Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'návštevnosť'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 3 results

  1. Po vytvorení stránky v Exowebe ju pravdepodobne budete chcieť ukázať svetu a prilákať návštevníkov na svoj portál. Preto ju potrebujete dostať do indexu Google (príp. iných vyhľadávačov), aby si ju potencionálni záujemcovia mohli vyhľadať. Odkazy na stránku sa do Google po čase dostanú do výsledkov vyhľadávania (zvyčajne to trvá zhruba týždeň - dva, po zverejnení stránky, keď ju začnete propagovať na iných stránkach alebo formou reklamy), na urýchlenie tohto procesu si však môžete pomôcť mapou stránok tzv. sitemap, ktorá vyhľadávaču Google "podstrčí" zoznam odkazov na zverejnené stránky, ktoré sa potom môžu skôr dostať do výsledkov vyhľadávania. Odporúčaná kontrola obsahu stránok Predtým, než stránku zverejníte a odošlete do indexu Google, odporúčame, aby ste si skontrolovali tieto kroky: stránky by mali mať jedinečné názvy, popis a podľa možnosti aj kľúčové slová - viac informácií nájdete v návode Zlepšenie SEO stránok v Exowebe stránky by mali mať relevantný obsah, teda výstižný a jedinečný text, zaujímavý pre čitateľov. Všeobecne sa odporúča viac textu ako obrázkov, aby mal Google čo indexovať. aktivujte si na stránke bezpečnostný certifikát a odkazy na stránku používajte s predponou HTTPS. Mapa stránok Odkazy na mapu stránok sa generujú automaticky a nájdete ju na odkazoch: https://mojadomena.tld/sitemap.xml https://mojadomena.tld/sitemap_pages.xml Doménu mojadomena.tld nahraďte vlastnou doménou. na prvom odkaze nájdete zoznam hlavných sekcií, dostupných v závislosti od balíčka Exowebu aký máte (stránka, blog, eshop atď). na druhom odkaze je zoznam stránok, ktoré ste si vytvorili. V mape sú aktuálne zatiaľ zahrnuté len stránky (vrátané jazykových mutácií), články v blogu, či produkty v obchode (eshope) zatiaľ nie sú zahrnuté, čo však neznamená, že Google si ich nenájde a nepridá do indexu. Zaradenie mapy stránok do Google Search Console Pre zaradenie mapy stránok potrebujete mať aktívny účet v Google Search Console a po vytvorení účtu si svoju doménu ešte musíte overiť pomocou DNS záznamu.
  2. Správne vypísané názvy stránok a popisy, sú základom kvalitnej optimalizácie pre vyhľadávače (Search Engine Optimization - SEO, v preklade optimalizácia pre vyhľadávače). Keď si v Exowebe vytvoríte stránku, tak každá stránka má základný názov taký, aký názov ste jej zadali pri jej vytvorení. Základná stránka, teda úplne prvá stránka, ktorá sa vytvorila nainštalovaním Exowebu, má názov Home Page, čo nie je ideálne riešenie, ale dá sa zmeniť. SEO stránok v Exowebe Na úvodnej stránke v editore Exowebu kliknite hore v menu na Úvod (za predpokladu, že sa nachádzate na hlavnej stránke, ak sa budete nachádzať na inej stránke, tak hore v menu bude iný názov): Po kliknutí na Úvod (čo v tomto prípade predstavuje hlavnú stránku) vyskočí okno, kde uvidíte odkazy na ďalšie aplikácie ako napr. Obchod alebo Blog, nás však teraz bude zaujímať len Úvod - napravo od názvu stránky kliknite na tri vertikálne bodky a následne kliknite na Upraviť nastavenia stránky: Tip: Chcete mať viac podstránok v Exowebe? Prečítajte si návod Pridanie podstránok, priečinkov alebo externých odkazov v Exowebe. Táto možnosť vám umožní upravovať kľúčové informácie o stránke a obdobným spôsobom si môžete upravovať všetky ostatné stránky v Exowebe. Názov v navigácii Tu upravujete názov stránky, aký bude mať stránka v hlavnom menu (keď navštívite svoju doménu). Ak si neprajete nejakú konkrétnu stránku mať v hlavnom menu, môžete dole cez možnosť Skryť z navigácie vypnúť jej zobrazenie. Titulok v prehliadači Kľúčová informácia, ktorá informuje Google (a iné vyhľadávače) o názve vašej stránky. Sem napíšte výstižný názov stránky, ktorý má charakterizovať jej obsah alebo si myslíte, že by mohol návštevníkov zaujímať. Aký názov sem zadáte, taký sa bude zobrazovať na Google vo výsledkoch vyhľadávania. Titulok v prehliadači by mal mať maximálnu dĺžku okolo 90 znakov a v rámci vašej webovej lokality by mal mať jedinečný názov (teda vyvarujte sa možnosti, že by ste mali viacero stránok s rovnakým titulkom) URL stránky Sem si môžete zadať adresu stránky (nejde zmeniť pre úvodnú stránku, čo však v tomto prípade nie je potrebné, keďže úvodná stránka sa zobrazuje priamo na hlavnej doméne). URL stránky sa automaticky vytvorí z Názvu v navigácii, obe si môžete dodatočne upraviť, pričom môžete používať aj diakritiku. Neodporúčame používať medzery, namiesto medzier použite pomlčku. Pri zakladaní novej stránky ak použijete viacslovný názov, tak medzery sa automaticky zamenia za pomlčky. Kľúčové slová Sem napíšte niekoľko slov, ktoré vystihujú obsah stránky. Zvoľte také slová, akými by ste čo najviac výstižne popísali o čom stránka je). Slov môžete zadať koľko chcete, oddeľujte ich čiarkami, môžete použiť aj frázy, napr. webová stránka, odporúčaný počet slov resp. fáz je 3 až 5. V zdrojovom kóde stránky to bude vyzerať takto, čo je informácia pre vyhľadávače. <meta name="keywords" content="exoweb,webová stránka,webstránka" /> Popis jeden z najdôležitejších metaúdajov každej webovej stránky, sem napíšte výstižný popis o dĺžke zhruba 120 - 160 znakov, ktorý charakterizuje obsah daného webu. Napr. ak napíšete Popis v tvare: EXO Hosting ponúka registráciu domén, poskytovanie webhostingových služieb a virtuálnych serverov., tak v zdrojovom kóde meta description uvidíte tento popis: <meta name="description" content="EXO Hosting ponúka registráciu domén, poskytovanie webhostingových služieb a virtuálnych serverov." /> Dbajte na to, aby bol Popis napísaný kvalitne a výstižne, obyčajne sa zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania vo vyhľadávačoch (Google, Bing). Skryť z navigácie Posledná položka Skryť z navigácie odstráni odkaz na stránku z hlavného menu. Je len na vás, pri ktorých stránkach sa rozhodnete mať odkazy na ne v hlavnom menu alebo nie. Po vypísaní všetkých údajov nezabudnite kliknúť hore vpravo na Hotovo a následne si stránku aj Zverejniť.
  3. Museli by sme žiť v jaskyni, variť na ohni lesnú zver a internet poznať len z rozprávania kamarátovho brata, ktorý ho videl z okna vlaku, aby sme si nevšimli, ako veľmi sa zmenili webstránky za posledné dve dekády. Firmám už nestačí dať na webu jednoduchý popis činnosti a telefónne číslo. Potrebujú umožniť návštevníkom dozvedieť sa všetky potrebné informácie, objednať si tovar, alebo službu a to hneď - z akéhokoľvek zariadenia pripojeného na internet. Responzívnosť Responzívnosť je pojem, ktorým označujeme webstránku, ktorá sa správne zobrazuje na počítači, tak aj na mobile a to pri rôznych rozlíšeniach (veľkostiach) zobrazovacej plochy (monitor počítača, displej mobilu, či tabletu). Ak neviete, či je vaša stránka responzívna, kliknite si na tento odkaz a nechajte si overiť webstránku. Google zanalyzuje webstránku a vypíše výsledok. Ak stránka nie je vhodná, dostanete aj informácie o tom, čo treba na danej stránke vylepšiť. Štatistiky Na Slovensku používa smartfón, podľa údajov z roku 2016 už 65% ľudí. Postupne rastie aj podiel vyhľadávania informácií o produktoch, ich porovnávanie, či rôzne predkupné aktivity uskutočnené s mobilným zariadením. Ak neveríte, tak zaujímavé štatistiky, kde si dokážete nájsť aj informácie uvedené v tomto článku nájdete na tejto stránke. Generácia Z Jedna z najdôležitejších otázok, ktorú si musíme položiť, ak chceme poznať svojich zákazníkov, sa týka ich veku. Aká stará je naša cieľová skupina? Ak sú to mladí ľudia narodení po roku 2000, zbystrite pozornosť. Túto generáciu označujeme ako Generácia Z. Narozdiel od predchádzajúcich generácií sú títo mladí ľudia už absolútne spätí so smarfónmi, v podstate od narodenia. V mobile majú sociálne siete, kamarátov vyhľadávajú a komunikujú s nimi cez rôzne appky a v neposlednom rade pomocou svojich smartfónov vyhľadávajú informácie. Keďže na rozdiel od starších generácii majú tieto technológie vžité, neboja sa ich využívať aj na nákupy. Pre túto generáciu je absolútne nevyhnutné mať responzívnu webstránku. Samozrejme, ak ideme cieliť práve na túto skupinu užívateľov, treba si aj čo-to naštudovať, ako by mala takáto stránka vyzerať, aby sme ju zbytočne neprehltili informáciami a dať správne info na správne miesto, nech dokážeme udržať pozornosť a záujem. A čo iné generácie? Staršie generácie samozrejme tiež postupne menia svoje online návyky a dnes nie je problém vidieť babičky s tabletmi. Generácie dnešných dvadsiatnikov, alebo tridsiatnikov, tak isto postupne prijímajú nové možnosti, ktoré im smartfóny ponúkajú. Ak ešte teda nemáte responzívnu webstránku, pripravujete sa o zákazníkov. Spravte si prehľad a pozrite sa, či vás vaša konkurencia už náhodou nepredbehla. Nemám responzívnu webstránku. Čo teraz? Pri úvahách čo ďalej, sa mi osvedčil prístup dvoch riešení – Buď vs Alebo. Buď je mi to jedno, alebo mi to jedno nie je. Ak mi to nie je jedno, tak buď si dám takú webstránku spraviť, alebo si ju spravím sám. Ak si ju chcem spraviť sám, tak buď viem programovať, alebo neviem programovať. Ak neviem programovať a chcem si spraviť webstránku sám, tak buď sa naučím robiť v niektorom voľne dostupnom CMS, alebo si za pár eúr mesačne objednám profesionálny nástroj na tvorbu webstránok. Ak sa rozhodnem pre platený nástroj na tvorbu webstránok, tak buď si spravím prieskum trhu, alebo si nespravím prieskum trhu. Ak si spravím prieskum trhu, tak zistím, že najlepší pomer cena/výkon má: CMS EXOWEB od EXO HOSTING
×
×
  • Create New...