Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Hľadanie v komunite

Zobrazujú sa výsledky pre kľúčové slová ''vymazanie''.

  • Hľadať pomocou kľúčových slov

    Zadajte kľúčové slová oddelené čiarkami.
  • Hľadať pomocou autora

Typ obsahu


Kategórie

  • Email
    • Nastavenie emailovej schránky
    • Nastavenie emailových klientov
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limity a kvóty
    • Zálohovanie, migrácia a obnova emailov
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Bezpečnostné certifikáty
    • Databázy
    • Multihosting
    • Presmerovanie webovej stránky
    • Zálohovanie a obnova webovej stránky
  • Domény
  • Control Panel
  • Redakčné systémy, vývojové platformy a eshopy (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • Externé CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • Začíname s Exowebom
    • Pridávanie obsahu do Exowebu
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Obchod
    • Exoweb Stretnutia
  • Virtuálne servery (VPS)
  • Fakturácia

Kategórie

  • Manuály
  • Žiadosti
    • Prístup do Control Panela
    • Zmena vlastníctva domény (WHOIS)
    • Odpojenie domény od Control Panela

Blogy

  • EXO HOSTING Blog
  • Novinky a informácie
  • Novinky v Exowebe

Hľadať výsledky v...

Vyhľadajte výsledky, ktoré obsahujú...


Dátum vytvorenia

  • Začiatok

    Koniec


Naposledy aktualizované

  • Začiatok

    Koniec


Filtrovať podľa počtu...

  1. Ak používate na správu emailov klient Microsoft Outlook s protokolom IMAP a máte problém s mazaním emailov taký, že v Outlooku chcete vymazať email, ale email nie je možné vymazať a namiesto toho dostanete chybové hlásenie: Operáciu nie je možne vykonať, pretože objekt bol odstránený je pravdepodobné, že názvy priečinkov v Outlooku sa nezhodujú s názvami priečinkov vo Webmaile. Synchronizácia priečinkov medzi RoundCube Webmail a Microsoft Outlook Prihláste sa na RoundCube Webmail a skontrolujte si, či názvy priečinkov v Outlooku sa zhodujú s názvami priečinkov vo Webmaile (nájdete to v Nastavenia → Špeciálne priečinky). Napr. ak v Outlooku sa pošta maže do priečinka Deleted Items, vo Webmaile si ho musíte vytvoriť (podľa obrázka sa preklikajte cez Nastavenia → Priečinky → a vytvorte si nový priečinok s názvom Deleted Items). Následne sa preklikajte cez Nastavenia → Špeciálne priečinky a pri Koši si nastavte priečinok na Deleted Items. Reštartujte Outlook, ten si následne zosynchronizuje priečinky a emaily by sa už mali dať vymazať. V Koši na Webmaile si zároveň pozrite, či sú tam vymazané všetky emaily, aby zbytočne nezaberali voľné miesto v schránke. Ak by ste mali v schránke emaily, ktoré nevidíte a vidíte len, že máte obsadené miesto, skontrolujte si Webmail podľa tohto návodu. Tip: V niektorých prípadoch nemusí pomôcť vytvorenie priečinka Deleted Items, skúste v tomto prípade vytvoriť a použiť priečinok Odstránené položky.
  2. Roman

    Vymazanie emailov v RoundCube

    Keď sa zaplní vaša emailová schránka, znemožní sa prijímanie emailov. To spozorujete krátko na to, ako si uvedomíte, že vám za posledné dni neprišiel žiadny email, hoci by mal. Aby táto situácia nenastala, odporúčame, aby ste mali aktivované notifikácie pre posielanie upozornení, keď sa schránka začne zapĺňať a prípadne aj automatické mazanie emailov z Koša a Nevyžiadanej pošty. Ak už nepomáhajú ani tieto nastavenia, odporúčame, aby ste si svoju schránku skontrolovali a vymazali zbytočné emaily. Ak pre príjem používate protokol IMAP, tak emaily môžete mazať priamo vo vašom emailovom klientovi (napr. Thunderbird), najistejšie je však zmazanie správ priamo na Roundcube Webmail, čo je priamy prístup do schránky. Čo všetko si zmažete, je na vás, ale najviac efektívne bude zmazať emaily, ktoré buď zaberajú najviac miesta (s veľkými prílohami) alebo sú tak staré, že ich už nebudete potrebovať. Zmazanie emailov s veľkými prílohami Emaily s veľkými prílohami môžu výrazne zaplniť miesto v schránke, pričom stačí, keď ich zmažete len niekoľko, môžete ušetriť aj desiatky megabajtov miesta. Napríklad v Doručenej pošte kliknite na Možnosti: Vyskočí okno, v ktorom si Zoraďovanie vyberte možnosť Veľkosť (je úplne dole v menu) a Systém zoraďovania vyberte možnosť zostupne. Po kliknutí na Uložiť sa emaily v Doručenej pošte zoradia od najväčšieho (resp. s najväčšou prílohou) po najmenší. Obyčajne stačí, keď zmažete prvých pár emailov a v schránke sa môže uvoľniť dostatok miesta na to, aby ste mohli prijímať nové emaily (aj s prílohami). Ak tie prílohy príliš veľké nie sú, budete musieť tých emailov zmazať viac. Mazať môžete niekoľkými spôsobmi. Prvý je, že podržíte na klávesnici klávesu CTRL a myšou si klikáte po emailoch, ktoré takto označíte na zmazanie, príklad nižšie v obrázku, ružové sú vybrané na vymazanie. Tento spôsob je vhodný, keď potrebujete zmazať len niekoľko emailov. Súbory sú zoradené podľa veľkosti od najväčšieho, keďže v predchádzajúcom kroku sme si to tak nastavili. Ďalší spôsob výberu emailov je možné zvoliť hore v menu cez šípku s popisom Výber, kde máte viacero možností, pre náš účel sú dôležité položky: Všetko - vyberiete všetky emaily, ktoré sa v danej zložke nachádzajú, týmto môžete vybrať emaily staré aj niekoľko rokov, ktoré práve nevidíte v zozname Aktuálna stránka - vyberiete len emaily, ktoré sa nachádzajú na aktuálnej stránke (v predvolenom nastavení - 25), takže vidíte, čo označujete Pred zmazaním sa ešte uistite, že prílohy v emailoch už nebudete potrebovať, odporúčame si ich pre istotu stiahnuť (kliknete na správu a v okne napravo sa ponúkne príloha na stiahnutie). Keď budete mať vybrané emaily, ktoré chcete zmazať, nakoniec kliknite napravo na ikonu Koša (Vymazať) a emaily vymažete: Upozornenie: Pozor, ako napovedá bublina pod Košom, emaily len presuniete do Koša (to pre prípad, keby ste sa uklikli a nechtiac si zmazali stovky emailov), to znamená, že v schránke stále zapĺňajú miesto. Až keď ich vymažete aj z Koša, tak budú vymazané definitívne. Zmazanie starších emailov Druhá možnosť je vymazať staršie emaily, ktoré zrejme už nepotrebujete a ani potrebovať nebudete. Tento princíp funguje na spôsobenie vyhľadania a filtrovania požadovaných emailov. Kliknite sa do požadovanej zložky, napr. do Doručenej pošty a vedľa vyhľadávacieho formulára kliknite na šípku: Vyskočí okno, v ktorom si môžete nastaviť vyhľadávanie emailov podľa zvolených kritérií. Na obrázku nižšie napríklad môžete vidieť, že sme vybrali: Typ: Všetko - tu vyberiete aké emaily chcete vybrať, či neprečítané alebo s prílohou, ak chcete proste len zmazať emaily, vyberiete Všetko. Dátum: staršie ako týždeň - dôležité kritérium, podľa ktorého chcete zobraziť tie emaily, podľa čoho si ich tu necháte zobraziť. Tento konkrétny výber znamená, že zobrazíte emaily staršie ako týždeň. Môžete si dať zobraziť emaily staršie ako mesiac alebo rok, to je už na vás Rozsah: Aktuálny priečinok - tu nastavíte z akej zložky chcete emaily zmazať, buď z aktuálnej, kde sa nachádzate (teda napr. doručená pošta) alebo budú zahrnuté aj podpriečinky alebo budú zahrnuté všetky priečinky. Odporúčame mať vybraný len Aktuálny priečinok, nech máte prehľad čo všetko mažete Ostatné položky ako Predmet, Od (Od je vybrané preto, lebo sa nachádzame v Doručenej pošte) atď., môžete nechať tak ako sú alebo podľa nich si môžete zmazať len konkrétne emaily (ak máte označené napr. Predmet a do vyhľadávacieho formulára si zadáte napr. Upomienka, tak vyhľadáte všetky emaily s týmto názvom a potom ich môžete zmazať) Nakoniec kliknite na Hľadať. Zobrazia sa emaily, ktoré ste si vybrali na základe vyššie uvedených kritérií. Teraz hore kliknite na šípku Výberu a napr. na Všetko (ak chcete vybrať a vymazať úplne všetky správy, ktoré sa zobrazili vo výsledkoch vyhľadávania) alebo Aktuálna stránka, keď chcete zmazať len tie emaily, ktoré aktuálne vidíte na stránke (rovnako, ako keď sme mazali emaily podľa veľkosti) Keď sa vo výbere alebo hľadaní pomýlite, môžete výsledky kedykoľvek zrušiť kliknutím na x: Ak máte už vybrané všetky potrebné emaily, napravo na stránke kliknite na ikonu Koša (Vymazať) a emaily vymažete. Podobne ako v predchádzajúcom prípade, emaily sa "len" presunú do Koša. Nezabudnite si emaily vymazať aj z Koša, aby ste uvoľnili miesto. Ak by ste sa v niečom pomýlili a omylom vymazali emaily, tak je možné emaily obnoviť podľa návodu.
×
×
  • Vytvoriť nové...