Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'limit'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 3 results

  1. Guest

    Exoweb limity

    Pri vytváraní stránok v Exowebe by ste nemali naraziť na žiadne limity, ak nemáte v pláne vytvárať veľké množstvo obsahu. Exoweb nie je určený na ukladanie tisícok obrázkov, súborov alebo videí. Napriek tomu žiadny limit nie je pevne daný, ide o odporúčané hodnoty a preto sa môže stať, že vaše stránky budú bez problémov fungovať aj po prekročení limitov. Počet a správa stránok Nie je žiadny horný limit počtu stránok, bez problémov by vaša stránka mala fungovať s minimálne 50 stránkami. Máme Exoweby, ktoré majú aj oveľa vyšší počet stránok a fungujú dobre. Ak si chcete vytvoriť podstránky, jediný priečinok (zložka) môže obsahovať najviac 20 stránok. Množstvo obsahu na stránke Stránka do 30 sekcií (widgetov), by mala fungovať bez problémov, po prekročení limitu budete pravdepodobne cítiť spomalenie v načítaní stránky. S viac ako 60 sekciami na stránke už môže mať stránka viditeľné problémy s načítavaním a neodporúčame sa k tejto hodnote priblížiť. Obrázky Počet a veľkosť Nie je žiadny pevný horný limit počtu obrázkov, do 100 obrázkov na celej lokalite by ste mali fungovať bez problémov, nad 300 obrázkov môžete badať problémy s ich načítavaním. Minimálne podporované rozmery sú 10x10 pixelov, maximálne rozmery sú bez limitu, ak obrázok má menej ako 10 MB. Galérie a prezentácie obrázkov Ak v prezentácií (slideshow) použijete maximálne 10 obrázkov a nie viac ako 3 prezentácie na stránke, tak sa nestretnete so žiadnymi problémami. Viac obrázkov môže spomaliť stránku. V prípade galérie odporúčame nahrať maximálne 75 malých obrázkov (cca 100 kB na obrázok) alebo 20 veľkých obrázkov (do 9 Mb na obrázok). Na jednej stránke odporúčame najviac dve galérie. podporované Typy súborov a ich veľkosť Podporujeme typy súborov: Obrázky: .PNG, .JPG, .JPEG, .GIF Dokumenty: .PDF Maximálna veľkosť jedného súboru: 10 MB ide o limit, ktorý je pevný a nie je možné ho zmeniť Náhľad stránky Exoweb podporuje možnosť zobraziť ukážku stránky v podobnom rozlíšení zariadení, ako sú iPhone alebo iPad. Táto ukážka má slúžiť ako pomôcka a nemôžeme zaručiť, že ukážka bude presne zodpovedať akémukoľvek konkrétnemu zariadeniu. Odporúčania Aby ste predišli dosiahnutiu limitov a spomaleniu stránok, odporúčame: optimalizujte svoje obrázky, ak to nie je nevyhnutné, nepoužívajte nadrozmerné obrázky (nad 1900 pixelov v šírke), kompresiu pri ich úprave si nastavte tak, aby boli veľkosťou čo najmenšie (aká je ideálna veľkosť, to zistíte na výslednej kvalite). Ak nemáte software na úpravu obrázkov, odporúčme aplikáciu IrfanView, ktorá je zadarmo a umožňuje optimalizovať rozmery aj veľkosť obrázkov nenahrávajte rovnaké obrázky, ak máte obrázok, ktorý chcete použiť na viacerých stránkach, nemusíte ho nahrávať znovu a znovu. Každý obrázok, čo ste si nahrali, máte uložený vo svojej internej galérii, odkiaľ si ho môžete vložiť na ktorúkoľvek stránku. Pre viac informácií pozrite návod Spravovanie obrázkov v Exowebe obrázky .PNG sú síce kvalitné, ale často aj veľké. Ak potrebujete nahrávať veľa obrázkov .PNG, odporúčame si ich skonvertovať na .JPG (vie to aj vyššie spomenutý IrfanView), veľkosťou sú často výrazne menšie ak plánujete písať veľa článkov, nepoužívajte pre ne články, použite Blog, kam môžete písať článkov koľko chcete ak plánujete nahrávať veľa veľkých .PDF súborov, je možné, že služba DropBox bude pre ne vhodnejšia
  2. Pri odosielaní emailov s veľkou prílohou sa v Mozilla Thunderbird môže stať, že sa email neodošle v rámci časového limitu SMTP servera. Tento jav v Mozilla Thunderbird sa nestáva často, všeobecne časový limit je dostatočný. Ale ak by ste sa stretli s týmto problémom, tak limit sa dá zvýšiť a tu si ukážeme, kde toto nastavenie nájdete. Časový limit SMTP servera v Thunderbird Kliknite hore v menu na Nástroje a následne na Nastavenia: Hneď v prvej sekcii Všeobecné sa presuňte úplne dole a napravo v rohu kliknite na Editor nastavení... Otvorí sa stránka v pokročilými nastaveniami, kde do vyhľadávacieho políčka zadajte mailnews.tcptimeout ... a malo by sa zobraziť nastavenie na obrázku nižšie. Kliknite na ceruzku napravo (Upraviť). Prepíšte si hodnotu 100 na nejaký vyššiu, napr. 200. Uložte nové nastavenie, reštartujte Thunderbird a skúste email s veľkou prílohou odoslať znovu. Ak by nepomohlo, skúste limit ešte viac navýšiť.
  3. Všeobecné informácie o limite Počet odoslaných emailov je na našich SMTP serveroch obmedzený na 2000 emailov za hodinu a platí pre súčet odoslaných emailov zo všetkých schránok v rámci jednej domény. Pre jednu schránku je limit obmedzený na 500 emailov za hodinu. Prekročenie akýchkoľvek limitov zablokuje odosielanie z daného konta na 1 hodinu, potom sa automaticky odblokuje. Pri hromadnom odosielaní (viac emailov naraz) je možné v jednej dávke naraz poslať 50 emailov. V jednej dávke je možné odoslať email maximálne 50-tim adresátom, prekročenie tohto limitu možné nie je, takže nemá vplyv na celkový počet odoslaných emailov. Príklad: Zo schránky technik@domena.tld odosielate emaily, pričom horný limit je 500 emailov za hodinu. Ak prekročíte limit, teda v priebehu menej ako jednej hodiny budete chcieť odoslať viac ako 500 emailov, odosielanie zo schránky technik@domena.tld bude zablokované na 1 hodinu. Ostatné schránky v rámci limitov môžu odoslať ešte 1500 emailov v priebehu jednej hodiny (500 už odoslal technik@domena.tld, takže 500 + 1500 = 2000), ak by všetky ostatné schránky dokopy odoslali 1500 emailov, tak pri ďalšom pokuse odoslať emaily sa zablokuje celá doména. Schránka technik@domena.tld následne bude musieť čakať na odblokovanie celej domény bez ohľadu na to, ako dlho bola zablokovaná už predtým. Tieto limity sú potrebné kvôli zneužívaniu našich SMTP serverov v prípade uhádnutia alebo iným spôsobom získaných prihlasovacích údajov k emailovým schránkam našich zákazníkov. Posielanie emailov zo zahraničia Ďalší limit, na ktorý pri posielaní emailov môžete naraziť, je počet odoslaných emailov zo zahraničnej (nie slovenskej) IP adresy. Čiže keď sa nachádzate v zahraničí a pošlete viac ako 30 emailov za 10 minút v rámci všetkých schránok danej domény, náš systém vám automaticky nastaví špeciálnu ochranu SMTP servera na posielanie emailov len zo slovenských a českých IP adries. Túto ochranu si môžete vypnúť vo vašom Control paneli v službe Emailové účty - Hromadná zmena. V takom prípade vám ale odporúčame, nastaviť si medzi povolené krajiny aj krajinu v ktorej sa nachádzate. Vyhnete sa opätovnému nastaveniu ochrany pre slovenské a české IP adresy. Pre viac informácií pozrite článok Zapnutie a vypnutie ochrany SMTP servera.
×
×
  • Create New...