Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''avast''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. Problém s certifikátom v Thunderbirde Po nainštalovaní antivírusu Avast, niektorí emailoví klienti, ako napr. Thunderbird, pri pokuse prijať alebo odoslať email, môžu upozorniť na neplatnosť certifikátu emailového servera. Problém sa prejaví prostredníctvom tohto výstražného okna: Môžete Potvrdiť bezpečnostnú výnimku (čo ale musíte učiniť pre každú emailovú schránku). V novších verziách Avastu však môžete dostať takéto upozornenie, kde žiadnu výnimku nemáte ako potvrdiť. Bez ohľadu na to, aké okno vám vyskočí, odporúčame pokračovať v tomto článku, kde nájdete spôsob, ako si s týmto problémom poradiť. Exportovanie certifikátu z nastavení Avastu 1. Spustite úvodné okno Avastu a hore vpravo kliknite na Menu: 2. Kliknite na položku Nastavenia v pravej časti obrazovky: 3. Hore vpravo kliknite na Hľadať: 4. Do vyhľadávacieho poľa zadajte geek:area a následne pod poľom kliknite na Avast Geek: 5. Otvorí sa stránka s veľa tajnými nastaveniami, prejdite nižšie až do druhej polovice nastavení a pri položke Export certificate kliknite na Perform: 6. Exportovaný certifikát si uložte do počítača: 7. Po uložení kliknite na OK: Import certifikátu do Thunderbirdu 1. Otvorte Thunderbird a hore napravo kliknite na 3 vodorovné čiarky a následne v menu na Nastavenia: 2. V sekcii Súkromie a bezpečnosť kliknite na Spravovať certifikáty: 3. Kliknite na kartu Autority a následne dole na tlačidlo Importovať: 4. Teraz sa preklikajte až do lokality, kam ste si uložili certifikát súboru, ktorý ste si exportovali z Avastu a naimportujte si ho. Tip: Vyskočilo upozornenie, že "Tento certifikát je už nainštalovaný..."? Prejdite v tomto návode nižšie na sekciu Problém s importom certifikátu, vyriešte problém a potom sa vráťte naspäť do tohto bodu. Ak nevyskočilo žiadne upozornenie, pokračujte jednoducho v návode ďalej. Vyskočí okno, označte možnosť Dôverovať tejto certifikačnej autorite pri identifikácii serverov a kliknite na OK: Teraz skúste prijať a odoslať poštu v Thunderbirde a už by nemalo vyskočiť žiadne okno s upozornením na neplatnosť certifikátu. Problém s importom certifikátu Môže sa stať, že Thunderbird už má nainštalovaný certifikát od Avastu, napríklad z nejakej staršej inštalácie. V tomto prípade vyskočí takéto varovné okno: Kliknite na OK a v Správcovi s certifikátmi na karte Autority si vyhľadajte sekciu Avast a odstráňte položku Avast Web/Mail Shield Root kliknutím na Odstrániť alebo prestať dôverovať... Po odstránení starého certifikátu sa vráťte do sekcie Import certifikátu do Thunderbirdu a pokračujte v bode 4.
×
×
  • Vytvoriť nové...