Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah
  • Objednávkový proces Stretnutia a Udalosti


      Ako zrealizovať na stránke Exowebu objednávku Stretnutia a Udalosti.

      Odporúčame si najprv prečítať návod:


    V článku Nastavenie služby Stretnutia sme si priblížili ako si nastaviť služby Stretnutia a Udalosti s príkladovým názvom Školenie.

    V tomto článku si stručne vysvetlíme, ako prebieha objednávkový proces. Pre tento účel sme si školenia premenovali na Stretnutia a Udalosti, aby sme v objednávkovom procese zvýraznili, čo konkrétne si ideme objednávať. V našej ukážke budeme vychádzať z nastavení, ktoré sme si ukázali v článku Nastavenie služby Stretnutia.

     

    Tip:

    Rezervácie termínov v aplikácii Stretnutia si môžete odskúšať na našej prezenčnej stránke.

     

     

    Stránka rezervácie

     

    Na vašej stránke, kde máte zverejnený rezervačný systém by ste mali po zverejnení stránky vidieť zhruba takúto ponuku.

     

    stretnutia-01-hlavna-stranka.png

     

    Kliknite na Rezervovať pod položkou Stretnutie.

     

    Objednávka Stretnutia

     

    Dostanete ponuku si v kalendári označiť dátum a následne vybrať čas. Naľavo pod logom vidíte ako dlho bude trvať stretnutie, na základe tohto časového okna sa odvíjajú objednávkové termíny. Prvý začína o 8 hodine, keďže tak sme si takto nastavili pracovný čas a posledný termín je o 17. hodine. Keďže jedno stretnutie trvá 1,5 hodiny, tak by skončilo o 18:30 a keďže pracovný čas máme do 19. hodiny, na ďalší termín by už nebol čas. Klikneme napríklad na termín o 12:30:

     

    stretnutia-02-objednavka-vyber-datumu-a-casu.png

     

    Na ďalšej strane zákazník naľavo vyplní svoje kontaktné údaje, napravo uvidí zhrnutie celej rezervácie. Klikne na Pristúpiť k platbe:

     

    stretnutia-03-objednavka-vyplnenie-udajov.png

     

    Platby pracujú v offline režime, takže zákazníci uvidia inštrukcie k platbe na účet alebo informáciu, že zaplatiť môžu v hotovosti, v prípade, že sa nebudú vyberať žiadne poplatky, jednoducho bude pokračovať v objednávke ďalej.

     

    stretnutia-04-objednavka-platba.png

     

    Po kliknutí na Pokračovať dostane potvrdenie rezervácie, tieto informácie mu zároveň prídu na email, ako aj vám príde emailom oznámenie o novej objednávke rezervácie.

     

    stretnutia-05-objednavka-potvrdenie.png

     

     

    Objednávka Udalosti

     

    V prípade objednávky Udalosti je prakticky rovnaký proces. Na prvom obrázku v tomto návode kliknite na Rezervovať pod položkou Udalosť. Na ďalšej stránke dostanete možnosť si vybrať dva termíny, keďže tak sme si to nastavili. Klikneme na piatok 21. júla.

     

    udalost-01-objednavka-vyber-datumu-a-casu.png

     

    Zvyšok objednávkového procesu je navlas rovnaký ako v prípade objednávky Stretnutia. Aj v tomto prípade zákazník dostane informáciu emailom, ako aj vy informáciu o novej objednávke. Navyše zákazník bude 24 hodín pred začatím Stretnutia alebo Udalosti informovaný emailom.

    Všetky objednávky si samozrejme môžete spravovať v administrácii (Editore) Exowebu.

     

    Upozornenia pre zákazníkov

     

    Keď si zákazník vytvorí rezerváciu, bude dostávať upozornenia na email nasledovne:

    1. Potvrdenie rezervácie: dostane hneď po odoslaní objednávky rezervačného termínu
    2. Pripomienka nadchádzajúcej rezervácie: bude odoslaná zhruba 24 hodín pred začiatkom termínu

    Zákazník dostane upozornenie na email aj vtedy, ak mu bude rezervácia termínu zrušená.

     



    Odkaz na Control Panel: https://setup.dnsserver.eu/

    Pozrite aj tento článok

     

    Pozrite aj tento článok

     



×
×
  • Vytvoriť nové...