Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content
AKCIA - ročná registrácia .SK domény za super cenu ×
  • Postup pri registrácii novej domény


      Ako postupovať pri registrácii novej domény zo stránky exohosting.sk alebo Control Panela

    Novú doménu si u nás v EXO Hosting môžete zaregistrovať dvoma spôsobmi:

    • objednávka cez exohosting.sk
      • platí pre nových zákazníkov, ktorí u nás nemajú ešte žiadne služby
      • s objednávkou registrácie domény sa zároveň vytvorí aj nový Control Panel
      • platí aj pre existujúcich zákazníkov, ktorí novú zaregistrovanú doménu nechcú mať vo svojom existujúcom Control Paneli
    • objednávka cez Control Panel
      • platí pre existujúcich zákazníkov, ktorí si chcú novú doménu zaradiť k ostatným doménam vo svojom Control Paneli

     

    Objednávka domény cez exohosting.sk

     

    Ak u nás nemáte žiadne služby, tak objednávku novej domény vykonávate priamo na stránke exohosting.sk konkrétne na odkaze Domény. Rovnakým spôsobom si novú doménu môžu zaregistrovať aj existujúci zákazníci, ktorí doménu nechcú mať vo svojom Control Paneli (napr. z dôvodu, že boli poverení registráciou domény inou osobu, ktorá si potom všetky služby chce spravovať sama).

    Po kliknutí na odkaz do formulára zadajte názov domény - pre náš príklad použijeme doménu exotechnologies.sk - a kliknite na Overiť doménu:

     

    exo-overenie-domeny.png

     

    Po overení môžete dostať tri stavy:

     

    Doména je rezervovaná

    Rezervovaná doména znamená, že záznam o doméne sa nachádza v našom systéme, resp. na doménu už bola vytvorená objednávka, čo však ešte nemusí znamenať, že doména bola aj riadne zaregistrovaná. V prípade záujmu o takúto doménu nás kontaktujte pre viac informácií.

     

    exo-rezervovana-domena.png

     

    Doména je obsadená

    Obsadená doména znamená, že doména existuje a je zaregistrovaná u iného registrátora domén. Musíte si zvoliť iný názov, prípadne inú koncovku, ak máte záujem o doménu s takýmto názvom. Pri výbere rovnakého názvu, aký už má iná existujúca doména, sa však uistite, či názov existujúcej domény nie je registrovanou obchodnou značkou. Ak by majiteľ značky voči vám vzniesol námietku, veľmi pravdepodobne by spor vyhral a o doménu by ste prišli.

    Ak ste vlastníkom (majiteľom, držiteľom) domény, takúto doménu si môžete k nám previesť. Cena sa odvíja od koncovky domény (.SK, .COM, .DE, atď).

     

    exo-obsadena-domena.png

     

    Doména je voľná

    Voľná doména znamená, že doména neexistuje, takže môžete si ju zaregistrovať. Odporúčame registráciu vykonať čo najskôr, aby vás niekto iný nepredbehol.

     

    exo-volna-domena.png

     

    Ak vami zvolená doména je voľná, kliknite dole napravo na Ďalej. Na ďalšej strane uvidíte možnosť výberu hostingu, tu si to len stručne popíšeme:

    • Chcem LEN doménu - základná služba, ak si prajete doménu len zaregistrovať, tak zvoľte túto možnosť. Pri doméne si budete môcť nastaviť menné servery a DNS záznamy podľa potreby
    • Chcem EMAIL - zvoľte, ak k doméne potrebujete používať len emailové služby (žiadna webová stránka)
    • Chcem WEB - možnosť objednávky Exowebu - editora na tvorbu stránku. Odporúčame neskúseným používateľom, ktorí nemajú skúsenosti s tvorbou webových stránok, ale chceli by mať nejakú svoju vlastnú. Služba obsahuje aj možnosť vytvárania emailových schránok
    • Chcem HOSTING - klasický výber hostingových balíčkov s prístupom na FTP, k databázam SQL a samozrejme emailom.

     

    exo-vyber-hostingu.png

     

    Po výbere požadovanej služby uvidíte súhrn služieb, čo si plánujete objednať spolu s cenovou ponukou. Po kliknutí na Ďalej sa dostanete na stránku, kde si vytvoríte prihlasovacie údaje do Control Panela. Control Panel slúži ku správe vašich domén a služieb. Prihlasovacie meno si zvoľte starostlivo, budete sa ním prihlasovať a heslo dostatočne zložité na to, aby ste si ho pamätali, ale zároveň, aby nebolo jednoduché ho uhádnuť. Po zadaní Prihlasovacieho mena a hesla kliknite na Ďalej.

     

    exo-vytvorenie-control-panela.png

     

    Na poslednej strane budete vypĺňať fakturačné údaje, ktoré sa zároveň použijú ako WHOIS informácie k vlastníctvu domény. Všetky údaje vyplňte pozorne, bez chýb alebo preklepov a pred odoslaním si ich starostlivo skontrolujte.

    Pri zadávaní údajov budete musieť zadať aj emailovú adresu. Zadajte takú emailovú adresu, ktorá je plne funkčná a spoľahlivo prijíma emaily. Táto emailová adresa bude adresou vlastníka (majiteľa, držiteľa) domény a budú sa na ňu posielať faktúry za predĺženie služieb na ďalšie obdobie. Nezadávajte emailovú adresu, ktorá sa má nachádzať na budúcej doméne. Tak napríklad, ak si chcete zaregistrovať doménu exotechnologies.sk, nezadávajte adresu napr. info@exotechnologies.sk. Registrácie domén s doménovou emailovou adresou väčšina registrov odmieta.

     

    Upozornenie:

    Majte na pamäti, že aj malá chyba alebo nezrovnalosť v údajoch, ktoré poskytnete v objednávkovom formulári, môže spôsobiť, že doména nemusí byť zaregistrovaná alebo neskôr po kontrole zo strany metaregistrátorov, dokonca suspendovaná. Po odoslaní požiadavky bude vaša objednávka spracovaná a po úhrade predfaktúry bude doména zaregistrovaná. Niektoré domény môžu vyžadovať malý identifikačný údaj (napr. číslo občianskeho preukazu alebo pasu, týka sa to napr. domén .ES a .IT). Ide len o interný údaj poskytovaný národným registrátorom, ktorý nebude nikde zverejnený. V takýchto prípadoch vás budeme kontaktovať pomocou automatického emailu, kde bude popísané, čo presne za údaje vyžadujeme.

     

    Registrácia domény so správnymi údajmi je obyčajne záležitosť niekoľkých minút, len v prípade niektorých koncoviek (ako napr .HU), môže registrácie trvať až niekoľko dní, či dokonca týždňov.

     

    Objednávka domény cez Control Panel

     

    Objednávku domény cez Control Panel odporúčame zrealizovať, keď už máte u nás nejaké služby (teda zároveň aj prístup do Control Panela, týmto postupom si zabezpečíte, že novú doménu budete mať v tom istom Control Paneli, ako máte všetky svoje ostatné domény.

    Naľavo v hlavnom menu kliknite na Objednávka:

     

    cp-objednavka.png

     

    Otvorí sa objednávková sekcia, kliknite na Domény a hosting:

     

    cp-objednavka-domeny-a-hosting.png

     

    Do políčka zadajte názov domény s koncovkou (napr. .SK, .EU atď) a kliknite na overiť doménu (ak by ste si chceli overiť alebo zaregistrovať viac domén naraz, kliknite rovno na tlačidlo Hromadné overenie).

     

    cp-objednavka-overenie-domeny.png

     

    V prípade ak doména bude voľná, dostanete o tom hlásenie. Kliknite na tlačidlo Nová doména (resp. musí svietiť na červeno - to znamená, že táto voľba je aktívna) a kliknite dole na Pokračovať:

     

    cp-objednavka-volna-domena.png

     

    rozšírené nastavenia - tu máte možnosť zadať vlastné menné servery, ak hostingové služby používate inde a u nás si chcete len zaregistrovať doménu. Do políčok zadáte názvy menných serverov, kde používate hostingové služby (môžu byť len dva) a pokračujete v objednávke. Ak hostingové služby neplánujete využívať inde, do rozšírení nastavení nič nie je potrebné zadávať a kliknite na Pokračovať.

     

    cp-objednavka-domeny-nastavenie-mennych-serverov.png

     

    Na ďalšej strane budete mať možnosť výberu hostingu, ak si chcete objednať len doménu, kliknite na tlačidlo Len doména a dole kliknite na Pokračovať:

     

    cp-objednavka-len-domeny.png

     

    Dokončite objednávku podľa inštrukcií na stránke. Objednávka bude spracovaná ihneď po jej vytvorení a doména zaregistrovaná po prijatí úhrady (závisí od koncovky, väčšina je hneď, niektoré, napr. .HU, môžu trvať dlhšie).


    Link to Control Panel: https://setup.dnsserver.eu/

    See also this article

     

    See also this article

     



  • Blogs

    1. Roman
      Latest Entry

      By Roman,

      Služba Google Gmail patrí medzi najviac rozšírené služby vo svete poskytujúce emailovú komunikáciu. S približne 1,2 miliardy používateľov zaujíma prvé miesto medzi top poskytovateľmi emailových služieb. Ak aj vy patríte medzi používateľov Gmailu, mohli ste sa niekedy stretnúť s problematickým doručovaním emailov do schránok, napríklad, keď správy dorazili s polhodinovým meškaním alebo keď skončili v spame. V tomto článku si priblížime, čo všetko sa dá vylepšiť, aby sa pošta do gmail schránky doručovala spoľahlivejšie. Keďže aj my EXO Hosting patríme medzi poskytovateľov emailových služieb, týmto článkom sa zameriame najmä na užívateľov, ktorí majú vlastné domény a zvyknú posielať emaily na gmail.

      Uveďme si modelový príklad, vlastníte u nás doménu a používate emaily. Posielate emaily na rôzne adresy a vaši adresáti vám podajú hlásenie, že vaše emaily im buď prichádzajú s určitým oneskorením alebo končia v spame.

       

      Čo by mal spraviť odosielateľ emailov?

       

      Kontrola DNS záznamov

      Ak nastane prípad, že odosielate emaily na Gmail a tie končia v spame, ako prvé odporúčame si skontrolovať DNS záznamy vašej domény, najmä SPF, DKIM a DMARC záznamy.

      Vďaka SPF záznamu si server prijímateľa (teda napr. Gmail) môže overiť, či vaša doména odosiela emaily zo servera alebo serverov, ktoré ste v tomto zázname autorizovali.

      Ak používate aj iné emailové služby, napr. službu na hromadné odosielanie emailov, odporúčame server tejto služby si doplniť do SPF záznamu, a ak vaša webová stránka sa nachádza na serveri mimo našich serverov, teda v DNS záznamoch máte A záznam s inou IP adresou, akú používajú naše servery, tak odporúčame aj túto IP adresu si zahrnúť do SPF záznamu.

      Viac informácií o SPF zázname, ako aj príklady rôznych kombinácií serverov použitých v tomto zázname, či možnosť si vygenerovať SPF záznam, nájdete v našom návode. Majte na pamäti, aby ste v DNS záznamoch vždy mali len jeden SPF záznam.

      DKIM záznam posiela adresátovi informáciu o tom, že vaše emaily sú digitálne podpísané, čo v praxi znamená, že pomocou neho si server prijímateľa vie overiť, či email skutočne pochádza zo zdroja, ktorý sa zhoduje s adresou odosielateľa, takže či nejde o sfalšovaný email. Viac informácií o DKIM zázname, nájdete v našom návode. V DNS záznamoch môžete mať viac DKIM záznamov, len sa musia odlišovať názvom (selectorom).

      Nakoniec je ešte možnosť si pridať DMARC záznam, ktorý odporúčame si v Control Paneli vygenerovať (po jeho vygenerovaní si ho v prípade potreby môžete vylepšiť pomocou nášho generátora). Gmail (ale napr. aj Yahoo) si vyžaduje DMARC záznam, ak rozosielate veľa emailov naraz. Viac informácií o DMARC zázname, nájdete v našom návode. Tak ako aj v prípade SPF záznamu, dbajte na to, aby ste v DNS záznamoch vždy mali len jeden DMARC záznam.

       

      Kontrola obsahu, čo odosielate

      Hlavne vo firemnej komunikácii býva bežné, že vo svojej identite emailového konta máte nastavenú signatúru (podpis), ktorá obsahuje informácie o vás alebo o firme a často obsahuje odkazy, buď na vašu stránku alebo profily na sociálnych sieťach. Ak odkazujete na vašu stránku, to je v poriadku, uistite sa ale, že odkaz, ktorý máte zadaný v signatúre, odkazuje na tú istú lokalitu na webe. Tak ak napríklad máte v signatúre zadanú adresu http://exohosting.sk a po kliknutí vás presmeruje na variant https://www.exohosting.sk, tak si odkaz v signatúre upravte na cieľovú adresu. Táto úprava v tomto prípade nie je nejako veľmi kľúčová, napriek tomu ju odporúčame.

      Určite sa vyhýbajte službám na skracovanie odkazov, napríklad ako bitly.com, hoci takéto služby môžu byť v určitých prípadoch užitočné, ale spamové filtre takéto odkazy považujú za podozrivé alebo za spam a preto používanie služieb na skracovanie odkazov sú často príčinou toho, že sa vám emaily môžu vrátiť napríklad s hlásením Message rejected - possible spam - prípadne s iným podobným hlásením. Gmail napríklad môže vrátiť chybové hlásenie v znení Message flagged as spam (Správa označená ako spam) alebo Message temporarily rejected (Správa dočasne odmietnutá). Ak chcete odkazovať na iné webové stránky, odporúčame používať priame adresy, bez akýchkoľvek presmerovaní.

      Aj v tomto prípade odporúčame, aby ste si do signatúr dávali odkazy len na externé stránky, ktorým plne dôverujete, ako napr. odkaz na váš profil na Facebooku alebo na LinkedIn, pri ktorých je len veľmi nízka pravdepodobnosť, že by stránky mohli byť kompromitované. Môže sa totiž stať, že v signatúre odkazujete na stránku, ktorá bola medzitým hacknutá a ak sa táto stránka dostane na Blacklist, reputácia vašich emailov môže byť vážne ohrozená. Za ideálne riešenie odporúčame, aby ste si do signatúry dali odkaz na váš web, napr. na podstránku Kontakty a tam si vložte všetky možné odkazy na sociálne siete, ktoré používate. Ideálny prípad je, aby ste v signatúre mali čo najmenej externých odkazov.

      Viac o podpisoch (signatúr) si môžete prečítať v našom návode Vytvorenie podpisu (signatúry) v RoundCube Webmail. Majte na pamäti, že ak používate na odosielanie emailov napríklad Mozilla Thunderbird, tak je jedno, čo máte nastavené a zadané v signatúre na Webmaile a podpis (signatúru) si musíte nastaviť priamo v Thunderbirde.

       

      Kontrola počtu adresátov

      Jedna z ďalších príčin (a niekedy pomerne častá), kedy váš email Gmail odmietne, môže byť tá, keď uvediete do kópie (Cc) alebo skrytej kópie (Bcc) príliš veľa adresátov - pár adries navyše by problém nemal byť, ale vyhýbajte sa tomu, aby ste do zoznamu ďalších adresátov zadávali niekoľko desiatkov adries, Gmail to pravdepodobne odmietne.

       

      Ďalšie možné dôvody, prečo váš email neprišiel na Gmail

       

      Okrem vyššie spomenutých príčin, prečo vaše emaily neprišli na Gmail alebo skončili v spame, môžu byť aj iné dôvody. V praxi sa môžete stretnúť s nasledovnými hláseniami:

       

      Citát

      The email account that you tried to reach does not exist

      V preklade: E-mailový účet, ku ktorému ste sa pokúšali dostať, neexistuje

      Toto hlásenie znamená, že adresa príjemcu neexistuje alebo ste ju zadali s preklepom. Skontrolujte si zadanú adresu, či v nej nemáte preklep, medzeru navyše, nejaký znak navyše alebo či tam naopak nejaký znak nechýba a pod.

      Ak je adresa správna, kontaktujte osobu, ktorá vám ju poskytla, iným spôsobom.

      Ak nastane prípad, že emailov s rovnakým hlásením zrazu začnete dostávať veľké množstvo, je pravdepodobné, že niekto prelomil heslo k vašej schránke a pomocou spamovacích robotov rozosiela spamy na všetky možné adresy. Keďže mnohé z nich nemusia existovať, vám sa bude vracať toto chybové hlásenie. Odporúčame postupovať návodom Bezpečnostná kontrola emailovej schránky.

       

      Citát

      Recipient server did not accept our requests

      V preklade: Server príjemcu neprijal naše požiadavky

      Skúste poslať email neskôr, problém, ktorý vyvolal toto hlásenie je väčšinou opravený behom chvíľky, je to záležitosť na strane Google serverov. V každom prípade sa však uistite, či ste nezadali adresu s preklepom. Napíšte adresu ručne a skúste odoslať email znovu.

       

      Čo môže spraviť príjemca emailov v Gmaile?

       

      Označenie správy, že nejde o spam

      Ak všetky DNS záznamy a podpisy (signatúry) v emailoch máte nastavené (alebo opravené) podľa vyššie uvedených odporúčaní, môže sa ešte stávať, že vaša pošta bude aj tak končiť na Gmaile v spame. Často to môže byť dôsledok toho, že Gmail s vašimi emailami nemal dobrú skúsenosť z minulosti. Tento stav by sa mal postupne zmeniť k lepšiemu, ale príjemcovia vašich správ môžu tento proces urýchliť.

      Ak váš email skončí na Gmaile v spame, nájdete ho (resp. vlastník daného Gmail účtu) v priečinku Spam:

       

      gmail-menu-spam.png

       

      Po kliknutí na priečinok Spam uvidíte zoznam emailov, ktoré v ňom skončili, kliknite na email, ktorý by nemal byť spamom, príklad si ukážeme na obrázku nižšie, ktorý síce je "normálnym" spamom, ale podstatné pre nás v tejto chvíli je okno s hlásením:

       

      Citát

      Prečo je táto správa v spame? Podobá sa na správy, ktoré boli v minulosti identifikované ako spam.

      Nahlásiť, že toto nie je spam

       

      gmail-spam.png

       

      Ak teda ide o správu, ktorá nie je spamom a nemá byť považovaná za spam, kliknite na tlačidlo Nahlásiť, že to nie je spam a Gmail sa naučí, aby v budúcnosti emaily zasielané z tejto emailovej adresy neboli považované za spam - samozrejme za podmienky, ak zostanú správne nastavenia zo sekcie Čo by mal spraviť vlastník domény?. Odporúčame priečinok Spam priebežne sledovať, či emaily stále nekončia v spame, zmena k lepšiemu sa nemusí okamžite prejaviť.

       

      Pridanie odosielateľa v Gmail na Whitelist

      Ak potrebujete, aby vaše správy do určitého Gmail konta prichádzali do Doručenej pošty a nie do Spamu, požiadajte vlastníka Gmail schránky, aby si vašu emailovú adresu pridal na tzv. Whitelist.

      V Gmail schránke kliknite hore vpravo na ozubené koleso, vysunie sa menu a kliknite na Zobraziť všetky nastavenia:

       

      g_nastavenia_zobrazit-vsetky-nastavenia.png

       

      Následne kliknite na kartu Filtre a blokované adresy a v sekcii Tieto filtre budú použité na všetky doručené správy: kliknite na Vytvoriť nový filter:

       

      g_filtre-a-blokovane-adresy-vytvorit-novy-filter.png

       

      Vyskočí okno, do poľa Od koho zadajte názov schránky, z ktorej nechcete aby emaily končili v spame (počas písania je možné že sa tam automaticky objaví), ostatné nastavenia nechajte tak (ale ak máte nejaké špecifické požiadavky, tak si sem môžete zadať kritériá na doručovanie správ) a kliknite dole na Vytvoriť filter:

       

      g_filtre-a-blokovane-adresy-vytvorit-novy-filter-na-schranku.png

       

      Otvorí sa ďalšie okno, tu označte Nikdy neodoslať so spamu a kliknite dole na Vytvoriť filter:

       

      g_filtre-a-blokovane-adresy-vytvorit-novy-filter-nie-spam.png


      Majte na pamäti, že toto nastavenie musíte spraviť pre každú konkrétnu schránku a v každom Gmail účte, ak nechcete aby vaše správy z konkrétnych schránok končili na Gmaile v spame.

    2. Roman
      Latest Entry

      By Roman,

      Tento týždeň sme vylepšili správu SQL databáz v Control Paneli.

      Keď sa prihlásite do svojho Control Panela a kliknete na službu Správa databáz, tak uvidíte nové možnosti:

       

      cp-spravovanie-sql-databaz-nove-menu.png

       

      Možnosť Pridať databázu už tam bola a bude tam len táto možnosť, ak v Control Paneli nemáte ešte vytvorené žiadne SQL databázy. Ale ak si nejakú databázu vytvoríte alebo už nejaké databázy vytvorené máte, uvidíte ďalšie možnosti  Importovať databázu a Klonovať databázu.

       

      Import a klonovanie SQL databázy

       

      Import databázy

      Vďaka tejto funkcii môžete migrovať obsahy SQL databáz medzi sebou, dokonca aj z iného hostingu, čím si výrazne uľahčíte migráciu dát k nám. Viac informácií k tomu a ako to zrealizovať, nájdete v návode Import SQL databázy v Control Paneli.

       

      Klonovanie databázy

      Klonovanie databázy je ďalšia užitočná vec, keď si potrebujete spraviť kópiu SQL databázy bez toho, aby ste si museli najprv exportovať zálohu, napr. pomocou phpMyAdmin a rovnako aj importovať. Klonovaním si vytvoríte funkčnú kópiu akejkoľvek pôvodnej databázy, ktorú máte v Control Paneli a môžete ju okamžite používať. Stačí si upraviť údaje k databáze v konfiguračnom súbore redakčného systému. Viac informácií nájdete v návode Klonovanie SQL databázy v Control Paneli.

       

      Dumb (export) SQL databázy

       

      Nakoniec sme pridali ešte možnosť si vytvárať vlastné zálohy pomocou dumpovania databáz.

      Pri každej databáze nájdete napravo tlačidlo Dump, ktorým si môžete exportovať databázy vo formáte .SQL.GZ a ukladať do počítača:

       

      cp-databaza-moznosti.png

       

      Viac informácií nájdete v návode Export SQL databázy v Control Paneli.

      Veríme, že tieto vylepšenia vám spríjemnia prácu v Control Paneli a onedlho prídeme s ďalšími novými zaujímavými vecami 🙂

    3. Roman
      Latest Entry

      By Roman,

      9. mája 2024 bol Exoweb aktualizovaný na verziu 10.144.0, táto verzia priniesla niekoľko vylepšení a zmien. Od poslednej publikovanej verzie 10.138.0 pribudli len drobné vylepšenia, ktoré neboli podstatné pre prevádzkovanie vašich stránok, preto sme všetko zhrnuli do tohto článku, keďže medzitým pribudli ďalšie zmeny.

       

      Webová stránka

       

      Odkaz na TitTok

      V nastaveniach profilu vašej webovej prezentácie, konkrétne v Detailoch kontaktu si odteraz môžete nastaviť odkaz na svoj profil na sociálnej siete TikTok. Viac informácií nájdete v návode Pokročilé nastavenia služby Exoweb.

       

      101440-profil-detaily-kontaktu-2.png

       

      Logo Exoweb v menu hlavnej ponuky

      Menu hlavnej ponuky už nejaký ten čas obsahuje naše firemné logo, pre lepšiu identifikáciu, akú službu používate 💪

       

      101440-exoweb-editor-menu.png

       

      Užitočné odkazy

      V tom istom menu nájdete nižšie sekciu Pomoc, ktoré obsahuje odkazy na naše návody (nie ako pôvodne na odkazy developera v anglickom jazyku), okrem kategórie Open Source, ktorá zostala v pôvodnom znení.

       

      101440-exoweb-pomoc-v-slovencine.png

       

      Opravy a vylepšenia

      • Bol opravený problém, ktorý spôsoboval, že extrémne veľké stránky nebolo možné zverejniť.
      • Rovnaký problém so zverejnením mohol nastať v prípade Trial verzií, ktorý bol spôsobený menšou chybou v nastavení aplikácie Stretnutia.
      • Stávalo sa, že  ikona telefónu v miniaplikácii Zavolať sa nezobrazovala korektne alebo vôbec.
      • Vylepšil sa vzhľad ikon v menu hlavnej ponuky (potrebné obrázky v návodoch sme aktualizovali, snáď všetky)

      To je zatiaľ všetko, za posledné obdobie sme programátorom poslali viacero vašich návrhov na vylepšenie služieb, tak čakáme, ktoré sa uchytia. Viac informácií nájdete v našom blogu.

×
×
  • Create New...