Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'import'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 7 results

  1. Importovanie SQL databázy v Control Paneli je jednoduchý spôsob ako preniesť dáta z jednej SQL databázy do druhej. Prv, než začnete s importom, musíte mať už vytvorenú aspoň jednu SQL databázu (ktorá ani nemusí obsahovať žiadne dáta a v tomto prípade aj odporúčame, aby neobsahovala), až potom sa objaví v Control Paneli možnosť Importovať databázu. Kliknite na prostredné tlačidlo Importovať databázu: Otvorí sa formulár, do ktorého zadajte informácie potrebné k pripojeniu k inej SQL databáze. Tieto informácie buď nájdete v administrácii hostingu alebo v konfiguračnom súbore redakčného systému (napríklad WordPress). Tip: Môžete sem zadať údaje k SQL databáze aj na inom hostingu, mimo našej spoločnosti. Takto si ľahko a efektívne zmigrujete SQL databázu bez toho, aby ste si ju museli predtým exportovať, napr. pomocou phpMyAdmin. Majte na vedomí, že na inom hostingu, mimo našej spoločnosti, môže byť port iný ako 3306 - detaily zistíte od technickej podpory daného hostingu. Po zadaní všetkých potrebných údajov kliknite na Importovať databázu a počkajte na dokončenie procesu, ktorý bude trvať v závislosti od veľkosti databázy. Upozornenie: Pred kliknutím na Importovať databázu import databázy prepisuje pôvodné tabuľky, takže ak importujete dáta do databázy, ktorá obsahuje tabuľky s rovnakým názvom, tieto tabuľky budú odstránené (príkazom DROP) a nahradené importovanými. Môžete importovať tabuľky aj z viacerých rovnakých redakčných systémov do jednej databázy, ale pred importom musíte upraviť aspoň prefixy tabuliek. Po dokončení importovania sa môžete prihlásiť napr. pomocou phpMyAdmin do svojej SQL databázy (v našom príklade db000000xmojadb) a skontrolovať naimportované dáta. Tento článok popisuje spôsob, ako importovať údaje priamo z jednej SQL databázy do inej. Ak máte vytvorenú zálohu databázy vo formáte .SQL alebo .SQL.GZ, prípadne .ZIP, tak na import použite webovú aplikáciu phpMyAdmin.
  2. Ak máte blog vo WordPresse a v ňom napísaných množstvo článkov, je možnosť si články zmigrovať do Blogu v Exowebe. V Editore Exowebu kliknite hore vľavo na hamburgerové menu: a následne na Blog: Kliknite na sekciu Wordpress import. Prečítajte si inštrukcie pre export článkov z WordPressu. Pred importom označte Áno, zverejniť články na môj blog, ak si nechcete potom množstvo článkov zverejňovať ručne a v návode prejdite nižšie na postup ako si exportovať články z WordPressu. Prihláste sa do svojho WordPressu, naľavo v menu kliknite na Nástroje, následne na Export a označte si Články. Zároveň si nastavte, za akých podmienok chcete články exportovať, môžete si vybrať kategóriu (alebo všetky), či dátum rozsahu. Export po jednotlivých kategóriách odporúčame, ak máte veľmi veľa článkov, jednoduchšie sa to potom bude importovať. Upozornenie: Predtým než exportujete články a budete ich exportovať z kategórie Nezaradené, čo je predvolená kategória vo WordPresse, odporúčame si túto kategóriu premenovať, pretože aj v Blogu v Exowebe sa nachádza kategória s rovnakým názvom, takže po importe by ste mali dve kategórie s rovnakým názvom. Keď všetko budete mať nastavené kliknite na Stiahnuť exportovaný súbor. Súbor (.XML) si stiahnite do počítača. Vráťte sa do Editora Exowebu a načítajte si podľa obrázka vyššie súbor s exportovanými článkami. Kliknite hore na Importovať. Príspevky (Články) sa môžu importovať aj niekoľko minút, v závislosti od toho, koľko ich máte. Po importe budete automaticky presmerovaní medzi články. Pôvodné články, ktoré ste už mali napísané v Blogu v Exowebe, zostanú zachované. Spolu s obsahom článkov sa importujú kategórie, tagy a dátumy pôvodného zverejnenia vo WordPresse. Po importe to môžete vidieť takto, napr. prenesie sa aj dátum publikovania: Importované príspevky si môžete následne upraviť, avšak počítajte s tým, že následné zverejnenie príspevku sa považuje za dátum publikovania, takže pôvodný dátum sa aktualizuje na dátum, kedy ste príspevok aktualizovali resp. zverejnili, ako v našom príklade:
  3. Roman

    Import SQL databázy pomocou SSH

    Databázu SQL si môžete importovať aj pomocou SSH, ktorý je vhodný v prípade, ak samotná databáza je tak veľká, že nie je možné ju importovať pomocou phpMyAdmin, prípadne to z nejakého dôvodu nefunguje ani pomocou HeidiSQL (alebo si nechcete HeidiSQL ani nainštalovať). Zálohu resp. export databázy si nahrajte na server, ideálne do adresára /data/. Prihláste sa pomocou SSH na váš FTP priestor, po prihlásení pre lepšiu orientáciu napíšte príkaz mc pre spustenie Midnight Commandera. Preklikajte sa do zložky, kam ste nahrali zálohu databázy (napr. /data/ - je na úrovni /public_html/). Pre import databázy použite tento príkaz, v ktorom nahradíte potrebne údaje údajmi prístupových údajov k databáze. Súbor databázy, ktorý chceme importovať je v našom príklade import_db.sql - súbor musí byť rozbalený, teda nie skomprimovaný .ZIP alebo niečo podobné. mysql -u pouzivatel_db -p -h adresa_sql_servera nazov_db < import_db.sql Príklad: ak je názov používateľa db000000xmojadb, adresa SQL servera je sql20.dnsserver.eu a názov databázy je db000000xmojadb, tak príkaz bude vyzerať takto: mysql -u db000000xmojadb -p -h sql20.dnsserver.eu db000000xmojadb < import_db.sql ... a záloha sa naimportuje do novej databázy. Všetky potrebné údaje pre pripojenie k databáze nájdete vo vašom Control Paneli v službe Správa databáz, viac informácií o pripojení nájdete na konci v článku Vytvorenie SQL databázy.
  4. Pri importe veľkej databázy alebo veľkých tabuliek do databázy SQL sa môže stať, že tabuľka (alebo databáza) je až príliš veľká a prekračuje limity pre import a nie je možné ju naimportovať cez phpMyAdmin napr. z dôvodu vyčerpania času behu skriptu. Inštalácia a nastavenie HeidiSQL Pre systém Windows je vhodné riešenie v podobe aplikácie HeidiSQL, ktorú si môžete stiahnuť z tejto stránky. Aplikáciu si nainštalujte, počas inštalácie netreba voliť žiadne špeciálne nastavenia, tak si to len odklikajte až do konca. Spustite aplikáciu HeidiSQL a ešte predtým ako dole vľavo kliknete na Nový (vytvorenie nového pripojenia k databáze), odporúčame, aby ste klikli dole vpravo na Viac: Následne z ponuky si vyberte Zkontrolovať aktualizace... a aktualizujte si HeidiSQL na najnovšiu verziu. Drobné aktualizácie sú vydávané pomerne často, takže pôvodný súbor inštalácie, ktorí ste si stiahli zo stránky, nemusí byť aktuálny. Po aktualizácii, ktorá je plne automatická a prebehne maximálne do jednej minúty, si môžete nastaviť pripojenie k SQL databáze. Nastavenie pripojenia k databáze pomocou HeidiSQL Kliknite naľavo hore na názov pripojenia a upravte si ho podľa seba, napr. zadajte Moja databáza: Po pomenovaní pripojenia si v pravej časti obrazovky vyplňte údaje pripojenia k databáze. Všetky podstatné údaje nájdete v Control Paneli pri každej databáze: V aplikácii HeidiSQL potrebné údaje vyplňte nasledovne: Druh siete: nechajte alebo nastavte MariaDB or MySQL Library: nechajte alebo nastavte libmariadb.dll Hostiteľ/IP: zadajte názov servera k databáze, na ktorom sa databáza nachádza (viď obrázok vyššie - Host) Vyžadovať prihlasovacie údaje: označte, ak si prajete výzvu na zadanie hesla pred každým pripojením. Ak si pripojenie nastavujete v súkromnom počítači, nemusíte toto označovať Použiť prihlasovanie Windows: neoznačujte Užívateľ: zadajte názov databázy (viď obrázok vyššie - Názov databázy / Meno užívateľa), prípadne názov používateľa (ak ste si vytvorili nového používateľa) Heslo: zadajte heslo k databáze, ak ste na riadku vyššie zadali iného používateľa, ako je názov databázy, tak zadajte heslo, ktoré máte vytvorené k tomuto konkrétnemu používateľovi Port: ponechajte 3306, ako aj ostatné nastavenia Keď dole kliknete na Otvoriť, vyskočí okno, či si prajete uložiť zmeny. Kliknite na Áno: Následne sa pripojíte do databázy, keď naľavo kliknete na jej názov, tak napravo sa zobrazí zoznam tabuliek, ktoré si môžete teraz prehliadať. Import databázy alebo tabuľky pomocou HeidiSQL Ak potrebujete naimportovať tabuľky alebo databázu obsahujúcu tabuľky, kliknite hore naľavo na Súbor a následne na Načíst SQL soubor: Preklikajte sa v počítači k vašej uloženej databáze alebo tabuľke a kliknite na Otvoriť. Poznámka ku Kódovaniu (viď obrázok nižšie): Všeobecne by malo stačiť ponechať na Automaticky rozpoznať, aj keď je k tomu upozornenie, že to môže spôsobovať problémy. My sme sa však s viac problémami stretli, keď sme kódovanie nastavili napevno (napr. na Unicode). Keď ponecháte kódovanie na automatické rozpoznanie, dostanete upozornenie, ale kliknite na Áno, samotným importom nie je čo pokaziť, keď máte súbor databázy aj tak zálohovaný: Vyskočí ďalšie okno, kliknite na Okamžitě spustit soubor(y): Začne prebiehať import, toto môže trvať celé minúty až niekoľko desiatok minút. Odporúčame operáciu ponechať tak nech sa spracuje a nerobiť ani žiadne iné operácie na počítači, proces importu môže byť náročný na procesor, prípadne aj RAM pamäť: Po ukončení importu stlačte F5 alebo kliknite hore v menu na zelenú ikonu obnovenia a následne uvidíte napravo nové naimportované tabuľky, ktoré sa nachádzali v databáze, ktorú ste si nahrali: Informácie a podpora HeidiSQL je aplikácia tzv. "tretích strán", preto k nej neposkytujeme technickú podporu mimo rámec nastavenia pripojenia k databáze. Ak potrebujete pomoc s inými nastaveniami, odporúčame sa obrátiť na Fórum HeidiSQL.
  5. Ak si potrebujete importovať databázu resp. dáta do novej databázy, môžete tak učiniť pomocou webovej aplikácie phpMyAdmin. Tento návod poskytuje základné informácie dostačujúce k tomu, aby si import databázy pomocou phpMyAdmin vedeli zrealizovať aj začiatočníci. Do phpMyAdmin sa prihlásite pomocou tlačidla phpMyAdmin, ktoré nájdete v Control Paneli pod každou databázou: alebo kliknite na tento odkaz: https://phpmyadmin.dnsserver.eu/ Import SQL databázy pomocou phpMyAdmin Prihlasovací formulár vyplňte nasledovne: Používateľ: zadajte prihlasovacie meno do databázy, vo východzom nastavení je to názov databázy Heslo: heslo do databázy, ak si ho nepamätáte, nájdete ho v konfiguračnom súbore redakčného systému, ktorý je napojený na túto databázu. Ak nemáte prístup k heslu, neodporúčame ho meniť, po zmene by redakčný systém stratil spojenie s databázou a stránka by sa prestala zobrazovať. Ak heslo neviete, vytvorte si v Control Paneli nového používateľa a ním sa môžete prihlásiť do databázy. Voľba servera: vyberte server, ku ktorému sa chcete pripojiť (host), túto informáciu nájdete v Control Paneli pod každou databázou. Po prihlásení kliknite naľavo v menu na názov databázy: A následne hore v menu na Import. Otvorí stránka s možnosťami importu. Cez tlačidlo Vybrať súbor sa preklikajte k vašej databáze, ktorú máte uloženú v počítači. Formát importu odporúčame zvoliť buď klasický .SQL súbor alebo zabalený v archíve .SQL.GZ Súbor by nemal mať viac ako 200 MB, v prípade veľkých súborov odporúčame ponechať označený Čiastočný import (môže to pomôcť pri importe veľkých súborov, ale nie je to 100% záruka). Ostatné nastavenia nechajte tak ako sú a úplne dole vpravo kliknite na Vykonaj. Tip: Máte problém s importom veľmi veľkej databázy? Vyskúšajte HeidiSQL alebo import pomocou SSH. Počkajte pokým sa súbor databázy naimportuje, môže to trvať aj niekoľko minút (malo by to byť najviac 10 minút, potom sa import preruší), tak buďte trpezliví a počkajte na obnovenie stránky. Keď import bude úspešný, dostanete podobné hlásenie v zelenom: Teraz keď naľavo v menu kliknite na názov databázy a uvidíte naimportované tabuľky. V príklade sú tabuľky, ktoré používa redakčný systém WordPress: Problémy s importom Počas importu sa môžete stretnúť s viacerými problémami. Tu si popíšeme najčastejšie z nich: V databáze už existujú tabuľky s rovnakým názvom Keď import bude neúspešný z dôvodu existujúcich tabuliek, dostanete podobné hlásenie v červenom. Samotné chybové hlásenie sa obvykle nachádza na konci. Konkrétne tento prípad znamená, že ste sa pokúsili naimportovať databázu WordPressu, ktorá neobsahovala príkaz na zmazanie pôvodných tabuliek. Import sa tým zastavil, keďže v databáze už existuje tabuľka s rovnakým názvom. Aby ste sa vyhli tomuto prípadu, pri exporte databázy odporúčame sa uistiť, že máte označenú možnosť DROP TABLE: V našom systéme je táto možnosť označená vo východzom nastavení, takže ak nič nebudete pred exportom meniť, takéto hlásenia by ste nemali dostávať. Importovaná databáza je príliš veľká Táto chyba môže nastať, ak importujete príliš veľkú databázu (čo niekedy býva dosť častý prípad), skript "nestihne" spracovať také veľké množstvo údajov a ukončí úlohu. Pre tento prípad odporúčame, aby ste si exportovali databázu vo formáte .ZIP a následne naimportovali po jednotlivých tabuľkách alebo exportujte databázu vo formáte .SQL tak, že pri exporte vylúčite najväčšie tabuľky, následne si databázu bez nich exportujete a veľké tabuľky si exportujete samostatne. Potom si ich jednotlivo naimportujete a nakoniec naimportujete veľké tabuľky samostatne. Prípadne môžete vyskúšať alternatívne riešenia v podobe importu SQL databáz pomocou HeidiSQL alebo import pomocou SSH.
  6. Pomocou aplikácie MailStore Home je možné exportované emaily importovať aj do inej schránky. V tomto návode si ukážeme ako postupovať. Ide o alternatívne riešenie, môžete si najprv vyskúšať migráciu emailov medzi schránkami pomocou RoundCube Webmail alebo Mozilla Thunderbird. Migráciu emailov do inej schránky pomocou aplikácie MailStore Home môžete zrealizovať po tom, ako si emaily exportujete z pôvodnej schránky. Ako na to, odporúčame si prečítať návod Zálohovanie emailov pomocou aplikácie MailStore Home a pomocou neho si zrealizovať export emailov. Migrácia emailov do inej schránky Spustite aplikáciu MailStore Home a v hlavnom menu kliknite na Export E-mail a následnej na položku IMAP Mailbox. Vyskočí okno, ktoré nám ponúkne export zo zložky, do ktorej sme si predtým exportovali emaily z pôvodnej emailovej schránky. V našom prípade ide o schránku nazov-schranky@exotechnologies.sk. Vyberte si zložku a kliknite dole na Next: Otvorí sa okno, kde bude potrebné zadať prihlasovacie údaje schránky, do ktorej chcete nahrať emaily. Host: zadajte mail.exohosting.com Access via: vyberte možnosť IMAP-SSL Accept all certificates: odporúčame označiť, ak neoznačíte, je možné, že následné nahrávanie emailov do novej schránky sa nemusí podariť User name: zadajte názov emailovej schránky, do ktorej chcete nahrať emaily Password: zadajte heslo k emailovej schránke, najprv sa uistite, že sa viete prihlásiť na RoundCube Webmail: Po zadaní všetkých potrebných údajov môžete kliknúť na Test, následne by ste mali vidieť okno s hlásením ako sa MailStore Home snaží nadviazať pripojenie. Toto okno by sa malo objaviť len na krátky čas (ak sa bude zobrazovať dlho, je možné, že ste niečo do nastavení nezadali správne a následne vyskočí okno, že sa spojenie nepodarilo nadviazať). Po úspešnom otestovaní uvidíte okno, že spojenie bolo úspešne nadviazané, tak kliknite na OK: Teraz v okne, kde ste vypĺňali údaje ku schránke, kliknite na Next, objaví sa okno s pokročilými nastaveniami, tu nie je potrebné nič špeciálne nastavovať, možnosť Retain folder structure nechajte označené, keď chcete zachovať štruktúru priečinkov z pôvodnej schránky. Po nahratí emailov do novej schránky, si ich môžete v RoundCube presunúť alebo skopírovať podľa potreby alebo obdobne to môžete zrealizovať v Mozilla Thunderbird (v RoundCube Webmail nezabudnite najprv importovaný priečinok zapnúť, podrobnejšie je to vysvetlené v sekcii Aktivácia importovanej zložky v RoundCube Webmail na konci článku). Kliknite na Finish: Po kliknutí na Finish sa objaví okno s informáciou, že bol vytvorený nový profil s názvom vašej novej schránky: Teraz v sekcii Export E-mail v časti Profiles uvidíte svoj vytvorený profil. Dva krát naň kliknite: Vaše emailové správy sa začnú hneď nahrávať z vášho profilu vytvoreného v MailStore Home do novej schránky, v prípade ak správ máte veľa, toto okno môže byť zobrazené dlhší čas, tak môžete sledovať progres nahrávania. V tomto príklade dole na obrázku vidíme, že cieľová schránka je ina-schranka@exotechnologies.sk a pôvodná schránka je nazov-schranky@exotechnologies.sk. Upozornenie: Majte na pamäti, že v tomto prípade sa nahrávajú správy, ktoré ste mali exportované zo svojej schránky do svojho profilu v aplikácii MailStore Home. Obsah priečinkov je nezávislý od skutočného stavu schránky, takže ak si chcete importovať do novej schránky aktuálne správy, musíte si ich do profilu znovu exportovať. Po dokončení migrácie sa môže objaviť varovanie v ohľade použitia certifikátov - tento prípad neovplyvňuje nahrávanie správ, môžete kliknúť na Close: Aktivácia importovanej zložky v RoundCube Webmail Teraz je potrebné, aby ste sa prihlásili do novej schránky cez RoundCube Webmail a cez Nastavenia (ozubené koleso) sa preklikli do zložky Priečinky a tam si zapli zložku MailStore Export: Zložku následne uvidíte medzi ostatnými priečinkami a emaily si môžete presunúť alebo skopírovať podľa potreby. Ak sa vám tento postup pomocou aplikácie MailStore Home zdá zložitý, odporúčame použiť klient Mozilla Thunderbird, kde si emaily medzi schránkami môžete presúvať alebo kopírovať v reálnom čase. Výhoda MailStore Home však spočíva v tom, že vo svojom profile máte uložené staršie emaily, ktoré ste si v pôvodnej schránke mohli medzitým (nedopatrením) vymazať.
  7. Horde je webovou alternatívou spravovania emailov k RoundCube, svojho času veľmi populárnou, ale vývoj v posledných rokoch už nenapreduje tak dobre a preto na našich serveroch preferujeme RoundCube. Ak máte emailovú schránku, ktorú si spravujete cez Horde, tie isté emaily si môžete spravovať aj cez RoundCube Webmail (za predpokladu, že emaily si spravujete na našich serveroch). Táto možnosť sa však netýka kontaktov, ktoré je potrebné presunúť / prekopírovať. Ako na to, sa dozviete v našom návode. Export kontaktov z Horde Tento postup môžete zrealizovať na hociktorom webmaile Horde, či už u nás alebo u iných prevádzkovateľov hostingu. Prihláste sa do Horde a podľa obrázku nižšie sa preklikajte k exportu kontaktov spôsobom, že hore v menu kliknite priamo na Adresár, potom naľavo v menu na Import/Export, na stránke sa zobrazí sekcia Exportovať Adresár. V časti Vyberte formát exportu nájdete možnosti Hodnoty oddelené čiarkou (formát .csv), či tabulátorom (formát .tsv), ako aj súbory vCard (formát .ics). V zásade by ste mali vedieť exportovať všetky formáty, ak máte s tým skúsenosti, môžete vyskúšať rôzne formáty (niektoré vyžadujú pred importom špeciálne nastavenia), ale ak nemáte s tým skúsenosti, tak odporúčame si vybrať typ vCard (3.0) (formát .ics). V nastaveniach si ešte zvoľte aký adresár chcete exportovať (najskôr budete mať len jeden, tak nemusíte nič vyberať) a kliknite na Export. Kliknutím na Export sa exportuje súbor s názvom kontakty.ics, ktorý si uložte do počítača. Upozornenie: Výnimočne môže nastať situácia, že export zablokuje antivír. Keď kliknete na Export a nič sa nebude diať, pozrite si do záznamov antivíru, či nezablokoval túto akciu. Ak áno, dajte si webovú adresu Horde do výnimiek alebo vypnite na pár minút webový štít a exportujte si kontakty znovu. Import kontaktov do RoundCube Prihláste sa do RoundCube a naľavo v menu kliknite na ikonu Kontakty: Následne hore vpravo v menu kliknite na Import: Vyskočí okno, kliknite na Prehľadávať, nájdite si v počítači súbor kontakty.ics a dvojitým kliknutím naň ho nahrajte do formulára. Na obrázku nižšie vidíte odporúčané nastavenia, ktoré použite pri importe - ich popis, ako aj popis ostatných možností, nájdete pod obrázkom: Po načítaní súboru s kontaktmi do formulára si následne vyberte možnosti z ponuky Importovať priradenia do skupín, to je už na vás, čo si vyberiete, všeobecne odporúčame vybrať možnosť Všetky (vytvoriť skupiny ak je to potrebné). Ak ste v Horde mali kontakty porozdeľované do rôznych skupín, tak touto voľbou sa naimportujú aj skupiny. Možnosti: Nič - nenaimportujú sa žiadne skupiny, naimportujú sa len kontakty, ktoré bude zaradené mimo skupín, takže ak v Horde ste mali kontakty v skupinách, do RoundCube sa nenaimportujú do skupín, aj keď existujú. Všetky (vytvoriť skupiny ak je to potrebné) - naimportujú sa všetky skupiny a kontakty sa zaradia do nich tak, ako ste ich mali zaradené v Horde Len pre existujúce skupiny - kontakty sa naimportujú len do tých skupín, ktoré existujú, ostatné kontakty sa naimportujú bez zaradenia Ak importujete kontakty viac krát, tak RoundCube si striktne stráži duplicity, ak nájde rovnaké kontakty, tak import ich preskočí, naimportujú sa len nové. Označením voľby Nahradiť celý adresár kontaktov sa naimportujú všetky kontakty, aj keď už existujú a nové kontakty prepíšu pôvodné pôvodné kontakty. Ak nemáte istotu ako sa zachová adresár po importe, pôvodný adresár v RoundCube (ak ovšem už existuje) si môžete kedykoľvek exportovať pred samotným importom z Horde.
×
×
  • Create New...