Search the Community
Showing results for tags 'platba'.
-
K dispozícii sú nasledujúce možnosti úhrady Platobné brány TatraPay (klienti Tatrabanky) ePlatby (klienti VÚB) SporoPay (klienti SLSP) Prevody alebo vklady na účet Tatrabanka ČSOB Slovenská Sporiteľňa VÚB PayPal (v poznámke k platbe je potrebné zadať Variabilný symbol) Platba kreditnou kartou MasterCard VISA Digitálne peňaženky Apple Pay Google Pay
-
- banka
- objednávka
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
V článku Používanie kreditného systému si pozrite, ako si môžete zakúpiť kredit, pomocou ktorého môžete uhradiť služby. Každá doména resp. hosting, ktorý máte u nás zakúpený, je možné automaticky predlžovať pomocou kreditu, takže nemusíte po každej výzve na platbu zasielať úhradu na účet. Automatické predlžovanie služieb V Control Paneli kliknite naľavo v hlavnom menu na Fakturácia: Na karte Nastavenia fakturácie si môžete zobraziť, ktoré služby sa majú automaticky predlžovať. Riadok Automaticky predĺžiť služby prepnite na Zapnuté a kliknite na Zobraziť. Ak žiadna zo služieb nebude mať nastavené automatické predlžovanie, tak výpis skončí hlásením Zadaným parametrom nezodpovedajú žiadne platby. Ak nejaká služba bude mať nastavené automatické predlžovanie, tak sa zobrazí nižšie v zozname. Obdobným spôsobom môžete vybrať možnosť Vypnuté a tak si zobraziť zoznam služieb, ktoré nemajú zapnuté automatické predlžovanie. Pod filtrom uvidíte zoznam všetkých služieb, ktoré u nás máte (teda domény a hostingy). Pri doméne, u ktorej chcete skontrolovať aktuálny stav, resp. automaticky predlžovať služby, kliknite na Nastavenia: Prepnite na kartu Predĺženie služieb, tu môžete vidieť v akom aktuálnom stave je automatické predlžovanie. V tomto prípade je vypnuté, tak kliknite na Zmeniť: Stav sa zmení na Zapnuté a odteraz sa daná služba bude automaticky predlžovať, ak budete mať dostatok kreditov. Na ostatných kartách si môžete nastaviť Zelena fakturácia: či si chcete nechať zasielať výzvy na platbu na email (.PDF) alebo klasickou poštou (odporúčame .PDF emailom) Kontakty: tu si môžete skontrolovať, či pri konkrétnej službe sú zadané adresy a údaje v nich platné. ikona s panáčikom (administratívny kontakt) - na emailovú adresu zadanú tu, vám budeme zasielať výzvy na platbu a faktúry (viď karta Zelená fakturácia) ikona s obálkou (klasická pošta) - na adresu zadanú tu, vám budeme zasielať klasickú poštu (ak sa líši od adresy zadanej v administratívnom kontakte) Služby: tu si môžete pozrieť, čo konkrétne vám v rámci vybranej služby budeme fakturovať a zároveň si môžete nastaviť frekvenciu platby. Pri doméne (a DNS Parkingu) je frekvencia vždy minimálne 1 rok, pri hostingu to môže byť mesiac, štvrťrok, polrok alebo rok (odporúčame)
-
Kreditný systém slúži na pohodlné úhrady za služby. Kreditný systém spolu s prehľadom zrealizovaných úhrad a dobíjaní kreditu nájdete v Control Paneli v sekcii Kredit: Po kliknutí na Kredit máte tri možnosti: Objednať kredit Uhradiť výzvy z kreditu Previesť kredit Objednať kredit Po kliknutí na tlačidlo Objednať kredit sa vám zobrazí stránka s objednávkovým procesom vo viacerých krokoch, kde si môžete dobiť kredit v rozmedzí od 10 do 1000 €. Na túto transakciu si takisto môžete zvoliť vystavenie faktúry s elektronickým podpisom a v prípade potreby aj faktúru zaslať poštou. Kredit si objednávate bez DPH, takže k výslednej sume treba ešte pripočítať 20% DPH (systém to prepočíta za vás). V ďalších krokoch je to už len "klikačka", kde skontrolujete zadané údaje a odošlete objednávku. Úhradiť výzvu z kreditu Úhradu z kreditu môžete vykonať v časti Fakturácia, kliknutím na tlačidlo Uhradiť pri neuhradenej faktúre za doménu alebo služby. Po kliknutí na Uhradiť jednu z možností budete mať Uhradiť z kreditu. Kliknite na tlačidlo a pokračujte podľa inštrukcií na stránke. Previesť kredit Po kliknutí na tlačidlo Previesť kredit sa objaví formulár, do ktorého zadáte prihlasovacie údaje Control Panela, do ktorého potrebujete previesť kredit a zadáte výšku kreditu, ktorú chcete previesť. Po vyplnení údajov kliknite na Previesť kredit.
-
Táto časť návodu k aplikácii Stretnutia je potrebná len vtedy, ak plánujete stretnutia v rámci napr. platených školení, za ktoré chcete účtovať (vopred) poplatky. Keď ste si nakonfigurovali základné nastavenia Stretnutia, na ďalšej strane pokračujete konfiguráciou platby. Ak plánujete taký typ stretnutia, na ktorom nebudete účtovať žiadne poplatky (resp. ich nebudete žiadať vopred), kliknite na Preskočiť tento krok a pokračujte návodom Nastavenie služby Stretnutia. Ak budete účtovať, kliknite na Pridať spôsob platby. Tieto nastavenia Upozornenie: V tejto časti nastavenia ešte neurčujete, či zákazníci budú platiť a koľko, ale nastavujete možnosť platby, ak sa rozhodnete stretnutia spoplatniť v ďalšej časti nastavenia. Konfigurácia platby Tip: Spôsoby platby, ktoré sem zadáte, sa budú používať pri vytváraní všetkých služieb, ktoré budete v rámci Stretnutí ponúkať, takže nemusíte ich zadávať zakaždým nanovo pri vytváraní novej služby. Na ďalšej strane môžete vidieť pridané spôsoby platby, keďže žiadny ešte nemáte, kliknite opäť na Pridať spôsob platby: Aktuálne je možné si nastaviť Offline platby alebo platobnú bránu Stripe. Keďže Stripe vyžaduje ďalšiu konfiguráciu, kliknite na Offline platby. Po kliknutí na Offline platby vyskočí okno, kde môžete zákazníkom podať informácie o spôsobe platby. Ideálne napr. prevodom na bankový účet, ale môžete napísať len informáciu, že platbu možno zrealizovať aj v hotovosti. Po vypísaní potrebných údajov kliknite na Uložiť. Po uložení dostanete informačné okno. Môžete pridať ďalší spôsob platby alebo kliknite na Pokračovať. Po kliknutí na Pokračovať sa dostanete do časti, kde môžete zrealizovať nastavenie služby, ktorej sa má týkať stretnutie. Pokračujte návodom Nastavenie služby Stretnutia.
-
Ak pri prvom nastavovaní Obchodu už máte dopravu pridanú, nastavenie prijímania platieb je ďalším dôležitým prvkom v Obchode. Kliknite na tlačidlo Výber spôsobu prijímania platieb: A následne na Pridať platobnú metódu: Obchod v Exowebe má v ponuke tieto platobné metódy (vybrali sme konkrétne tie, ktoré boli najlepšie dostupné, resp. na základe skúsenosti našich zákazníkov boli odporúčané): Bankový prevod musíte mať aktívny účet v banke, ktorý môže prijímať platby Dobierka peniaze inkasujete pri odovzdaní zásielky poštou PayPal musíte mať aktívny účet PayPal. Kliknite na Zistiť viac Stripe musíte mať aktívny účet Stripe. Kliknite na Zistiť viac 2Checkout musíte mať aktívny účet 2Checkout. Kliknite na Zistiť viac. Na tejto stránke si môžete pozrieť podporované typy kariet Bankový prevod je najjednoduchšia forma inkasovania platieb. V podstate potrebujete len informovať zákazníka ako môže zrealizovať platbu, v poli Pokyny pre zákazníka by teda mala byť informácia o čísle účtu (IBAN), ďalej napr. aký variabilný symbol majú použiť, môže to byť napr. ID objednávky, prípadne tam ešte môžete doplniť informácie, ktoré by ste radi zákazníkom presunuli. Keď budete mať všetky podstatné informácie vyplnené, kliknite na Uložiť. Po uložení bude Bankový prevod pridaný, môžete ho buď zrušiť (Odpojiť) alebo Spravovať, ak potrebujete upraviť ďalšie informácie. Ak chcete pridať ďalší spôsob platby, kliknite na Pridať platobnú metódu: Po pridaní metódy platby Bankovým prevodom, si na obrázku všimnite, že v ponuke ďalších metód platieb sa už (logicky) nenachádza. Kliknite na Pridať pri Dobierke. Nastavenie Dobierky sa v zásade nelíši od nastavenia Bankového prevodu, napíšte do poľa pre pokyny informácie, ktoré by zákazník mal dostať počas objednávkového procesu. Po zadaní informácií kliknite na Uložiť: Takto budete mať už dva spôsoby platby, ak si chcete pridať ďalšie pokračujte kliknutím na Pridať platobnú metódu: Nastaveniam ostatných platobných metód sa venovať v tomto návode nebudeme, keďže vyžadujú aktívne kontá stránok tretích strán. Ale ak niektorú nich používate (PayPal, Stripe, 2Checkout), tak by nemal byť problém si pripojenie k týmto metódam zrealizovať. Od verzie 10.152.0 sme pridali viacero nových brán, konkrétne: Klarna Mollie Payfast Paytrail PayU Ak ste si metódy platieb nastavovali počas prvého spustenia Obchodu, tak sa môžete opäť vrátiť do počiatočného návodu, ktorý končí aktiváciou Obchodu vo vašej Exoweb stránke.
-
Widget PayPal si môžete vložiť na stránku, ak chcete získať platby prostredníctvom tejto služby. Tip: Prv, než si vložíte tento widget na stránku, odporúčame si v nastaveniach Exowebu zadať emailovú adresu pre PayPal (Nastavenie stránky - Profil - Základné informácie - pole E-mail k PayPal účtu), nastaviť menu (najskôr euro) a samozrejme mať k danej emailovej adrese vytvorený účet v PayPale. PayPal Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať sekciu: Na stránke sa objaví zelený pruh s popisom Pridať obsah tu, ak takých pruhov vidíte na stránke viac, kliknite na ten, kam chcete novú sekciu vložiť. V zozname widgetov kliknite na PayPal a vložte si widget na stránku, napr. ten vpravo hore: Ak v nastaveniach Exowebu už máte pre PayPal zadanú emailovú adresu a menu, tak tlačidlo sa automaticky zobrazí, kliknutím naň si však môžete aktualizovať všetky potrebné nastavenia a zadať sumu za produkt/službu, prípadne dopravu. Po uložení údajov si stránku zverejnite, následne otvorte verejnú časť svojej webovej stránky, kam ste umiestnili tlačidlo PayPal a kliknite naň. Ak ste si všetko správne nastavili, mali by ste sa po kliknutí presmerovať na stránku PayPal: Ak sa objavilo chybové hlásenie, uistite sa, že máte všetky dáta správne vyplnené a zadaná emailová adresa má aktívne konto v službe PayPal. Platba cez PayPal v Obchode Ak využívate z Exowebe aj Obchod, tak PayPal si môžete nastaviť ako jednu z metód prijímania platieb za predaný tovar. Dané tlačidlo PayPal popísané v tomto návode je nezávislé od nastavení metódy platby v Obchode.