Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'odpoveď'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Ak plánujete byť mimo pracovného emailu dlhšiu dobu, môžete si nastaviť automatickú odpoveď na vašu neprítomnosť. Ak nemáte prístup do Control Panela, kde si automatickú odpoveď na email môžete aktivovať, môžete tak učiniť priamo v RoundCube. Aktivácia a nastavenie automatickej odpovede v RoundCube Prihláste sa do Roundcube Webmail a kliknite na Nastavenia: A následne na Filtre: Napravo na stránke kliknite hore na Vytvoriť a zobrazí sa formulár na obrázku nižšie, kde polia vyplňte nasledovne: Názov filtra: je čisto na vás, nazvite si ho tak, aby ste ho vedeli odlíšiť od ostatných filtrov. Rozsah: tu si môžete nastaviť všetky správy, takže ak vám príde nejaký email, bude naň zaslaná automatická odpoveď. Ak chcete informovať len určitých odosielateľov, tak si môžete filter nastaviť napr. tak, že si do možností pridajte emailové adresy, na ktoré chcete odoslať správu. Ktoré emailové adresy nezadáte, na tie sa nepošle nič. Akcie: vyberte si možnosť odpovedať správou Telo správy: tu napíšte informácie, ktoré chcete odoslať odpoveďou na email, napr. že ste na dovolenke a kedy sa vrátite. Predmet správy: napíšte výstižný názov, bude sa zobrazovať ako názov emailu automatickej odpovede Adresa odosielateľa pre odpoveď: akú emailovú adresu tam zadáte, z tej sa ako keby odosielateľovi vráti odpoveď s informáciou o vašej neprítomnosti. Môžete tam zadať napr. email svojho zástupcu či sekretárky, ktorí potom môžu s odosielateľom priamo komunikovať. Iný kontakt buď na seba alebo svojho zástupcu môžete však zanechať aj v poli Telo správy:, tak pole Adresa odosielateľa pre odpoveď: odporúčame ponechať prázdne, aby ste odosielateľa nezneistili, že keď vám posla email na adresu nazov-schranky@exotechnologies.sk, prečo sa mu vrátila odpoveď z adresy ina-schranka@exotechnologies.sk Ostatné polia ponechajte prázdne. Nižšie v obrázku je príklad takto nastaveného filtra pre zasielanie automatických odpovedí. Po zadaní všetkých potrebných údajov kliknite na Uložiť. Zmeny sa prejavia prakticky okamžite. Po návrate si nezabudnite filter vypnúť, prípadne úplne zmazať, aby ste automatické odpovede, že ste na dovolenke, neposielali celý rok. Upozornenie: Keď si budete chcieť otestovať, či automatický odpovedač funguje a použijete na to gmail schránku (teda, že z gmail schránky si pošlete testovací email, či sa vám vráti automatická odpoveď), je veľmi pravdepodobné, že spätný email buď nedostanete alebo skončí v spame. Bohužiaľ tento nedostatok je na strane Gmail, ktorý zvykne automatické emaily blokovať.
  2. Automatická odpoveď na email, v Control Paneli pri každej emailovej schránke uvedená ako Auto responder, je veľmi jednoduchá možnosť, ako informovať svojich zákazníkov o svojej neprítomnosti napr. počas dovolenky. Tip: Ak nemáte prístup do Control Panela, môžete si automatickú odpoveď nastaviť pomocou návodu pre RoundCube Webmail, ktorý zároveň ponúka pokročilejšie možnosti zasielania automatických odpovedí. Aktivácia a nastavenie Auto respondera v Control Paneli Prihláste sa do Control Panela a kliknite na službu E-mailové účty: Pri zvolenej emailovej schránke si môžete pozrieť stav Auto respondera (na treťom riadku) - aktuálne Neaktívny. Aktivovať si ho a nastaviť môžete kliknutím na modrú ceruzku (na obrázku napravo hore): V nastaveniach schránky označte voľbu Zapnúť automatický odpovedač (auto-responder), následne sa objavia možnosti pre vyplnenie informácií Predmet (subject) pre automatickú odpoveď - sem napíšte výstižný nadpis automatickej odpovede, bude použitý ako názov emailu, ktorý sa vráti odosielateľovi automatickou odpoveďou. Napr. "Som na dovolenke od 1.7. do 14.7.". Ak vám Odosielateľ pošlem email napr, s textom "Ahoj" naspäť dostane email s názvom Som na dovolenke od 1.7. do 14.7. Ahoj. Text automatického odpovedača - toto pole je nepovinné, sem ale môžete napísať viac informácií o svojej neprítomnosti, napr. kedy sa vrátite, koho kontaktovať namiesto vás alebo môžete uviesť svoje telefónne číslo na ktoré vás môžu vaši známi kontaktovať. Nezabudnite, že automatická odpoveď sa zasiela na každý prijatý email, aj na notifikácie z rôznych webových stránok, takže si dobre rozmyslite, či chcete o svojej neprítomnosti informovať skutočne každého, kto vám pošle email. Upozornenie: Keď si budete chcieť otestovať, či automatický odpovedač funguje a použijete na to gmail schránku (teda, že z gmail schránky si pošlete testovací email, či sa vám vráti automatická odpoveď), je veľmi pravdepodobné, že spätný email buď nedostanete alebo skončí v spame. Bohužiaľ tento nedostatok je na strane Gmail, ktorý zvykne automatické emaily blokovať. Keď sa vrátite z dovolenky, nezabudnite si Auto responder vypnúť. Ak sa pri vypínaní stane, že keď pole odpovedača pri odznačení a po uložení zmien je opäť označené, uistite sa, že nemáte naplnený limit miesta pre emailové účty a plnú schránku. V tomto prípade môže byť problém s ukladaním nastavení a je potrebné uvoľniť miesto (zmazať nepotrebné emaily).
×
×
  • Create New...