Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content
  • Schránka sa zdá byť plná aj po vymazaní všetkých emailov


      Ako zistiť, kde sa v schránke skrývajú nevymazané emaily.

    Niekedy môže nastať situácia, že sa vám emailová schránka plní emailami až je takmer plná a keď sa ju rozhodnete vyčistiť, tak aj po vyčistení vám RoundCube Webmail hlási obsadené miesto výrazne väčšie, ako by malo byť, napr. 52%.

     

    rc-obsadenost.png

     

    Najprv sa uistite, že máte vymazanú poštu aj z priečinkov Nevyžiadaná pošta a Kôš, ak áno, tak je pravdepodobné, že v schránke máte vytvorené priečinky, ktoré môžu byť skryté a práve z toho dôvodu neviete nájsť emaily, ktoré zaberajú v schránke miesto.

    V Nastaveniach kliknite na Priečinky a pozrite si, či tam nemáte vypnutý nejaký priečinok ako Sent Items v našom príklade:

     

    rc-priecinok-sent-items-vypnuty.png

     

    Všetky priečinky, ktoré v tejto sekcii nájdete vypnuté, si zapnite a kliknite sa do Pošty (obálka v hlavnom menu).

    Teraz by ste mali vidieť všetky priečinky, ktoré ste si zapli, ako napríklad Sent Items.

     

    rc-sent-items.png

     

    Skontrolujte si obsah všetkých zapnutých priečinkov a vymažte z nich emaily podľa potreby. Po vymazaní emailov sa ešte uistite, že máte aj vysypaný Kôš, aby zmazané emaily nezaberali miesto v ňom.

    Pre efektívnejšiu správu nepotrebných emailov, si môžete zapnúť automatické mazanie emailov z Koša a Nevyžiadanej pošty.


    Link to Control Panel: https://setup.dnsserver.eu/

    See also this article

     

     

    See also this article

     



×
×
  • Create New...