Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''synchronizácia''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. Ak používate na správu emailov klient Microsoft Outlook s protokolom IMAP a máte problém s mazaním emailov taký, že v Outlooku chcete vymazať email, ale email nie je možné vymazať a namiesto toho dostanete chybové hlásenie: Operáciu nie je možne vykonať, pretože objekt bol odstránený je pravdepodobné, že názvy priečinkov v Outlooku sa nezhodujú s názvami priečinkov vo Webmaile. Synchronizácia priečinkov medzi RoundCube Webmail a Microsoft Outlook Prihláste sa na RoundCube Webmail a skontrolujte si, či názvy priečinkov v Outlooku sa zhodujú s názvami priečinkov vo Webmaile (nájdete to v Nastavenia → Špeciálne priečinky). Napr. ak v Outlooku sa pošta maže do priečinka Deleted Items, vo Webmaile si ho musíte vytvoriť (podľa obrázka sa preklikajte cez Nastavenia → Priečinky → a vytvorte si nový priečinok s názvom Deleted Items). Následne sa preklikajte cez Nastavenia → Špeciálne priečinky a pri Koši si nastavte priečinok na Deleted Items. Reštartujte Outlook, ten si následne zosynchronizuje priečinky a emaily by sa už mali dať vymazať. V Koši na Webmaile si zároveň pozrite, či sú tam vymazané všetky emaily, aby zbytočne nezaberali voľné miesto v schránke. Ak by ste mali v schránke emaily, ktoré nevidíte a vidíte len, že máte obsadené miesto, skontrolujte si Webmail podľa tohto návodu. Tip: V niektorých prípadoch nemusí pomôcť vytvorenie priečinka Deleted Items, skúste v tomto prípade vytvoriť a použiť priečinok Odstránené položky.
×
×
  • Vytvoriť nové...