Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''apple''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. Po vytvorení emailového konta v Apple Mail si môžete konto dodatočne upraviť. Hore naľavo v menu kliknite na Mail a potom na druhú položku Nastavenia: Otvorí sa okno, kde nás z pohľadu hostingu zaujíma sekcia Účty a karta Nastavenie servera. Tu si môžete zmeniť svoje heslo v klientovi, ak ste si z nejakého dôvodu potrebovali zmeniť heslo ku schránke. Zmena hesla je rovnaká bez ohľadu na to, či máte pre príjem správ nastavený protokol IMAP alebo POP. Mám konto typu IMAP Pri zakladaní emailového účtu by mal Apple Mail nastaviť porty automaticky, ak nie, tu si ich môžete dodatočne upraviť po odznačení nastavenia Automaticky spravovať nastavenia pripojenia. Pri účte typu IMAP a použití servera mail.exohosting.com nastavte (ak nie je) port 993. V prípade odosielania emailov pri nastavení servera smtp.exohosting.com odporúčame port 465 alebo 587 (ako na obrázku). Bez problémov by mali fungovať oba. Mám konto typu POP V prípade účtu typu POP a použití servera mail.exohosting.com nastavte (ak nie je) port 995. V prípade odosielania emailov pri nastavení servera smtp.exohosting.com platia rovnaké nastavenia ako v prípade IMAP, pre SMTP (odosielanie správ) odporúčame port 465 alebo 587 (ako na obrázku). Bez problémov by mali fungovať oba. V prípade, ak pri vytváraní účtu ste si vybrali protokol POP, tak poštu si zo servera sťahujete (pôvodné správy na serveri zostávajú), v tomto prípade sa uistite, že vo svojom POP účte máte označené Odstrániť kópiu zo servera po stiahnutí správy. Máte možnosti, aby sa stiahnuté správy odstránili hneď (neodporúčame) alebo po jednom dni, týždni alebo mesiaci. V závislosti od veľkosti a množstva prichádzajúcich správ si nastavte lehotu na zmazanie, odporúčame nastaviť aspoň na týždeň (ako na obrázku): Pri každej zmene sa dole napravo objaví tlačidlo Uložiť, nezabudnite svoje zmeny uložiť. Ak na tlačidlo nekliknete a v nastaveniach sa prekliknete inam, tak aj tak vyskočí okno s upozornením, že máte neuložené zmeny a ponúkne vám možnosť ich uložiť.
  2. Tento článok poskytuje návod, ako si nastaviť svojho emailového klienta v zariadeniach Mac. Tip: Skôr než začnete, oboznámte sa s návodom ako si správne nakonfigurovať servery (IMAP, POP, SMTP) a porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu a nezabudnite si overiť, či sa viete bez problémov prihlásiť do svojej emailovej schránky cez WebMail. Kliknite dole na ikonu Mail: Vyskočí okno, vyberte Iný účet Mail... a kliknite na Pokračovať. Zadajte svoje prihlasovacie údaje do emailovej schránky, predtým sa uistite, či sa viete prihlásiť na RoundCube Webmail. Keď údaje budete mať vyplnené, tak kliknite na Prihlásiť sa: Po kliknutí na Prihlásiť sa vyskočí ďalšie okno, chybové hlásenie si nevšímajte, je potrebné zadať servery prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty. Užívateľské meno môžete nechať prázdne, prípadne si tam zadajte názov emailovej schránky, teda musí byť rovnaké ako emailová adresa. Typ účtu si nastavte na IMAP, ak chcete aby ste mali poštu synchronizovanú s emailovým serverom - prijatá pošta sa bude nachádzať fyzicky na našich serveroch. Odoslaná pošta sa taktiež bude ukladať na našich serveroch. Ak chcete, aby sa pošta ukladala lokálne vo vašom Macu, vyberte si protokol POP. Odoslaná pošta sa taktiež bude ukladať lokálne vo vašom zariadení. Server prichádzajúcej pošty nastavte ako na obrázku mail.exohosting.com Server odchádzajúcej pošty nastavte ako na obrázku smtp.exohosting.com Porty netreba zadávať, Apple Mail si ich nastaví automaticky. Ak by ste si chceli doplniť užívateľské meno, tak ho doplňte ako posledné. Pri zadávaní serverov sa zvykne políčko s užívateľským menom samo vyprázdniť. Po zadaní všetkých potrebných údajov kliknite na Prihlásiť sa a ak ste všetko zadali správne, uvidíte okno s výberom služieb, ktoré chcete s týmto emailovým kontom používať. Minimálne nechajte označené Mail a kliknite na Hotovo. Po kliknutí na Hotovo si nastavte ochranu súkromia v aplikácii Mail, môžete označiť Chrániť aktivity v apke Mail a dole kliknite na Pokračovať. Následne počkajte niekoľko sekúnd na načítanie schránky. ak ste si nastavili protokol IMAP, uvidíte obsah svojej schránky ak ste si nastavili protokol POP, emaily uvidíte, ak nejaké prijmete
×
×
  • Vytvoriť nové...