Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content
  • Nastavenie služby Stretnutia


    Časť návodu Nastavenia služby Stretnutia vám vysvetlí ako pridať informácie ku konkrétnemu stretnutiu - napríklad organizujete školenie a tu môžete návštevníkom resp. zákazníkom podať bližšie informácie. Ide o dôležitú časť celého nastavenia, pretože tu určujete ako sa stretnutia budú organizovať.

    K tejto časti sa dostanete po nastavení základných nastavení, keď neplánujete spoplatniť stretnutia, ako aj po konfigurácii platby, ak poplatky plánujete prijímať.

     

    Nastavenie služby

    Kliknite na tlačidlo Pridať službu:

     

    stretnutia-01-nastavenie-sluzby.png

     

    Po kliknutí na Pridať službu máte možnosť nastaviť 2 typy služieb, tu záleží už len čisto na vás, akým spôsobom chcete stretnutia organizovať.

    • Stretnutie: návštevníci si budú môcť v kalendári vybrať dátum a čas. Budú môcť vyberať z dostupných dátumov a časov dovtedy, pokým službu neukončíte. Je to vhodné napr. keď vlastníte kaderníctvo a chcete ponúkať objednávkové termíny zákazníkom. Každý termín sa dá objednať raz, takže pokým je objednávka na určitý termín aktívna, nikto iný si daný termín nemôže obsadiť.
    • Udalosť: keď označíte Udalosť, nižšie pribudne možnosť nastaviť dátum a časový rozsah. V tomto prípade vy určujete kedy sa udalosť presne udeje a koľko účastníkov sa môže najviac dostaviť. Takže na rozdiel od Stretnutia kedy si zákazník vybral dátum a čas a obsadil termín, tu jeden termín môže obsadiť viac záujemcov, pokým sa nenaplní kapacita. Napr. organizujete pracovný nábor a chcete, aby sa v určitý deň (a čas) dostavilo najviac 50 ľudí. Príklad nastavenia Udalosti nájdete pod sekciou Stretnutie.

     

    Stretnutie

     

    Označte možnosť Stretnutie a vypíšte Názov služby, napr. Školenie, do poľa Popis opíšte o čom bude (nepovinné, ale vhodné). Môžete si nahrať obrázok, napr. logo školenia, či plánovanej akcie. Po vyplnení údajov sa presuňte nižšie.

     

    stretnutia-02-typ-sluzby-informacie-o-sluzbe-stretnutie.png

     

    Po nahratí obrázku nižšie máte možnosť nastaviť Dĺžku stretnutia. Toto nastavenie je dôležité, pretože vám umožni zákazníkom v objednávkovom procese vidieť, ktoré časové termíny sú dostupné. Napr. ak ste si v základných nastaveniach určili pracovný čas od 8:00 do 19:00, možnosť prvého stretnutia sa zákazníkovi ponúkne o 8:00 a keďže tu ste si nastavili dĺžku stretnutia na 1,5 hodiny, tak ďalší termín sa ponúkne od 9:30. Pre viac detailov pozrite nižšie časť Plánovanie.

    Ďalej môžete nahrať aj dokument .PDF, čo v ňom uvediete je čisto na vás, môže tam byť tlačivo na vypísanie, manuál, pokyny pred stretnutím, hocičo vám napadne.

     

    stretnutia-03-dokument-s-informaciami.png

     

    Ďalej nižšie na stránke si môžete zvoliť spôsob stretnutia. My sme si v príklade zvolili v rámci Lokality firmy. Ak vyberiete Online, budete mať možnosť zadať URL stránky, na ktorej sa zorganizuje online stretnutie. Pri voľbe Iné budete mať možnosť napísať pokyny k stretnutiu. Všetky informácie prídu objednávateľom služby emailom.

    Stav služby môžete nastaviť ako aktívnu alebo neaktívnu, podľa toho, či ju chcete aktuálne ponúkať alebo nie.

    Verejné si nastavte, ak chcete možnosť objednania si služby zverejniť voľne dostupnú na vašej exoweb stránke. Takto ju nájde každý návštevník, ktorý vašu stránku navštívi.

    Možnosť Nezaradané nastavte vtedy, ak plánujete možnosť objednávky len pre tých záujemcov, ktorých budete informovať vopred napr. formou newslettera. V emaile im pošlete odkaz na stránku, kde si budú môcť objednávku za službu vyplniť.

     

    stretnutia-04-sposob-stretnutia-viditelnost.png

     

    V ďalšej časti tohto nastavenia budete mať možnosť určiť, či stretnutie bude zadarmo alebo spoplatnené. Ak ste vynechali krok konfigurácie platby, možnosť Prijať platbu nebude dostupná.

    Do poľa Podrobnosti rezervácie napíšte ešte dodatočné informácie, o ktorých si myslíte, že sú dôležité k stretnutiu.

     

    stretnutia-05-platba-podrobnosti-rezervacie.png

     

    Plánovanie je ďalšou zaujímavou možnosťou ako stretnutie naplánovať do detailov. Môžete vyžadovať od zákazníkov, aby sa objednávali na stretnutia s dostatočným predstihom - je to vhodné najmä vtedy, ak daná akcia si vyžaduje dôkladnú prípravu. Takže ak napríklad nastavíte 24 hodín, najbližšiu rezerváciu si bude môcť zákazník objednať najneskôr 24 hodín pred jej začatím.

    Taktiež môžete nastaviť čas medzi jednotlivými stretnutiami, ak chcete mať istotu, aby sa zákazníci neobjednávali na termín, ktorý začína práve vtedy, keď končí predchádzajúci (najmä keď hrozí, že sa stretnutie môže predĺžiť.

    Ak všetkom máte nastavené, kliknite na Uložiť, ale prv než si to uložíte, skúste si pozrieť, či by vám viac nevyhovoval typ služby Udalosť (vysvetlené pod obrázkom).

     

    stretnutia-06-planovanie.png

     

    Udalosť

     

    Keď hore na stránke označíte Udalosť, formulár sa nepatrne zmení. Väčšina najprv zostane rovnaká, prvú zmenu si všimnete pod logom, kde už nie je možnosť nastaviť dĺžku stretnutia (toto sa bude dať nastaviť nižšie v časti Dátumy udalostí), ale môžete nastaviť koľko najviac zákazníkov si daný termín môže objednať.

     

    stretnutia-07-udalost-kapacita.png

     

    Teraz sa presuňte nižšie a pod časťou Podrobnosti rezervácie, kde v prípade Stretnutia ste hneď videli časť Plánovanie. Teraz tu pribudla ďalšia časť, konkrétne Dátumy udalostí, kde si môžete nastaviť konkrétny dátum udalosti. Kliknite na Pridať dátum udalosti:

     

    stretnutia-08-pridat-datum-udalosti.png

     

    Po kliknutí na Pridať dátum udalosti sa zobrazí možnosť si nastaviť rozsah dátumov. Táto pasáž môže byť trochu komplikovaná, ale nič vám nebráni k vyskúšaniu si rôznych variantov, čím postupne prídete na to, ako to funguje.

    • Dátum: tu zadáte dátum, kedy majú začať Udalosti. Pozor, toto nemusí byť dátum prvej udalosti (vysvetlenie nižšie)
    • Opakovať: môžete vybrať, či sa nemá opakovať alebo opakovať denne, týždenne, mesačne. V príklade sme si zvolili Týždenne.
    • Všetky: v našom prípade, keďže sme si zvolili Týždenne číslo 10 znamená, že ďalšia udalosť sa zopakuje po desiatich týždňoch. Takže ak prvá udalosť začala v piatok 21. júla (pozor, dôležité je, že dole v zelenom je tiež označený piatok, to znamená, že prvá udalosť začne naozaj v piatok), druhá udalosť začne až 29. septembra, keďže sme si nastavili opakovanie po 10 týždňoch.
    • Dňa: tu záleží, aký deň označíte. V našom prípade sme si označili Piatok, aby to nebolo na začiatok moc komplikované. Čo by sa stalo, keby sme označili napr. Štvrtok?  Tu treba vychádzať z Dátumu, čo sme si označili. Keďže 21. júla je v piatok a my sme si označili Štvrtok, prvá udalosť nastane vo štvrtok 27. júla. Ak by sme označili napríklad Sobotu a Štvrtok, tak prvý termín by nastal 22. júla, keďže Sobota ide po Piatku (21. júla) a Štvrtkový termín bude až druhý. Ako často sa tieto termíny budú opakovať, záleží od nastavenia nižšie.
    • Ukončiť opakovanie: tu si môžete nastaviť po koľkých výskytoch ukončiť opakovanie. Toto nastavenie závisí od toho, ako často sa udalosti majú opakovať s akým odstupom. Napr. ak dáte Opakovať Týždenne a Všetky nastavíte na 1 (týždeň) a dáte Ukončiť opakovanie po 5 týždňoch, tak sa nastaví 5 termínov. Náš príklad z obrázka bude vysvetlený nižšie.
    • Nakoniec si ešte pridajte časové obdobie a kliknite na Pridať.

     

    stretnutia-09-nastavenie-datumu-udalosti.png

     

    Nižšie na obrázku môžete vidieť výsledok nastavenia termínov na základe údajov na obrázku vyššie. Keďže sme si zvolili opakovanie po 10 týždňoch a týždenný výskyt bol nastavený 5 výskytov, tak to stačilo na dva termíny (riadny termín a opakovanie, keďže ste si zvolili opakovanie).

     

    stretnutia-10-pridane-datumy-udalosti.png

     

    Ak potrebujete niečo upraviť v ohľade konkrétneho termínu, kliknite naň a môžete si ho upraviť, prípadne aj zmazať.

     

    stretnutia-11-uprava-udalosti.png

     

    Všetky Stretnutia a Udalosti si môžete potom spravovať cez položku Služby, kde taktiež môžete pridať ďalšiu službu.

     

    stretnutia-12-sluzby-prehlad.png

     

    Keď službu budete mať nakonfigurovanú môžete ju hneď Publikovať:

     

    stretnutia-13-zverejnenie-sluzby.png

     

    Ak budete robiť úpravy alebo zmeny, nezabudnite si stránku zverejniť.



    Link to Control Panel: https://setup.dnsserver.eu/

    See also this article

     



×
×
  • Create New...