Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content
AKCIA - 50%tná zľava na EXOWEB balíčky ×

Search the Community

Showing results for tags 'úprava'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 3 results

  1. Po vytvorení emailového konta v Apple Mail si môžete konto dodatočne upraviť. Hore naľavo v menu kliknite na Mail a potom na druhú položku Nastavenia: Otvorí sa okno, kde nás z pohľadu hostingu zaujíma sekcia Účty a karta Nastavenie servera. Tu si môžete zmeniť svoje heslo v klientovi, ak ste si z nejakého dôvodu potrebovali zmeniť heslo ku schránke. Zmena hesla je rovnaká bez ohľadu na to, či máte pre príjem správ nastavený protokol IMAP alebo POP. Mám konto typu IMAP Pri zakladaní emailového účtu by mal Apple Mail nastaviť porty automaticky, ak nie, tu si ich môžete dodatočne upraviť po odznačení nastavenia Automaticky spravovať nastavenia pripojenia. Pri účte typu IMAP a použití servera mail.exohosting.com nastavte (ak nie je) port 993. V prípade odosielania emailov pri nastavení servera smtp.exohosting.com odporúčame port 465 alebo 587 (ako na obrázku). Bez problémov by mali fungovať oba. Mám konto typu POP V prípade účtu typu POP a použití servera mail.exohosting.com nastavte (ak nie je) port 995. V prípade odosielania emailov pri nastavení servera smtp.exohosting.com platia rovnaké nastavenia ako v prípade IMAP, pre SMTP (odosielanie správ) odporúčame port 465 alebo 587 (ako na obrázku). Bez problémov by mali fungovať oba. V prípade, ak pri vytváraní účtu ste si vybrali protokol POP, tak poštu si zo servera sťahujete (pôvodné správy na serveri zostávajú), v tomto prípade sa uistite, že vo svojom POP účte máte označené Odstrániť kópiu zo servera po stiahnutí správy. Máte možnosti, aby sa stiahnuté správy odstránili hneď (neodporúčame) alebo po jednom dni, týždni alebo mesiaci. V závislosti od veľkosti a množstva prichádzajúcich správ si nastavte lehotu na zmazanie, odporúčame nastaviť aspoň na týždeň (ako na obrázku): Pri každej zmene sa dole napravo objaví tlačidlo Uložiť, nezabudnite svoje zmeny uložiť. Ak na tlačidlo nekliknete a v nastaveniach sa prekliknete inam, tak aj tak vyskočí okno s upozornením, že máte neuložené zmeny a ponúkne vám možnosť ich uložiť.
  2. Keď si na stránku vložíte novú sekciu, napr. nejaký obrázok s textom, ako sme použili príklad v tomto návode, tak okrem úpravy vzhľadu textu a obrázka, si môžete upraviť aj vzhľad samotnej sekcie. Čo všetko si môžete meniť a upravovať, si predstavíme na našom ukážkovom obrázku. Pre tento účel, aby bolo zmeny a možnosti čo najlepšie vidieť, sme si vytvorili základnú stránku, s bielou hlavičkou, widgetom Obrázok a text, ktorému sme nastavili čierne pozadie a dole sme nastavili pätičku s tmavočerveným pozadím. Všimnite si naľavo od čiernej sekcie dve ikony, tie slúžia k úpravu vzhľadu sekcie a venovať sa im budeme podrobnejšie pod obrázkom: Prispôsobiť sekciu Naľavo od každej aktívnej sekcie (teda tej, na ktorú "nabehnete" myšou) sa objavia dve ikony, tá v tvare palety je s názvom Prispôsobiť sekciu, tá s obdĺžnikmi slúži na zmenu rozloženia prvkov. V tejto časti návodu sa budeme venovať možnosti Prispôsobiť sekciu: Keď kliknete na túto možnosť úprav, zobrazia sa ďalšie možnosti, ako môžete vidieť nižšie na obrázku. Farebné kruhy umožňujú zmenu pozadia danej sekcie. Všimnite si okolo čierneho kruhu hrubší šedý okraj - to ukazuje, že aktívne je čierne pozadie, čo si môžete všimnúť aj na pozadí za touto ponukou. Prečo práve tieto farby sú v ponuke? Aktuálna ponuka farieb závisí od toho, aký farebný dizajn (štýl) ste si vybrali pri vytváraní prvej stránky, resp. dodatočnej úprave dizajnu. Ak sa vám ponuka farieb v aktuálnej palete nepáči, môžete skúsiť iný dizajn. Ak chcete ponuku farieb nechať takú akú je, tak napríklad keď kliknete na červený kruh, zmení sa farebné pozadie celej sekcie. Všimnite si, že pri tomto výbere sekcia farebne splynula s pätičkou, keďže je rovnakej farby: Bez ohľadu na to, aké farebné pozadie budete mať, či biele, červené alebo čierne, tak pri každej voľbe budete mať možnosti: Vzostup, Oddeľovače tvaru a Animácie. Keď kliknete na Vzostup, tak si môžete vybrať efekt ako keby svetelnej žiary, ktorou môžete oživiť svoj farebný vzhľad. Všimnite si efekt bledšej farby, ktorá vychádza zo zdola a porovnajte si to s obrázkom vyššie: Oddeľovač tvaru slúži na to, aby ste jednotlivé sekcie oddelili inak ako len rovnou čiarou. Pre tento účel sa vrátime k čiernemu pozadiu sekcie, keď pätička je červenej farby a oddeľovač tvaru si vyberieme vlnovku, ktorej nastavíme rovnaký farebný odtieň ako pätičke a výsledok bude takýto: Ak nechcete žiadne farebné pozadie, poslednou možnosťou je kruh s obrázkom, tam je možnosť si nahrať fotku, ktorú si môžete vložiť na pozadie sekcie. Nahrávanie fotiek v tomto prípadne funguje rovnako ako pri nahrávaní fotiek do widgetov a výsledok budete vidieť napríklad takýto: Všimnite si, že v prípade obrázku pribudlo viac možností, napríklad, ak si vyberiete možnosť Prekryť, tak si môžete nastaviť v akej intenzite sa má obrázok zobrazovať v sekcii alebo má byť prekrytý nejakou inou farbou (ktorú si dokonca môžete nastaviť akú chcete), v našom prípade sme si vybrali žltú a nastavili Priehľadnosť zhruba na polovicu: Ostatné efekty sa týkajú najmä animácií, ktoré je zbytočné popisovať v tomto návode, keďže v návode sa zobrazujú len statické obrázky, ale rôzne efekty a animácie si môžete buď vyskúšať vo svojom editore Exowebu alebo pozrieť na našej prezenčnej stránke exoweb.sk. Rozloženie Druhou možnosťou, ktorá umožňuje upraviť vybranú sekciu (widget) je Rozloženie. Tu si môžete napríklad zvoliť, na ktorej strane chcete mať obrázok, či naľavo, napravo alebo nad textom, prípade nastaviť šírku alebo výšku obsahu widgetu. V tejto ukážke sme vymenili pozíciu obrázka a textu: V oblasti úprav vzhľadu sekcií sa medze fantázii nekladú, tak v editore si môžete skúšať kombinácie aké chcete alebo sa vám páčia. Ak si chcete nahrávať a upravovať fotky, tak využite možnosť aplikácie Photo Editor SDK, ktorá je súčasťou Exowebu a v ktorej si môžete na obrázky podávať množstvo rôznych efektov.
  3. Po vytvorení emailového konta v prostredí Microsoft Outlook si môžete konto v prípade potreby dodatočne upraviť. Tieto nastavenia nájdete po kliknutí na položku Súbor v hlavnom menu vľavo hore: Mám konto typu POP V sekcii Informácie o konte (tu vidíte informáciu aký typ konta, či POP alebo IMAP, používate alebo si môžete vytvoriť ďalšie emailové konto) máte možnosti Nastavenia konta, kliknite na ikonu Nastavenie konta, na ktorú ukazuje červená šípka: Po kliknutí sa objaví ponuka s viacerými možnosťami, ktoré si stručne vysvetlíme nižšie: Prvá položka Nastavenie konta - na karte E-mail vidíte napr. vašu schránku (ak ju nechcete používať, tu ju môžete zmazať), na karte Údajové súbory sa nachádza cesta k súboru .pst, ostatné nastavenia si môžete nastaviť podľa ľubovôle: Dodatočné nastavenie účtu typu POP môžete zrealizovať v ponuke Názov konta a nastavenia synchronizácie (viď obrázok Informácie o konte), odporúčame, aby ste si v prípade účtu POP tieto nastavenia preverili, pretože tu si nastavujete napr. ako dlho sa má pošta držať na serveri po stiahnutí (aby sa neplnila schránka). Východzie nastavenia ponúkajú držanie pošty na serveri 14 dní po stiahnutí. Ak by ste potrebovali dodatočne nastaviť alebo upraviť servery a porty, tak v ponuke (viď vyššie Informácie o konte) kliknite na možnosť Nastavenia servera. Na tejto karte (v časti Prichádzajúca pošta) meníte heslo, ak ste si ho predtým zmenili vo WebMaile, ostatné nastavenia nechajte tak, ako sú na obrázku (resp. si ich aktualizujte podľa neho): Po kliknutí na Odchádzajúca pošta si môžete preveriť nastavenia odchádzajúcej pošty SMTP, tu väčšinou nie je dôvod nič zásadné meniť: Mám konto typu IMAP Ak potrebujete upraviť konto IMAP, postupujete rovnako cez položku Súbor v hlavnom menu. Položka Nastavenie konta je rovnaká ako v prípade POP, tak kliknite rovno na Nastavenie Konta → Názov konta a nastavenia synchronizácie: Pod položkou Názov konta a nastavenia synchronizácie si môžete upraviť konto IMAP podľa potreby. Ak napríklad označíte Neukladať kópie odoslaných položiek, tak sa nebude ukladať odoslaná pošta (čím sa vyhnete možným problémom s kopírovaním odoslanej pošty do priečinka Odoslaná pošta (viď článok Nastavenie priečinka odoslanej pošty pre Microsoft Outlook), ale neodporúčame toto políčko označiť, aby ste neprišli o odoslanú poštu). Ďalej v Nastaveniach konta v Outlooku keď kliknete na Nastavenia servera, môžete tam dodatočne skontrolovať a upraviť IMAP a SMTP nastavenia. Tu sú štandardné nastavenia pre IMAP (prijímanie pošty): ...a tu pre SMTP (odosielanie pošty):
×
×
  • Create New...