si zobraziť zoznam služieb, ktoré nemajú zapnuté automatické predlžovanie. Pod filtrom uvidíte zoznam všetkých služieb, ktoré u nás máte (teda domény a hostingy). Pri doméne, u ktorej chcete skontrolovať aktuálny stav, resp. automaticky predlžovať služby, kliknite na Nastavenia: Prepnite na kartu Predĺženie služieb, tu môžete vidieť v akom aktuálnom stave je automatické predlžovanie. V tomto prípade je vypnuté, tak kliknite na Zmeniť: Stav sa zmení na Zapnuté a odteraz sa daná služba bude automaticky predlžovať, ak budete mať dostatok kreditov. Na ostatných kartách si môžete nastaviť Zelena fakturácia: či si chcete nechať zasielať výzvy na platbu na email (.PDF) alebo klasickou poštou (odporúčame .PDF emailom) Kontakty: tu si môžete skontrolovať, či pri konkrétnej službe sú zadané adresy a údaje v nich platné. ikona s panáčikom (administratívny kontakt) - na emailovú adresu zadanú tu, vám budeme zasielať výzvy na platbu a faktúry (viď karta Zelená fakturácia) ikona s obálkou (klasická pošta) - na adresu zadanú tu, vám budeme zasielať klasickú poštu (ak sa líši od adresy zadanej v administratívnom kontakte) Služby: tu si môžete pozrieť, čo konkrétne vám v rámci vybranej služby budeme fakturovať a zároveň si môžete nastaviť frekvenciu platby. Pri doméne (a DNS Parkingu) je frekvencia vždy minimálne 1 rok, pri hostingu to môže byť mesiac, štvrťrok, polrok alebo rok (odporúčame)
  2. Časť návodu Nastavenia služby Stretnutia vám vysvetlí ako pridať informácie ku konkrétnemu stretnutiu - napríklad organizujete školenie a tu môžete návštevníkom resp. zákazníkom podať bližšie informácie. Ide o dôležitú časť celého nastavenia, pretože tu určujete ako sa stretnutia budú organizovať. K tejto časti sa dostanete po nastavení základných nastavení, keď neplánujete spoplatniť stretnutia, ako aj po konfigurácii platby, ak poplatky plánujete prijímať. Nastavenie služby Kliknite na tlačidlo Pridať službu: Po kliknutí na Pridať službu máte možnosť nastaviť 2 typy služieb, tu záleží už len čisto na vás, akým spôsobom chcete stretnutia organizovať. Stretnutie: návštevníci si budú môcť v kalendári vybrať dátum a čas. Budú môcť vyberať z dostupných dátumov a časov dovtedy, pokým službu neukončíte. Je to vhodné napr. keď vlastníte kaderníctvo a chcete ponúkať objednávkové termíny zákazníkom. Každý termín sa dá objednať raz, takže pokým je objednávka na určitý termín aktívna, nikto iný si daný termín nemôže obsadiť. Udalosť: keď označíte Udalosť, nižšie pribudne možnosť nastaviť dátum a časový rozsah. V tomto prípade vy určujete kedy sa udalosť presne udeje a koľko účastníkov sa môže najviac dostaviť. Takže na rozdiel od Stretnutia kedy si zákazník vybral dátum a čas a obsadil termín, tu jeden termín môže obsadiť viac záujemcov, pokým sa nenaplní kapacita. Napr. organizujete pracovný nábor a chcete, aby sa v určitý deň (a čas) dostavilo najviac 50 ľudí. Príklad nastavenia Udalosti nájdete pod sekciou Stretnutie. Stretnutie Označte možnosť Stretnutie a vypíšte Názov služby, napr. Školenie, do poľa Popis opíšte o čom bude (nepovinné, ale vhodné). Môžete si nahrať obrázok, napr. logo školenia, či plánovanej akcie. Po vyplnení údajov sa presuňte nižšie. Po nahratí obrázku nižšie máte možnosť nastaviť Dĺžku stretnutia. Toto nastavenie je dôležité, pretože vám umožni zákazníkom v objednávkovom procese vidieť, ktoré časové termíny sú dostupné. Napr. ak ste si v základných nastaveniach určili pracovný čas od 8:00 do 19:00, možnosť prvého stretnutia sa zákazníkovi ponúkne o 8:00 a keďže tu ste si nastavili dĺžku stretnutia na 1,5 hodiny, tak ďalší termín sa ponúkne od 9:30. Pre viac detailov pozrite nižšie časť Plánovanie. Ďalej môžete nahrať aj dokument .PDF, čo v ňom uvediete je čisto na vás, môže tam byť tlačivo na vypísanie, manuál, pokyny pred stretnutím, hocičo vám napadne. Ďalej nižšie na stránke si môžete zvoliť spôsob stretnutia. My sme si v príklade zvolili v rámci Lokality firmy. Ak vyberiete Online, budete mať možnosť zadať URL stránky, na ktorej sa zorganizuje online stretnutie. Pri voľbe Iné budete mať možnosť napísať pokyny k stretnutiu. Všetky informácie prídu objednávateľom služby emailom. Stav služby môžete nastaviť ako aktívnu alebo neaktívnu, podľa toho, či ju chcete aktuálne ponúkať alebo nie. Verejné si nastavte, ak chcete možnosť objednania si služby zverejniť voľne dostupnú na vašej exoweb stránke. Takto ju nájde každý návštevník, ktorý vašu stránku navštívi. Možnosť Nezaradané nastavte vtedy, ak plánujete možnosť objednávky len pre tých záujemcov, ktorých budete informovať vopred napr. formou newslettera. V emaile im pošlete odkaz na stránku, kde si budú môcť objednávku za službu vyplniť. V ďalšej časti tohto nastavenia budete mať možnosť určiť, či stretnutie bude zadarmo alebo spoplatnené. Ak ste vynechali krok konfigurácie platby, možnosť Prijať platbu nebude dostupná. Do poľa Podrobnosti rezervácie napíšte ešte dodatočné informácie, o ktorých si myslíte, že sú dôležité k stretnutiu. Plánovanie je ďalšou zaujímavou možnosťou ako stretnutie naplánovať do detailov. Môžete vyžadovať od zákazníkov, aby sa objednávali na stretnutia s dostatočným predstihom - je to vhodné najmä vtedy, ak daná akcia si vyžaduje dôkladnú prípravu. Takže ak napríklad nastavíte 24 hodín, najbližšiu rezerváciu si bude môcť zákazník objednať najneskôr 24 hodín pred jej začatím. Taktiež môžete nastaviť čas medzi jednotlivými stretnutiami, ak chcete mať istotu, aby sa zákazníci neobjednávali na termín, ktorý začína práve vtedy, keď končí predchádzajúci (najmä keď hrozí, že sa stretnutie môže predĺžiť. Ak všetkom máte nastavené, kliknite na Uložiť, ale prv než si to uložíte, skúste si pozrieť, či by vám viac nevyhovoval typ služby Udalosť (vysvetlené pod obrázkom). Udalosť Keď hore na stránke označíte Udalosť, formulár sa nepatrne zmení. Väčšina najprv zostane rovnaká, prvú zmenu si všimnete pod logom, kde už nie je možnosť nastaviť dĺžku stretnutia (toto sa bude dať nastaviť nižšie v časti Dátumy udalostí), ale môžete nastaviť koľko najviac zákazníkov si daný termín môže objednať. Teraz sa presuňte nižšie a pod časťou Podrobnosti rezervácie, kde v prípade Stretnutia ste hneď videli časť Plánovanie. Teraz tu pribudla ďalšia časť, konkrétne Dátumy udalostí, kde si môžete nastaviť konkrétny dátum udalosti. Kliknite na Pridať dátum udalosti: Po kliknutí na Pridať dátum udalosti sa zobrazí možnosť si nastaviť rozsah dátumov. Táto pasáž môže byť trochu komplikovaná, ale nič vám nebráni k vyskúšaniu si rôznych variantov, čím postupne prídete na to, ako to funguje. Dátum: tu zadáte dátum, kedy majú začať Udalosti. Pozor, toto nemusí byť dátum prvej udalosti (vysvetlenie nižšie) Opakovať: môžete vybrať, či sa nemá opakovať alebo opakovať denne, týždenne, mesačne. V príklade sme si zvolili Týždenne. Všetky: v našom prípade, keďže sme si zvolili Týždenne číslo 10 znamená, že ďalšia udalosť sa zopakuje po desiatich týždňoch. Takže ak prvá udalosť začala v piatok 21. júla (pozor, dôležité je, že dole v zelenom je tiež označený piatok, to znamená, že prvá udalosť začne naozaj v piatok), druhá udalosť začne až 29. septembra, keďže sme si nastavili opakovanie po 10 týždňoch. Dňa: tu záleží, aký deň označíte. V našom prípade sme si označili Piatok, aby to nebolo na začiatok moc komplikované. Čo by sa stalo, keby sme označili napr. Štvrtok? Tu treba vychádzať z Dátumu, čo sme si označili. Keďže 21. júla je v piatok a my sme si označili Štvrtok, prvá udalosť nastane vo štvrtok 27. júla. Ak by sme označili napríklad Sobotu a Štvrtok, tak prvý termín by nastal 22. júla, keďže Sobota ide po Piatku (21. júla) a Štvrtkový termín bude až druhý. Ako často sa tieto termíny budú opakovať, záleží od nastavenia nižšie. Ukončiť opakovanie: tu si môžete nastaviť po koľkých výskytoch ukončiť opakovanie. Toto nastavenie závisí od toho, ako často sa udalosti majú opakovať s akým odstupom. Napr. ak dáte Opakovať Týždenne a Všetky nastavíte na 1 (týždeň) a dáte Ukončiť opakovanie po 5 týždňoch, tak sa nastaví 5 termínov. Náš príklad z obrázka bude vysvetlený nižšie. Nakoniec si ešte pridajte časové obdobie a kliknite na Pridať. Nižšie na obrázku môžete vidieť výsledok nastavenia termínov na základe údajov na obrázku vyššie. Keďže sme si zvolili opakovanie po 10 týždňoch a týždenný výskyt bol nastavený 5 výskytov, tak to stačilo na dva termíny (riadny termín a opakovanie, keďže ste si zvolili opakovanie). Ak potrebujete niečo upraviť v ohľade konkrétneho termínu, kliknite naň a môžete si ho upraviť, prípadne aj zmazať. Všetky Stretnutia a Udalosti si môžete potom spravovať cez položku Služby, kde taktiež môžete pridať ďalšiu službu. Keď službu budete mať nakonfigurovanú môžete ju hneď Publikovať: Ak budete robiť úpravy alebo zmeny, nezabudnite si stránku zverejniť.
  3. Význam služby Zavolanie pred exspiráciou domény / služby Môže sa stať, že nemáte čas alebo príležitosť sledovať emaily v potrebnom predstihu a z toho dôvodu môžete prísť o dôležité informácie. Najmä vtedy ak na nich stojí váš biznis. Zavolanie pred exspiráciou domény / služby je doplnková služba, ktorá funguje tak, že pred koncom platnosti vašej domény alebo hostingu vám zatelefonujeme. Viac už nezabudnete na uhradenie poplatkov súvisiacich s obnovou resp. predĺžením služieb a výrazne tým znížite riziko výpadku webových stránok. Ako Zavolanie pred exspiráciou domény / služby funguje? Pred exspiráciou služieb (približne 24 dní pred ich ukončením) vám vystavíme výzvu na úhradu (predfaktúru) a zašleme na fakturačnú emailovú adresu resp. adresy, ktoré máte zadané v Control Paneli v sekcii Kontakty. Po 14 dňoch od výzvy zašleme ešte Upozornenie. Následne sa vás pokúsime kontaktovať telefonicky niekoľko dní pred exspiráciou na fakturačné telefónne číslo resp. čísla, ktoré taktiež máte uvedené v Kontaktoch. Ak sa nedovoláme na prvý krát, opakujeme volanie ešte raz počas nasledujúcich pracovných dní pred exspiráciou. Upozornenie: Aby sa nestalo, že sa nedovoláme vôbec a zbytočne ste si hradili túto službu, je dôležité, aby ste v Control Paneli mali vždy uvedené platné telefónne číslo, ktoré aktívne používate. Ako sa služba Zavolanie pred exspiráciou domény / služby dá objednať? Zavolanie pred exspiráciou domény / služby si môžete objednať priamo v objednávke novej domény resp. hostingu alebo cez autorizovanú požiadavku v Control paneli (sekcia Zmeny - typ Iná požiadavka).
×
×
  • Create New...