Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'mailstore'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Pomocou aplikácie MailStore Home je možné exportované emaily importovať aj do inej schránky. V tomto návode si ukážeme ako postupovať. Ide o alternatívne riešenie, môžete si najprv vyskúšať migráciu emailov medzi schránkami pomocou RoundCube Webmail alebo Mozilla Thunderbird. Migráciu emailov do inej schránky pomocou aplikácie MailStore Home môžete zrealizovať po tom, ako si emaily exportujete z pôvodnej schránky. Ako na to, odporúčame si prečítať návod Zálohovanie emailov pomocou aplikácie MailStore Home a pomocou neho si zrealizovať export emailov. Migrácia emailov do inej schránky Spustite aplikáciu MailStore Home a v hlavnom menu kliknite na Export E-mail a následnej na položku IMAP Mailbox. Vyskočí okno, ktoré nám ponúkne export zo zložky, do ktorej sme si predtým exportovali emaily z pôvodnej emailovej schránky. V našom prípade ide o schránku nazov-schranky@exotechnologies.sk. Vyberte si zložku a kliknite dole na Next: Otvorí sa okno, kde bude potrebné zadať prihlasovacie údaje schránky, do ktorej chcete nahrať emaily. Host: zadajte mail.exohosting.com Access via: vyberte možnosť IMAP-SSL Accept all certificates: odporúčame označiť, ak neoznačíte, je možné, že následné nahrávanie emailov do novej schránky sa nemusí podariť User name: zadajte názov emailovej schránky, do ktorej chcete nahrať emaily Password: zadajte heslo k emailovej schránke, najprv sa uistite, že sa viete prihlásiť na RoundCube Webmail: Po zadaní všetkých potrebných údajov môžete kliknúť na Test, následne by ste mali vidieť okno s hlásením ako sa MailStore Home snaží nadviazať pripojenie. Toto okno by sa malo objaviť len na krátky čas (ak sa bude zobrazovať dlho, je možné, že ste niečo do nastavení nezadali správne a následne vyskočí okno, že sa spojenie nepodarilo nadviazať). Po úspešnom otestovaní uvidíte okno, že spojenie bolo úspešne nadviazané, tak kliknite na OK: Teraz v okne, kde ste vypĺňali údaje ku schránke, kliknite na Next, objaví sa okno s pokročilými nastaveniami, tu nie je potrebné nič špeciálne nastavovať, možnosť Retain folder structure nechajte označené, keď chcete zachovať štruktúru priečinkov z pôvodnej schránky. Po nahratí emailov do novej schránky, si ich môžete v RoundCube presunúť alebo skopírovať podľa potreby alebo obdobne to môžete zrealizovať v Mozilla Thunderbird (v RoundCube Webmail nezabudnite najprv importovaný priečinok zapnúť, podrobnejšie je to vysvetlené v sekcii Aktivácia importovanej zložky v RoundCube Webmail na konci článku). Kliknite na Finish: Po kliknutí na Finish sa objaví okno s informáciou, že bol vytvorený nový profil s názvom vašej novej schránky: Teraz v sekcii Export E-mail v časti Profiles uvidíte svoj vytvorený profil. Dva krát naň kliknite: Vaše emailové správy sa začnú hneď nahrávať z vášho profilu vytvoreného v MailStore Home do novej schránky, v prípade ak správ máte veľa, toto okno môže byť zobrazené dlhší čas, tak môžete sledovať progres nahrávania. V tomto príklade dole na obrázku vidíme, že cieľová schránka je ina-schranka@exotechnologies.sk a pôvodná schránka je nazov-schranky@exotechnologies.sk. Upozornenie: Majte na pamäti, že v tomto prípade sa nahrávajú správy, ktoré ste mali exportované zo svojej schránky do svojho profilu v aplikácii MailStore Home. Obsah priečinkov je nezávislý od skutočného stavu schránky, takže ak si chcete importovať do novej schránky aktuálne správy, musíte si ich do profilu znovu exportovať. Po dokončení migrácie sa môže objaviť varovanie v ohľade použitia certifikátov - tento prípad neovplyvňuje nahrávanie správ, môžete kliknúť na Close: Aktivácia importovanej zložky v RoundCube Webmail Teraz je potrebné, aby ste sa prihlásili do novej schránky cez RoundCube Webmail a cez Nastavenia (ozubené koleso) sa preklikli do zložky Priečinky a tam si zapli zložku MailStore Export: Zložku následne uvidíte medzi ostatnými priečinkami a emaily si môžete presunúť alebo skopírovať podľa potreby. Ak sa vám tento postup pomocou aplikácie MailStore Home zdá zložitý, odporúčame použiť klient Mozilla Thunderbird, kde si emaily medzi schránkami môžete presúvať alebo kopírovať v reálnom čase. Výhoda MailStore Home však spočíva v tom, že vo svojom profile máte uložené staršie emaily, ktoré ste si v pôvodnej schránke mohli medzitým (nedopatrením) vymazať.
  2. Ak by ste si potrebovali uložiť svoje emaily do počítača (operačný systém Windows), odporúčame vyskúšať aplikáciu MailStore Home (odkaz vedie priamo na stránku s verziou dostupnou zadarmo). Ide o jednoduchú aplikáciu, ktorou si rýchlo a bez problémov exportujete emaily z našich serverov do svojho počítača. MailStore Home Aplikáciu MailStore Home si môžete stiahnuť z tohto odkazu, kliknutím na tlačidlo Download MailStore Home (Free): Na stránke sa uvádza, že aplikácia je kompatibilná s Windows 10 a 11, ale bez problémov funguje aj na verzii 8.1 (na starších verziách sme aplikáciu netestovali). Po stiahnutí si aplikáciu nainštalujte, nie je potrebné robiť žiadne špeciálne nastavenia. V našom návode použijeme anglický originál, je však dostupná aj verzia v češtine (ak chcete mať aplikáciu v češtine, je potrebné si ju nastaviť hneď na začiatku inštalácie). Po dokončení inštalácie kliknite vľavo v hlavnom menu na položku Archive E-mail, následne napravo v sekcii Create profile kliknite na Advanced a potom dole v menu na IMAP Mailbox (predpokladáme, že emaily máte uložené na našich serveroch a spravujete si ich cez protokol IMAP. V prípade protokolu POP máte svoje emaily už uložené priamo v emailovom klientovi (napr. Thunderbird), tak variantu s POP3 Mailbox sa nebudeme venovať): Po kliknutí na IMAP Mailbox sa otvorí formulár, do ktorého je potrebné zadať prihlasovacie údaje emailovej schránky a názov servera, podobne ako keď si vytvárate emailové konto napr. v Thunderbirde. E-mail Address: zadajte názov emailovej schránky, z ktorej si chcete zálohovať emaily (v našom prípade sme použili vzorovú schránku nazov-schranky@exotechnologies.sk, vy si tam zadajte názov svojej schránky) Host: zadajte mail.exohosting.com Access via: vyberte možnosť IMAP-SSL Accept all certificates: odporúčame označiť, ak neoznačíte, je možné, že následné kopírovanie emailov z vašej schránky sa nemusí podariť User name: zadajte názov emailovej schránky v prípade, ak sa toto pole automaticky nevyplní po zadaní emailovej adresy do prvého poľa Password: zadajte heslo k emailovej schránke, najprv sa uistite, že sa viete prihlásiť na RoundCube Webmail: Po zadaní všetkých potrebných údajov môžete kliknúť na Test, následne by ste mali vidieť okno s hlásením ako sa MailStore Home snaží nadviazať pripojenie. Toto okno by sa malo objaviť len na krátky čas (ak sa bude zobrazovať dlho, je možné, že ste niečo do nastavení nezadali správne a následne vyskočí okno, že sa spojenie nepodarilo nadviazať). Po úspešnom otestovaní uvidíte okno, že spojenie bolo úspešne nadviazané, tak kliknite na OK: Teraz v okne, kde ste vypĺňali údaje ku schránke, kliknite na Next, objaví sa okno s pokročilými nastaveniami, tu nie je potrebné nič špeciálne nastavovať, ak si chcete do aplikácie skopírovať všetky emaily zo svojej schránky. Kliknite na Finish: Po kliknutí na Finish sa objaví okno s informáciou, že bol vytvorený nový profil s názvom vašej schránky: Teraz v sekcii Archive E-mail v časti Profiles uvidíte svoj vytvorený profil. Dva krát naň kliknite: Vaše emailové správy sa začnú hneď kopírovať do vášho profilu vytvoreného v MailStore Home, v prípade ak správ máte veľa, toto okno môže byť zobrazené dlhší čas, tak môžete sledovať progres kopírovania: Po dokončení kopírovania sa môžu objaviť upozornenia, napríklad, že správy už existujú v profile (v prípade, ak by ste kopírovanie viac krát spustili) alebo varovanie v ohľade použitia certifikátov - ani jeden prípad neovplyvňuje skopírovanie správ, môžete kliknúť na Close: Teraz naľavo v hlavnom menu kliknite na My Archive a mali by ste tam vidieť zložku s názvom vašej schránky a zároveň si môžete prezerať emaily, podobne ako v Thunderbirde alebo Roundcube: Emaily sú ešte stále skopírované len v rámci MailStore Home, teraz je potrebné, aby ste si ich exportovali niekam do vášho počítača. Kliknite pravým tlačidlom myši na názov vašej schránky a cez menu sa presuňte až k položke Directory (Files system) - to znamená, že sa aplikácia bude chystať uložiť vaše emaily niekam na disk v počítači: Pri exporte vyberte súbory typu EML, takto budete mať uložené emaily v jednotlivých súboroch a môžete si ich otvárať napr. v Thunderbirde alebo nahrať do RoundCube. Prípadne si vyberte typ MSG, ak chcete emaily prezerať v Microsoft Outlook. Kliknite na Next: Na ďalšom kroku si vyberte lokalitu, kam sa majú súbory uložiť, v našom príklade použijeme zložku Export emailov na C disku. Odporúčame ponechané označenie Retain folder structure, emaily sa uložia v priečinkoch ako máte v RoindCube. Ak potrebujete aktualizovať už existujúci export, môžete označiť Update existing export. Po zadaní cesty k zložke, kliknite na Next: O úspešnom exporte dostanete informáciu. Kliknite na Close: Teraz vo svojom počítači sa preklikajte do zložky, ktorú ste si vybrali pre export emailov a svoje emaily uvidíte uložené ako keby boli v RoundCube. Zložka INBOX je nadradená, v nej sú uložené prijaté emaily, ostatné sú rozdelené po zložkách v rámci Inboxu: Nevýhodou je, že všetky emaily sú označené názvom message a poradovým číslom, ale po otvorení v Thunderbirde alebo importovaní do RoundCube uvidíte emailové správy normálne s ich názvami.
×
×
  • Create New...