Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'udalosti'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 3 results

  1. Keď dostanete objednávku Stretnutia alebo Udalosti, dostanete o tom informáciu emailom, navyše všetky objednávky si zároveň môžete samozrejme spravovať aj v administrácii Exowebu. Prihláste sa do Editora Exowebu a kliknite na Stretnutia: Hneď na prvej položke uvidíte Kalendár a napravo objednávky. V prípade Stretnutí tu o každej objednávke Stretnutia budete vidieť samostatný záznam (v našom prípade zákazník tam svieti pod menom EXO HOSTING), v prípade Udalosti uvidíte, koľko zákazníkov si objednalo termín. Kliknite na Stretnutie: Po kliknutí na Stretnutie uvidíte detaily účastníka a na ktorý dátum a čas si stretnutie objednal. Nižšie vidíte údaje o platbe, môžete označiť, či už bola zrealizovaná alebo nie. Keď sa presuniete nižšie máte možnosť upraviť informácie o tejto objednávke. Pod tlačidlom Upraviť stretnutie je možnosť zmeniť informácie o zákazníkovi (vrátane jeho kontaktov). Pod tlačidlom Preplánovať rezerváciu môžete zmeniť termín. Alebo nakoniec Zrušiť stretnutie. Keď kliknete na Udalosť máte možnosť si prezrieť účastníkov alebo exportovať ich zoznam (v súbore .CSV). Keď kliknete na účastníka (resp. na baner Očakávané platba) tak sa zobrazia detaily účastníka, ktoré môžete náležite upraviť, prípadne zrušiť účastníkovi rezerváciu.
  2. V článku Nastavenie služby Stretnutia sme si priblížili ako si nastaviť služby Stretnutia a Udalosti s príkladovým názvom Školenie. V tomto článku si stručne vysvetlíme, ako prebieha objednávkový proces. Pre tento účel sme si školenia premenovali na Stretnutia a Udalosti, aby sme v objednávkovom procese zvýraznili, čo konkrétne si ideme objednávať. V našej ukážke budeme vychádzať z nastavení, ktoré sme si ukázali v článku Nastavenie služby Stretnutia. Tip: Rezervácie termínov v aplikácii Stretnutia si môžete odskúšať na našej prezenčnej stránke. Stránka rezervácie Na vašej stránke, kde máte zverejnený rezervačný systém by ste mali po zverejnení stránky vidieť zhruba takúto ponuku. Kliknite na Rezervovať pod položkou Stretnutie. Objednávka Stretnutia Dostanete ponuku si v kalendári označiť dátum a následne vybrať čas. Naľavo pod logom vidíte ako dlho bude trvať stretnutie, na základe tohto časového okna sa odvíjajú objednávkové termíny. Prvý začína o 8 hodine, keďže tak sme si takto nastavili pracovný čas a posledný termín je o 17. hodine. Keďže jedno stretnutie trvá 1,5 hodiny, tak by skončilo o 18:30 a keďže pracovný čas máme do 19. hodiny, na ďalší termín by už nebol čas. Klikneme napríklad na termín o 12:30: Na ďalšej strane zákazník naľavo vyplní svoje kontaktné údaje, napravo uvidí zhrnutie celej rezervácie. Klikne na Pristúpiť k platbe: Platby pracujú v offline režime, takže zákazníci uvidia inštrukcie k platbe na účet alebo informáciu, že zaplatiť môžu v hotovosti, v prípade, že sa nebudú vyberať žiadne poplatky, jednoducho bude pokračovať v objednávke ďalej. Po kliknutí na Pokračovať dostane potvrdenie rezervácie, tieto informácie mu zároveň prídu na email, ako aj vám príde emailom oznámenie o novej objednávke rezervácie. Objednávka Udalosti V prípade objednávky Udalosti je prakticky rovnaký proces. Na prvom obrázku v tomto návode kliknite na Rezervovať pod položkou Udalosť. Na ďalšej stránke dostanete možnosť si vybrať dva termíny, keďže tak sme si to nastavili. Klikneme na piatok 21. júla. Zvyšok objednávkového procesu je navlas rovnaký ako v prípade objednávky Stretnutia. Aj v tomto prípade zákazník dostane informáciu emailom, ako aj vy informáciu o novej objednávke. Navyše zákazník bude 24 hodín pred začatím Stretnutia alebo Udalosti informovaný emailom. Všetky objednávky si samozrejme môžete spravovať v administrácii (Editore) Exowebu. Upozornenia pre zákazníkov Keď si zákazník vytvorí rezerváciu, bude dostávať upozornenia na email nasledovne: Potvrdenie rezervácie: dostane hneď po odoslaní objednávky rezervačného termínu Pripomienka nadchádzajúcej rezervácie: bude odoslaná zhruba 24 hodín pred začiatkom termínu Zákazník dostane upozornenie na email aj vtedy, ak mu bude rezervácia termínu zrušená.
  3. Udalosti v kalendári RoundCube Webmail môžete zdieľať s inými užívateľmi RoundCube. Nevýhodou je, že ak používate na správu emailov nejaký desktop emailový klient, napr. Mozilla Thunderbird alebo Microsoft Outlook a používate tam aj kalendár, udalosti z kalendára RoundCube neuvidíte z dôvodu, lebo RoundCube nepodporuje protokol CalDav. Inak povedané, že ak vytvoríte udalosť v kalendári v RoundCube, neuvidíte ju v Thunderbirde alebo ak vytvoríte udalosť v Outlooku, tak sa neobjaví v kalendári v RoundCube. Tento nedostatok môžete odstrániť používaním nášho alternatívneho webmailu RoundCube+. Ako si vytvoriť udalosť v kalendári pomocou webmailu RoundCube+ a následne tieto udalosti zdieľať medzi ostatnými užívateľmi aj v klientoch ako Thunderbird alebo Outlook, je vysvetlené v tomto článku. Nastavenie kalendára a pridanie udalosti v RoundCube+ Upozornenie: Kalendár v RoundCube+ nie je ten istý ako v RoundCube. Inak povedané, ak vytvoríte nejakú udalosť v RoundCube, neobjaví sa v RoundCube+. Pre účely zdieľania udalostí medzi ostatnými užívateľmi pomocou emailových klientov, si však udalosti z RoundCube môžete z kalendára importovať do RoundCube+. Prihláste sa do svojej emailovej schránky cez RoundCube+ Webmail (platia rovnaké prihlasovacie údaje ako na RoundCube Webmail). 1. Najprv treba nastaviť kalendár. Kliknite hore v menu na kartu Kalendár a následne myšou prejdite doľava na Môj Kalendár (objaví sa ceruzka): 2. Kliknite na kartu Synchronizovať kalendár a v sekcii Vytvoriť nové pripojenie CalDav vyplňte požadované údaje, ako Zobrazované meno si dajte nejaký výstižný názov a Heslo si zadajte nejaké zložité s aspoň 10 znakmi, starostlivo si ho niekam uložte a kliknite na Pridať. 3. Nové pripojenie CalDav je vytvorené, nižšie sa objavia detaily, budete ich potrebovať, ak si budete chcieť údaje kalendára importovať napr. do klienta Thunderbird (postup nájdete na tomto odkaze) alebo Outlook (postup tu). Dole kliknite na Uložiť. 4. Teraz vľavo hore kliknite na New Event (Nová udalosť) a pridajte si nejakú udalosť do Kalendára. Keď budete mať vypísané všetky potrebné údaje, kliknite dole vpravo na Uložiť. 5. Teraz keď si dáte zobraziť Kalendár a konkrétny termín, tak uvidíte vašu udalosť zobrazenú v Kalendári. Zdieľanie Kalendára medzi inými používateľmi Pre ľahšie zorientovanie sa, budeme používať nazov-schranky@ ako jedného užívateľa a ina-schranka@ ako ďalšieho užívateľa. 1. V nastaveniach Kalendára kliknite na kartu Zdieľať Kalendár, do políčka zadajte názov schránky iného používateľa (ina-schranka@...), s ktorým chcete zdieľať kalendár, označte možnosti, ktoré má právo upravovať alebo má mať k ním prístup a kliknite napravo na Zdieľať. 2. Email nového používateľa (ina-schranka@...) sa pridá, máte ešte možnosť dodatočne upravovať možnosti a kliknite na Uložiť. 3. Novému používateľovi (ina-schranka@...) príde notifikácia, že niekto iný (nazov-schranky@...) s ním zdieľa Kalendár. 4. ina-schranka@... sa prihlási cez RoundCube+ a medzi kalendármi uvidí notifikáciu. Klikne na Plus a následne na Pridať zdieľaný kalendár. 5. Na ďalšom okne uvidí, kto s ním a aký kalendár chce zdieľať. Klikne na Pridať. 6. A teraz používateľ ina-schranka@... uvidí, čo zdieľa užívateľ nazov-schranky@...
×
×
  • Create New...