Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'informácie'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 4 results

  1. Pri pohľade na informácie o doméne vo WHOIS ste sa určite stretli s rôznymi stavmi domén, ktoré vás informujú, či doména je v poriadku (v stave ok) alebo je zakázaný jej prevod k inému registrátorovi a podobe. Napríklad na doméne exohosting.sk môžete vidieť, že je v stave ok, čo znamená, že je plne funkčná: WHOIS však pozná množstvo iných stavov, ktoré môžete z času na čas vidieť pri iných doménach, s niektorými ste sa už možno stretli, iné ste zahliadli možno raz v živote a určite sú aj také, ktoré ste nikdy nevideli. Predtým, než si jednotlivé stavy domén vysvetlíme, najprv si musíme ujasniť niekoľko pojmov, aby popis jednotlivých stavov domén vám dával väčší zmysel: Registrujúci, vlastník: fyzická alebo právnická osoba, ktorá si chce zakúpiť alebo si zakúpila doménu Registrátor: sprostredkujúci subjekt, ktorý registrujúcemu (vlastníkovi) zabezpečí registráciu domény (napr. EXO TECHNOLOGIES) Metaregister: sprostredkujúci subjekt, ktorý spravuje doménu, ak Registrátor nemá priamy prístup do Registra domény (napr. CentralNic Reseller) Správca: subjekt, ktorý v Registri spravuje doménovú koncovku (napr. SK-NIC, EURid) Register: virtuálne miesto, kde je vaša doména vedená Správcom domény V nasledujúcej tabuľke si môžete prečítať popis stavov domén EPP (Extensible Provisioning Protocol), pričom berte na vedomie, že niektoré popisy sú prispôsobené politike správy domén pod spoločnosťou EXO TECHNOLOGIES. Iní registrátori si môžu uplatňovať iné, podobné alebo aj rovnaké podmienky, záleží od každého konkrétneho registrátora. Jednotlivé stavy sú usporiadané abecedne. Zároveň majte na pamäti, že existujú dva typy stavových kódov EPP: kódy klienta a servera. Stavové kódy klientov nastavujú registrátori a metaregistrátori. Niektorí registrátori (a metaregistrátori) automaticky nastavia určité stavové kódy pri registrácii domény alebo pri prevode k inému registrátorovi, iní tak urobia, keď ich o to požiadate. Stavové kódy servera sú nastavené registrami a majú prednosť pred kódmi klientov. EPP stav Popis Čo treba spraviť? addPeriod Obdobie ochrannej lehoty, ktorá sa poskytuje po prvej registrácii domény. Ak sa doména počas tohto obdobia zruší, je možné vrátiť registračný poplatok. Tento stav nemusíte vo WHOIS pri bežných koncovkách vôbec postrehnúť, skôr sa týka niektorých národných koncoviek, kde správca posudzuje oprávnenosť registrácie daným subjektom. Ide o informatívny stav nastavený na prvých niekoľko dní registrácie vašej domény - pozor každý metaregister alebo správca si uplatňuje vlastné pravidlá a toto obdobie môže úplne ignorovať. Inak je doména v poriadku a nevyžadujú sa žiadne iné akcie. autoRenewPeriod Odklad predĺženia platnosti domény, ktoré sa poskytuje po uplynutí obdobia registrácie domény. Ide o obdobie, počas ktorého sa čaká na platbu za predĺženie domény. Ak ste poplatok za predĺženie doteraz neuhradili, odporúčame ho zrealizovať čo najskôr, aby ste sa vyhli neskorším problémom s obnovovaním domény. Záleží na konkrétnom metaregistri, či si toto obdobie uplatňuje, niektorí pridávajú aj mesiac po ukončení platnosti domény, iní si tento stav neuplatňujú a doménu hneď deaktivujú (záleží od koncovky a pravidiel správcu). clientDeleteProhibited Tento stav môže nastaviť váš registrátor a informuje register vašej domény, aby odmietol žiadosti o odstránenie domény. Stav znamená, že nie je možné odstrániť registráciu domény, čo môže zabrániť neoprávnenému vymazaniu v dôsledku krádeže alebo podvodu. Ak chcete odstrániť svoju doménu, musíte najskôr kontaktovať svojho registrátora a požiadať ho o odstránenie tohto stavového kódu. clientHold Tento stav môže nastaviť váš registrátor a informuje register vašej domény, aby neaktivoval vašu doménu v DNS. Ide o stav, ktorý sa zvyčajne nastavuje počas právnych sporov, prípadne nevykonanej úhrady na ďalšie obdobie alebo keď je doména pripravená na vymazanie. Kontaktujte svojho registrátora pre viac informácií. clientRenewProhibited Tento stav môže nastaviť váš registrátor a informuje register domény, aby odmietol žiadosti o obnovenie domény. Ide o nezvyčajný stav, ktorého nastavenie má dôvod len vo výnimočných prípadoch, napr. počas právnych sporov, prípadne keď je doména predmetom vymazania. Kontaktujte svojho registrátora pre viac informácií, ak ide o vašu doménu, ktorú si prajete predĺžiť. clientTransferProhibited Tento stav môže nastaviť váš registrátor a informuje register vašej domény, aby odmietol žiadosti o prevod domény od vášho aktuálneho registrátora k inému. Tento stav majú taktiež nastavený generické domény, ktoré sú registrované napr. v systéme metaregistra SubReg a nedošlo u nich k predĺženiu na ďalšie obdobie. Počas tohto stavu nie je možné previesť doménu k inému registrátorovi, čo pomôže zabrániť neoprávneným prevodom v dôsledku krádeže alebo podvodu. Ak chcete previesť svoju doménu, musíte najskôr kontaktovať svojho registrátora a požiadať ho o odstránenie tohto stavového kódu. Ak ide o generickú doménu, ktorá je registrovaná v metaregistri SubReg, je veľmi pravdepodobné, že nebol uhradený poplatok na ďalšie obdobie a bude nutné najprv uhradiť poplatok za predĺženie platnosti domény. Tento stav môžete vo WHOIS vidieť spolu so stavom clientUpdateProhibited. clientUpdateProhibited Tento stav môže nastaviť váš registrátor a informuje register vašej domény, aby odmietol žiadosti o aktualizáciu domény. Počas tohto stavu nie je možné aktualizovať WHOIS informácie domény, čo môže pomôcť zabrániť neoprávneným aktualizáciám napríklad v dôsledku podvodu. Ak chcete aktualizovať informácie svojej domény, musíte najprv kontaktovať svojho registrátora a požiadať ho o odstránenie tohto stavového kódu. Tento stav môžete vo WHOIS vidieť spolu so stavom clientTransferProhibited. Expired Platnosť domény bola ukončená. Tento stav môžete vidieť často napr. pri .CZ doménach, keď nebol uhradený poplatok na ďalšie obdobie. Doména ešte nemusí byť stratená, ale ak ste doteraz neuhradili vystavenú predfaktúru na predĺženie platnosti domény, uhraďte ju čo najskôr alebo kontaktujte svojho registrátora pre viac informácií. inactive Doména nemá priradené žiadne menné servery a negeneruje žiadne DNS záznamy. Keď nie sú delegované žiadne menné servery domény, tak webová stránka na takejto doméne sa javí ako keby vôbec neexistovala. Tento stav sa môže vyskytnúť pri registrácii niektorých zahraničných domén. Kontaktujte registrátora vašej domény s požiadavkou kontroly nastavenia menných serverov. ok Štandardný stav domény, ktorý informuje, že doména je v poriadku a nečaká sa na žiadne akcie (zmeny). Nemusíte robiť nič, doména je plne funkčná, neuplatňujú sa žiadne obmedzenia, takže ak chcete, môžete si aktualizovať informácie vo WHOIS alebo si ju preregistrovať k inému registrátorovi. pendingCreate Informatívny stav, žiadosť o vytvorenie vašej domény bola prijatá a spracováva sa. S týmto stavom sa obyčajne nestretnete, ale ak áno, tak správca domény pravdepodobne požaduje od registrujúceho nejaké dodatočné údaje - mali by ste kontaktovať vášho registrátora domény pre poskytnutie viac informácií. pendingDelete Platnosť domény bola definitívne ukončená a čaká sa na jej zmazanie z registra. Po jej zmazaní bude možné ju opäť zaregistrovať ako novú doménu. Tento stav však môžete vidieť v kombinácii aj s inými stavmi, najčastejšie s redemptionPeriod alebo pendingRestore. Ak je v kombinácii s redemptionPeriod, životnosť domény sa blíži k záveru, ak je v kombinácii s pendingRestore, znamená to, že sa pracuje na jej obnovení. Ak vidíte svoju doménu v stave pendingDelete v kombinácii so stavom redemptionPeriod (toto môžete vidieť v prípade domény .SK, ktorá nebola uhradená do dňa exspirácie) a prajete si doménu zachovať, čo najskôr kontaktujte svojho registrátora s požiadavkou platby na ďalšie obdobie. Pri väčšine zahraničných koncoviek treba počítať s vyššími poplatkami za obnovu. Ak je stav pendingDelete v kombinácii s pendingRestore, tak nemusíte robiť nič, čakajte na ďalšie informácie od registrátora domény. Ak stav pendingDelete vidíte samotný, môžete sa u svojho registrátora informovať, kedy a za akých podmienok môžete doménu znovu získať. Majte na pamäti, že nikde a nikým nie je zaručené, že doménu znovu získate späť. pendingRenew Žiadosť o predĺženie domény bola prijatá a spracováva sa. Ak ste uhradili poplatok za predĺženie domény, nemusíte ďalej robiť nič, len čakať na stav ok. Ak si doménu už nechcete ponechať (t. j. nezaplatili ste poplatok za obnovenie), tento stav môžete ignorovať a doména sa neskôr zmaže alebo kontaktujte svojho registrátora pre informácie o ukončení prevádzky domény. pendingRestore Tento stav obyčajne uvidíte po stave redemptionPeriod, čo znamená, že platnosť domény sa už chýlila ku koncu, ale vlastník dodatočne uhradil poplatky za obnovu. Ak nenastanú zvláštne okolnosti, tak tento stav nemusíte vo WHOIS vidieť dlho a doména bude čoskoro v stave ok. Ak tento stav budete vidieť vo WHOIS dlhší čas (min. 1 deň), informujte sa u svojho registrátora, či sa nevyžadujú nejaké dodatočné informácie. Je možné, že metaregister alebo správca si vyžaduje od vlastníka domény informácie, ktoré sú potrebné k úspešnému obnoveniu domény. Ak informácie nebudú poskytnuté v rámci stanoveného časového obdobia, doména sa vráti do stavu redemptionPeriod a bude ďalej plynúť koniec obdobia jej životnosti. pendingTransfer Žiadosť o prevod domény k novému registrátorovi bola prijatá a spracováva sa. Obvykle to trvá len pár minút, nanajvýš hodín, v prípade nadnárodných (generických) domén aj niekoľko dní. Ak ste požiadali o prevod domény, nemusíte robiť nič, len čakať na informácie od vášho nového registrátora, že prevod bol úspešne ukončený (doména následne bude v stave ok, prípadne serverTransferProhibited - ak správca domény povoľuje ďalší prevod až po uplynutí určitého časové obdobia). Ak ste nepožiadali o prevod svojej domény, mali by ste okamžite kontaktovať svojho registrátora a požiadať ho o zamietnutie žiadosti o prevod vo vašom mene (toto je možné v prípadoch, ak pôvodný registrátor má možnosť v administrácii metaregistra zamietnuť prevod - každý správca určitej doménovej koncovky si určuje vlastné pravidlá pre potvrdenie prevodov). Aby ste zabránili takýmto prípadom, odporúčame, aby ste mali vždy aktuálne informácie vo WHOIS s platnými kontaktnými údajmi, nad ktorými máte plnú kontrolu (napr. emailová schránka). pendingUpdate Žiadosť o aktualizáciu domény bola prijatá a spracováva sa. Ak ste požiadali registrátora o aktualizáciu údajov vašej domény, netreba robiť nič, len čakať na dokončenie operácie. Obyčajne trvá niekoľko málo desiatok minút (záleží od správcu domény). Ak ste nepožiadali o aktualizáciu domény, mali by ste okamžite kontaktovať svojho registrátora, pre overenie, čo sa stalo. redemptionPeriod Uplynula štandardná lehota na predĺženie domény (každý správca resp. metaregister si uplatňuje iné podmienky pre dosiahnutie tohto stavu). V tomto stave môže doména stráviť niekoľko málo týždňov a ak nedôjde k jej obnove, definitívne sa zmaže z registra a vlastník o ňu príde. Ak si prajete doménu naďalej využívať, čo najskôr kontaktujte svojho registrátora pre obnovenie a predĺženie domény. Musíte zároveň počítať s možnosťou, že pravdepodobne budete musieť uhradiť dodatočné poplatky (záleží od konkrétneho správcu alebo metaregistra), ktoré môžu presahovať niekoľkonásobok pôvodnej ceny za registráciu resp. predĺženie domény. renewPeriod Obdobie odkladu, ktoré sa poskytuje po tom, čo registrátor hneď predĺžil obdobie registrácie domény. Ak registrátor zruší registráciu domény počas tohto obdobia, metaregister alebo správca vráti registrátorovi poplatok za predĺženie. Ide o stav, ktorý je nastavený na krátke obdobie na predĺženie vašej domény vaším registrátorom. Ak ste nepožiadali o predĺženie svojej domény a už si ju nechcete ponechať (t. j. nechcete zaplatiť poplatok za predĺženie), mali by ste okamžite kontaktovať svojho registrátora a prediskutovať dostupné možnosti. V EXO Hosting túto možnosť nepoužívame. serverDeleteProhibited Stav zabraňuje vymazaniu domény. Ide o nezvyčajný stav, ktorý sa zvyčajne nastaví počas právnych sporov, na vašu žiadosť alebo keď je aktívny stav redemptionPeriod. Je potrebné, aby ste kontaktovali svojho registrátora pre zistenie viac informácií. Ak doména nemá žiadne právne problémy a chcete ju zmazať, požiadajte registrátora o odstránenie tohto stavu. serverHold Stav nastavený správcom registra domény. Doména nie je aktivovaná v DNS, k čomu dochádza, napr. ak uplynulo obdobie predĺženia domény na ďalšie obdobie. Môže ale aj naznačovať problémy s nastavením menných serverov. Skontrolujte si dátum exspirácie vašej domény. Tento stav vidieť pri .SK doménach ak uplynul dátum ich platnosti a prebieha 40 dňové obdobie, počas ktorého je možné stále doménu predĺžiť. Ak doména ešte neexspirovala, skontrolujte si zadané menné servery. V prípade ak aj tie sú v poriadku, mali by ste kontaktovať svojho registrátora a požiadať ho o ďalšie informácie. serverRenewProhibited Tento stav môžete vidieť len výnimočne. Správca vašej domény nedal povolenie vášmu registrátorovi na predĺženie domény. Buď z dôvodu, že došlo ku právnym sporom alebo doména smeruje do stavu zmazania. Kontaktuje svojho registrátora pre poskytnutie ďalších informácií. Ak doména nie je predmetom mazania, tak by registrátor mal kontaktovať správcu doménovej koncovky pre viac informácií. serverTransferProhibited Stav, ktorý sa obyčajne nastaví po prevode domény k inému registrátorovi, aby sa zabránilo neoprávnenej manipulácii. Taktiež sa môže vyskytnúť počas právnych sporov a upozorňuje, že počas tohto stavu nebude možný prevod domény k inému registrátorovi. Môže sa objaviť aj počas obdobia redemptionPeriod. Ak ste doménu nedávno previedli od iného registrátora, tento stav môže byť automaticky nastavený v rámci ochrany pred manipuláciou s doménou a obvykle môže trvať až 60 dní. Počas tohto stavu nebude možné doménu previesť inam. Niektoré metaregistre alebo správcovia môžu ponúkať službu uzamknutia registra, ktorá umožňuje vlastníkom domén prostredníctvom svojich registrátorov nastaviť tento stav ako dodatočnú ochranu proti neoprávneným prevodom. Odstránenie tohto stavu môže trvať dlhšie ako v prípade clientTransferProhibited (viď vyššie), pretože váš registrátor musí postúpiť vašu žiadosť do registra vašej domény a počkať, pokým obmedzenie bude zrušené. serverUpdateProhibited Doména je uzamknutá, aby sa zabránilo jej aktualizácii. Zvyčajne sa uplatňuje počas právnych sporov, na vašu žiadosť, po prevode domény k inému registrátorovi alebo keď je aktívny stav redemptionPeriod. Ide o obdobný prípad, ako v prípade stavu serverTransferProhibited, netýka sa ale prevodu k inému registrátori, týka sa obdobia, kedy nie je možné meniť informácie vo WHOIS. transferPeriod Obdobie odkladu, ktoré sa poskytuje po úspešnom prevode domény od jedného registrátora k druhému. Ide o informatívny stav nastavený na obmedzené obdobie alebo prevod vašej domény k novému registrátorovi. Ak ste o prevod svojej domény nepožiadali, mali by ste kontaktovať svojho pôvodného registrátora. S týmto stavom sa najskôr ani nikdy nestretnete. Tento článok môže byť časom aktualizovaný, záleží od toho, aké stavy ktorý správca alebo metaregister sa rozhodne používať, preto tieto informácie berte najmä len informačne.
  2. Stránky v Blogu si môžete rozšíriť o ďalšie informácie pomocou sekcií a miniaplikácií obdobne ako v prípade Obchodu. Príklad ako to zrealizovať si zobrazíme na ukážkovej stránke so zoznamom príspevkov v Blogu. Takto vyzerá zoznam príspevkov v Blogu v predvolenom vzhľade: Výber stránky so zoznamom príspevkov V Editore kliknite hore v menu na Úvod: A rozkliknite si sekciu Blog. Tu uvidíte dve možnosti: Zoznam príspevkov: spravidla úvodná stránka blogu, kde návštevníci môžu vidieť všetky napísané príspevky Stránka s jedným príspevkom: stránka konkrétneho príspevku Úprava všetkých spomenutých stránok pracuje na rovnakom princípe. Pre ukážku si vyberieme Zoznam príspevkov, tak na ňu kliknite: V Editore sa otvorí stránka s príspevkami, ktoré ste napísali do blogu. Všimnite si, že príkladový obrázok nižšie sa podobá na sekcie, ktoré sme si pridávali a upravovali v Editore a rovnakým spôsobom si môžete pridať sekcie alebo miniaplikácie na stránku produktu. Navyše aj samotnú sekciu s príspevkami si môžete vzhľadovo upraviť tak, ako sa vám bude páčiť kliknutím na ikonky naľavo od príspevkov v sekcii. Pridanie sekcie Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať sekciu: Na stránke sa objaví zelený pruh s popisom Pridať obsah tu, ak takých pruhov vidíte na stránke viac, kliknite na ten, kam chcete novú sekciu vložiť. Otvorí sa okno s ponukou sekcií. Kliknite naľavo v menu napríklad na sekciu Jedálny lístok a potom na zvolený widget (napr. ten ohraničený zelenou linkou): Widget Jedálny lístok sa vloží na stránku príspevkov v blogu (viď nižšie obrázok) a môžete si ho následne upraviť napr. nahratím svojich obrázkov. Obdobným spôsobom si môžete pridať aj ďalšie iné sekcie. Widget Jedálny lístok nemusí byť pre tento prípad práve ten ideálny príklad, ale môže byť pre vás inšpiráciou, napr. keď píšete blogy o jedlách a zároveň máte reštauráciu, tak takýmto spôsobom si môžete skombinovať viaceré časti stránok v Exowebe a zároveň prezentovať svoj biznis a záujmy. Obdobne si môžete príspevky v Blogu skombinovať aj s produktmi v Obchode. Pridanie miniaplikácie Rovnakým spôsobom si môžete pridať miniaplikáciu. Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať miniaplikáciu: Z miniaplikácii si vyberte akú chcete, pre príklad použijeme úplne dole Zoznam kategórií. Týmto dosiahnete to, že na stránke s príspevkami v Blogu sa bude zobrazovať zoznam kategórií, čo ste si vytvorili v Obchode. Chyťte miniaplikáciu Zoznam kategórií myšou a potiahnite ju niekam na stránku s príspevkami, pokým sa neobjaví úzka zelená lišta. Môžete skúšať miniaplikáciou "behať" po stránke, všade kde sa úzka zelená lišta objaví, môžete miniaplikáciu vložiť. Napríklad vložíme si ju dole pod zoznam príspevkov. Keď miniaplikáciu posuniete na požadované miesto, postite myš a miniaplikácia sa automaticky zobrazí. Kliknutím na ňu si môžete nastaviť dodatočné možnosti (okno vpravo hore). Napr. či chcete zobraziť počet produktov v kategórii. Môžete si vyskúšať aj iné miniaplikácie alebo widgety a testovať, čo všetko s nimi na stránke dokážete.
  3. Stránky so zoznamom produktov alebo so samotnými produktmi, stránku s obchodnými podmienkami alebo s košíkom si môžete obohatiť sekciami alebo miniaplikáciami z Editora, čo je napr. dobrý spôsob ako zákazníkov informovať aj o iných možnostiach ako len predajom produktov. Príklad ako to zrealizovať si zobrazíme na ukážkovej stránke s produktom. Takto vyzerá v predvolenom vzhľade: Výber stránky s produktom V Editore kliknite hore v menu na Úvod: A rozkliknite si sekciu Úprava stránok obchodu. Tu uvidíte štyri možnosti: Zoznam produktov: hlavná stránka kde sa nachádza zoznam produktov, ktoré ste si pridali do obchodu Obchodné podmienky: stránka so súhlasom s obchodnými podmienkami medzi predávajúcim a kupujúcim Stránka produktu: stránka konkrétneho produktu, kde zákazník môže vidieť všetky potrebné informácie o produkte, vrátane ceny Nákupný košík: stránka na ktorej zákazník zrealizuje svoju objednávku a platbu Úprava všetkých spomenutých stránok pracuje na rovnakom princípe. Pre ukážku si vyberieme Stránku produktu, tak na ňu kliknite: V Editore sa otvorí stránka s produktom a bez ohľadu na to koľko produktov máte, otvorí sa stránka spravidla s tým najnovšie pridaným. Všimnite si, že príkladový obrázok nižšie sa podobá na sekcie, ktoré sme si pridávali a upravovali v Editore a rovnakým spôsobom si môžete pridať sekcie alebo miniaplikácie na stránku produktu. Navyše aj sekcie s produktmi si môžete vzhľadovo upraviť tak, ako sa vám bude páčiť kliknutím na ikonky naľavo od obrázka produktu v sekcii. Pridanie sekcie Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať sekciu: Na stránke sa objaví zelený pruh s popisom Pridať obsah tu, ak takých pruhov vidíte na stránke viac, kliknite na ten, kam chcete novú sekciu vložiť. Otvorí sa okno s ponukou sekcií. Kliknite naľavo v menu napríklad na sekciu Logo a potom na zvolený widget (napr. ten ohraničený zelenou linkou): Widget Logo sa vloží na stránku produktu (viď nižšie obrázok) a môžete si ho následne upraviť napr. nahratím svojich obrázkov. Obdobným spôsobom si môžete pridať aj ďalšie iné sekcie. Upozornenie: Majte na pamäti, že pridávanie sekcií na stránku produktu ovplyvní stránky všetkých produktov v Obchode. Všetky zmeny čo urobíte tu, sa prejavia všade pri všetkých produktoch. Toto nastavenie je takto dané a nejde zmeniť. Rovnakým spôsobom si môžete pridať napríklad aj Blok obchodu, takže na stránke produktu si môžete zobraziť aj iné produkty. Napr. keď si vložíte na stránku s produktom widget Odporúčané produkty a vyberiete Značku (Tag) na základe ktorého sa majú ďalšie produkty zobrazovať, tak tieto produkty sa budú zobrazovať pod každým produktom v Obchode. Napr. pridajte niekoľkým produktom Značku (Tag) Akcia a môžete si takto zobraziť akciové produkty na stránke každého produktu: Pridanie miniaplikácie Rovnakým spôsobom si môžete pridať miniaplikáciu. Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať miniaplikáciu: Z miniaplikácii si vyberte akú chcete, pre príklad použijeme úplne dole Zoznam kategórií. Týmto dosiahnete to, že na stránke produktu sa bude zobrazovať zoznam kategórií, čo tse si vytvorili v Obchode. Chyťte miniaplikáciu Zoznam kategórií myšou a potiahnite ju niekam na stránku, pokým sa neobjaví úzka zelená lišta. Môžete skúšať miniaplikáciou "behať" po stránke, všade kde sa úzka zelená lišta objaví, môžete miniaplikáciu vložiť. Napríklad vložíme si ju priamo do karty produktu dole. Keď miniaplikáciu posuniete na požadované miesto, postite myš a miniaplikácia sa automaticky zobrazí. Kliknutím na ňu si môžete nastaviť dodatočné možnosti (okno vpravo hore). Napr. či chcete zobraziť počet produktov v kategórii. Pridávanie sekcií a miniaplikácií si môžete vyskúšať aj na stránke so zoznamom produktov, kde tento pridaný obsah uvidia všetci zákazníci, ktorí navštívia váš Obchod.
  4. Roman

    1, 2, 3, Štart!

    Milí priatelia a priaznivci Exo Hostingu! Už dlhšie sa nás pýtate, kedy spustíme blog, v ktorom sa budete môcť dočítať viac o doménach a webhostingu, rôzne zaujímavosti, perličky, praktické tipy, kuriozity a informácie z celého sveta, ktoré inde nenájdete. Keďže počúvame, čo nám hovoríte, práve dnes slávnostne spúšťame takýto blog Veľmi sa tešíme, že oddnes sa tu budeme spolu pravidelne stretávať a budeme sa s Vami deliť o všetko, čo Vás zaujíma zo sveta domén a webhostingu. Tešíme sa na spoločnú diskusiu a Vaše podnetné názory, komentáre, pripomienky. Zároveň uvítame akúkoľvek formu účasti, ak budete mať chuť prispieť, stačí nám napísať na blog@exohosting.sk. Dovoľte nám teda popriať nášmu spoločnému blogu veľa informácií, ktoré potešia či zaujmú množstvo našich čitateľov, ktorých počet bude, dúfame, neustále rásť … tak teda exo blogu a blogovaniu zdar! Váš EXO HOSTING
×
×
  • Create New...