Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'veľkosť'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Ak počas práce na vašej webovej stránke, najmä ak nahrávate obsah (obrázky, súbory), sa stane, že zrazu z ničoho nič vyskočí chybové hlásanie typu: failed to open stream: Disc quota exceeded alebo počas nahrávania súborov cez FTP sa nahrávanie zastaví, znamená to, že máte plný diskový priestor. FileZilla plný webový priestor ohlási v záznamoch "Quota exceeded"_ Total Commander zastaví nahrávanie chybovým hlásením "Disc quota exceeded": WinSCP len oznámi, že nemôže vytvoriť súbor na serveri a plný disk poskytne len ako jednu z možností a aj to ako poslednú: Overenie stavu zaplnenia miesta na serveri Prihláste sa do Control Panela a pri zvolenej doméne kliknite na Využitie priestoru: Ak je priestor skutočne zaplnený, mali by ste vidieť takýto stav (pre overenie môžete ešte kliknúť na tlačidlo Zistiť). Možnosti uvoľnenia priestoru na serveri Vymazanie zbytočných súborov Prvá možnosť je prihlásiť sa (ak už nie ste) na webový priestor pomocou protokolu FTP a vymazať zbytočné súbory. Po prihlásení si skontrolujte všetky zložky, či tam nemáte uložené súbory ktoré vaša stránka (už) nepotrebuje, či tam nemáte veľké obrázky uložené "len tak", archívy, prípadne logy, ktoré generuje váš redakčný systém (ak používate nejaký). Počas mazania si priebežne môžete kontrolovať (viď obrázok vyššie, tlačidlo Zistiť), koľko miesta ste uvoľnili. Občas sa môže stať, že údaje nie sú aktualizované hneď, ak ste zmazali pár súborov, ktoré zaberali niekoľko megabajtov a po kontrole miesta stále vidíte rovnaké zaplnenie, pár minút počkajte na aktualizáciu. Keď vymažete dostatočné množstvo súborov a miesto sa uvoľní, stránka by mala začať normálne fungovať a môžete na nej pracovať ďalej. Vymazanie cache súborov redakčného systému alebo eshopu Ak používate nejaký redakčný systém alebo eshop, často sa stáva, že tieto systémy si vytvárajú rôzne cache súbory alebo zapisujú udalosti do svojich denníkov, ktoré potom ukladajú na webový priestor a zapĺňajú ho. Ak váš redakčný systém resp. eshop má nástroje na čistenie takýchto súborov a záznamov, použite ich, podľa možnosti ich používajte pravidelne, aby sa webové miesto nezapratávalo zbytočnými súbormi. Keď priestor takto vyčistíte, opäť si podľa vyššie uvedeného obrázku skontrolujte aktuálne využitie webového priestoru. Zmena hostingového balíčka Horeuvedené spôsoby problémy väčšinou vyriešia, častokrát len dočasne, umožnia získanie pár megabajtov miesta, aby sa vaša stránka "rozbehla". Ak webové miesto máte obsadené tak, že počítate každý megabajt, obvykle jedinou možnosťou je zmena alebo navýšenie hostingového balíčka, čo je prípad najmä starších balíkov ako Mini hosting, Standard hosting či Classic hosting alebo Puzzle X s malou kapacitou (môžete si navýšiť až do veľkosti 20 GB). Tip: Ak máte doménu v Multihostingu, tak upravte nastavenie domény v Multihosting → Zoznam domén, kde jej pridáte viac miesta. Koľko miesta máte voľného, zistíte v Parametroch multihostingu. Ak nemáte žiadne miesto voľné, tak si navýšte parametre multihostingu. Problém s voľným miestom aj po zmene hostingového balíčka Ak by nastal prípad, že problémy s voľným miestom máte aj po zmene hostingového balíčka, napriek tomu, že služba Využitie priestoru vám hlási dostatok voľného miesta, v Control Paneli si medzi ostatnými službami nájdite službu Nastavenia Apache a PHP: Po kliknutí na službu hneď na prvej karte uvidíte zapnuté Generovanie subdomén. Vypnite toto nastavenie (kliknutím na Zmeniť) a znovu zapnite. Ak z nejakého dôvodu máte generovanie subodmén vypnuté a potrebujete ho mať stále vypnuté, tak ho zapnite a znovu vypnite. Po tejto operácii sa stav obsadenia diskového priestoru obnoví a už by ste mali nahrávať súbory bez problémov. Notifikácia o zaplnenom webovom priestore Toto nastavenie v Control Paneli je nové, v službe na Využitie priestoru si môžete zapnúť alebo vypnúť, či si prajete notifikácie na emailové adresy, ktoré máte uvedené v kontaktoch (admin a technický kontakt) v prípade, ak sa priestor zaplní na 90%. Notifikácie budú chodiť raz za týždeň pokým sa s obsadenosťou diskového poľa nedostanete opäť pod 90%. Či to dosiahnete zmazaním súborov na serveri alebo navýšením hostingového balíčka, je už na vás.
  2. Veľkosti emailových schránok V nasledujúcej tabuľke prinášame prehľad kapacity emailových schránok u jednotlivých balíčkoch (minimálna veľkosť je 10 MB a východzia veľkosť novovytvorených schránok je 100 MB - platí pre všetky balíčky): Hostingový balíček Kapacita miesta pre všetky schránky Maximálna veľkosť jednej schránky Puzzle X 1 - 20 GB 20 GB Biznis X 100 GB 50 GB Multi X 20 - 100 GB 50 GB* Exo Mail 10 GB 10 GB Exo Mail Profi 50 GB 50 GB * veľkosť schránky závisí od zvolenej kapacity hostingového balíčka. Ak potrebujete mať schránku o veľkosti 50 GB, musíte si objednať Multi X o veľkosti 50 GB alebo Biznis X. To isté platí aj o našom štandardnom balíku Puzzle X. Keďže ten má maximálnu veľkosť 20 GB, nie je možné vytvoriť väčšiu schránku. Pre tento prípad odporúčame prechod na Multi X resp. Biznis X. Upozornenie: Ak si v hostingovom balíčku (napr. v Puzzle X) nastavíte veľkosť miesta pre emailové schránky napr. 1 GB a všetko toto miesto vyhradíte jednej schránke, ďalšie nebudete môcť vytvoriť. Schránke musíte priradiť menej miesta, o čo menej miesta priradíte, o to viac budete môcť priradiť druhej alebo ďalším ostatným. Viac informácií nájdete v tomto návode.
×
×
  • Create New...