Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'stretnutia'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Webserver
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Calendars

  • Community Calendar

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 7 results

  1. Guest

    Správa zákazníkov

    Ak v Exowebe používate Obchod, tak v sekcii Zákazníci si môžete spravovať zákazníkov a mať prehľad o stavoch objednávok. Rovnako si zákazníkov v tejto sekcii môžete spravovať aj v prípade, ak používate doplnkovú aplikáciu Stretnutia. V Editore kliknite na hamburgerové menu vľavo hore: a následne dole na sekciu Zákazníci: Zákazníci Pokým vo vašom Obchode ešte nedošlo k žiadnej akcii (tzn. k zmene stavu objednávok - platí to aj v prípade aplikácie Stretnutia) najskôr neuvidíte žiadne údaje. Sekcia Zákazníci sa delí na dve kategórie: Aktivity Tu budete vidieť, aké aktivity prebehli v súvislosti vašich objednávok. Upozornenie: Musí byť splnená podmienka, že v objednávke musela prebehnúť nejaká aktivita, to znamená, že napr. ste zmenili jej stav (napr. že bola zaplatená), potom ju uvidíte v tomto zozname. Kontakty Tu budete vidieť kontakty vašich zákazníkov - objavia sa tu až vtedy, ak v objednávke prebehla nejaká aktivita, takže nestačí, aby bola objednávka len vytvorená. Aktivity Modelový príklad: zákazník si objednal vo vašom Obchode notebook a objednal si školenie (napr. práce s Exowebom). Notebook aj školenie uhradil, vy ste si aktualizovali stavy oboch objednávok, takže došlo k aktivite a tieto zmeny uvidíte v kategórii Aktivity: Náš modelový zákazník sa volá EXO (meno) TECHNOLOGIES (priezvisko): Kliknutím na ID transakcie sa premiestnite priamo do objednávky (buď školenia alebo tovaru), kliknutím na meno zákazníka (EXO TECHNOLOGIES) uvidíte detaily aktivity v objednávke (rovnaké detaily uvidíte aj v kategórii Kontakty, čo bude vysvetlené nižšie). Naľavo hore do vyhľadávacieho políčka môžete zadať ID transakcie, meno alebo emailovú adresu zákazníka, ak potrebujete zobraziť len určitú objednávku. Napravo hore ako sú Filtre, tam si môžete zobraziť zoznam objednávok na základe časového obdobia... ...a ak používate okrem Obchodu aj Stretnutia, tak môžete si vybrať z ktorého zdroja chcete aktivity zobraziť: Kontakty V kategórii Kontakty sa nachádza zoznam zákazníkov, ktorí si v Obchode objednali nejaký tovar alebo v Stretnutiach nejakú službu a zároveň došlo k nejakej aktivite (viď vyššie). V našom modelovom príklade máme nášho jedného zákazníka, ktorý si objednal tovar aj službu. Všimnite si, že suma jeho objednávok sa tu sčítala: Keď kliknete na meno zákazníka (čo môžete urobiť rovno aj v Aktivitách), uvidíte Podrobnosti o kontakte. V Profile kontaktu vidíte adresu a kontakty zákazníka a nižšie v sekcii História kontaktov vidíte zoznam jeho objednávok: Keď kliknete hore na Upraviť, tak dostanete možnosť upraviť meno aj kontakty zákazníka, zapnúť mu súhlas s marketingovými správami (ak si ich vyžiada) alebo tu budete mať možnosť celé konto aj odstrániť. Tieto možnosti máte dostupné aj v pravej časti obrazovky kliknutím na tri vertikálne bodky na kraji: Export údajov Aktivity aj Kontakty umožňujú export údajov vo formáte .CSV (pre programy Excel (MS Office) resp. Calc (OpenOffice )). V exporte Aktivít budete mať všetky údaje, ako kód objednávky a dátum transakcie, z akého zdroja objednávka pochádza (Obchod, Stretnutia), aká platobná metóda bola použitá, suma objednávky, sadzba DPH a jej výška, v akej mene, druh dopravy, stav (či je spracúva alebo bola zaplatená) a adresa zákazníka. V Kontaktoch si môžete exportovať údaje zákazníka, vrátane celkovej ceny jeho transakcie. Príklad exportu: Správa formulárov Od verzie Exoweb 10.131.0 (vydanej 26. 10. 2023) v aktivitách môžete vidieť aj prehľad správ, ktoré vám boli zaslané cez Formuláre alebo Kontakty. Ak na stránke máte formulár a bude vám poslaná správa, tak v Aktivitách uvidíte zoznam ako v príklade na obrázky nižšie: Ak vidíte položku Nebolo poskytnuté žiadne meno, to znamená, že návštevník poslal správu cez formulár, ktorý nemá možnosť zadať meno alebo návštevník meno nevyplnil (nebolo povinné). Kliknutím na položku môžete kontakt upraviť a doplniť si tam údaje. Správa, ktorú poslal EXO TECHNOLOGIES, sa automaticky priradila k už existujúcemu kontu (na základe emailovej adresy). A nakoniec nižšie môžete vidieť príklad anonymizovaného konta, ktoré ste vymazali z Kontaktov. Tip: Každý formulár si pri vytváraní alebo dodatočnej úprave môžete pomenovať ako chcete, takže v stĺpci Zdroj namiesto Formulár - 2... uvidíte svoj vlastný názov, čo vám uľahčí orientáciu v tom, z akého konkrétneho formulára bola správa odoslaná. V Kontaktoch taktiež uvidíte zoznam nových zákazníkov, ktorí "sa pridali" cez správu poslanú pomocou formuláru. V prípade ak nebolo zadané meno, môžete na tento bezmenný kontakt kliknúť a doplniť si tam informácie. Ak nejaký návštevník poslal správu cez formulár s použitím emailovej adresy, ktorá je už priradená k nejakému kontu, tak všetky aktivity sa zlúčia do tohto konta. Samozrejme aj v tomto prípade si môžete Aktivity a Kontakty filtrovať podľa toho, z akého formuláru a kontaktu vám bola zaslaná správa. Ak si formulár nepomenujete nejakým interným názvom, tak uvidíte len jeho všeobecný názov a interné ID ako v príklade nižšie. Ak si formulár pomenujete, napr. ako Kontakt, tak ho v ponuke uvidíte.
  2. Keď dostanete objednávku Stretnutia alebo Udalosti, dostanete o tom informáciu emailom, navyše všetky objednávky si zároveň môžete samozrejme spravovať aj v administrácii Exowebu. Prihláste sa do Editora Exowebu a kliknite na Stretnutia: Hneď na prvej položke uvidíte Kalendár a napravo objednávky. V prípade Stretnutí tu o každej objednávke Stretnutia budete vidieť samostatný záznam (v našom prípade zákazník tam svieti pod menom EXO HOSTING), v prípade Udalosti uvidíte, koľko zákazníkov si objednalo termín. Kliknite na Stretnutie: Po kliknutí na Stretnutie uvidíte detaily účastníka a na ktorý dátum a čas si stretnutie objednal. Nižšie vidíte údaje o platbe, môžete označiť, či už bola zrealizovaná alebo nie. Keď sa presuniete nižšie máte možnosť upraviť informácie o tejto objednávke. Pod tlačidlom Upraviť stretnutie je možnosť zmeniť informácie o zákazníkovi (vrátane jeho kontaktov). Pod tlačidlom Preplánovať rezerváciu môžete zmeniť termín. Alebo nakoniec Zrušiť stretnutie. Keď kliknete na Udalosť máte možnosť si prezrieť účastníkov alebo exportovať ich zoznam (v súbore .CSV). Keď kliknete na účastníka (resp. na baner Očakávané platba) tak sa zobrazia detaily účastníka, ktoré môžete náležite upraviť, prípadne zrušiť účastníkovi rezerváciu.
  3. V článku Nastavenie služby Stretnutia sme si priblížili ako si nastaviť služby Stretnutia a Udalosti s príkladovým názvom Školenie. V tomto článku si stručne vysvetlíme, ako prebieha objednávkový proces. Pre tento účel sme si školenia premenovali na Stretnutia a Udalosti, aby sme v objednávkovom procese zvýraznili, čo konkrétne si ideme objednávať. V našej ukážke budeme vychádzať z nastavení, ktoré sme si ukázali v článku Nastavenie služby Stretnutia. Tip: Rezervácie termínov v aplikácii Stretnutia si môžete odskúšať na našej prezenčnej stránke. Stránka rezervácie Na vašej stránke, kde máte zverejnený rezervačný systém by ste mali po zverejnení stránky vidieť zhruba takúto ponuku. Kliknite na Rezervovať pod položkou Stretnutie. Objednávka Stretnutia Dostanete ponuku si v kalendári označiť dátum a následne vybrať čas. Naľavo pod logom vidíte ako dlho bude trvať stretnutie, na základe tohto časového okna sa odvíjajú objednávkové termíny. Prvý začína o 8 hodine, keďže tak sme si takto nastavili pracovný čas a posledný termín je o 17. hodine. Keďže jedno stretnutie trvá 1,5 hodiny, tak by skončilo o 18:30 a keďže pracovný čas máme do 19. hodiny, na ďalší termín by už nebol čas. Klikneme napríklad na termín o 12:30: Na ďalšej strane zákazník naľavo vyplní svoje kontaktné údaje, napravo uvidí zhrnutie celej rezervácie. Klikne na Pristúpiť k platbe: Platby pracujú v offline režime, takže zákazníci uvidia inštrukcie k platbe na účet alebo informáciu, že zaplatiť môžu v hotovosti, v prípade, že sa nebudú vyberať žiadne poplatky, jednoducho bude pokračovať v objednávke ďalej. Po kliknutí na Pokračovať dostane potvrdenie rezervácie, tieto informácie mu zároveň prídu na email, ako aj vám príde emailom oznámenie o novej objednávke rezervácie. Objednávka Udalosti V prípade objednávky Udalosti je prakticky rovnaký proces. Na prvom obrázku v tomto návode kliknite na Rezervovať pod položkou Udalosť. Na ďalšej stránke dostanete možnosť si vybrať dva termíny, keďže tak sme si to nastavili. Klikneme na piatok 21. júla. Zvyšok objednávkového procesu je navlas rovnaký ako v prípade objednávky Stretnutia. Aj v tomto prípade zákazník dostane informáciu emailom, ako aj vy informáciu o novej objednávke. Navyše zákazník bude 24 hodín pred začatím Stretnutia alebo Udalosti informovaný emailom. Všetky objednávky si samozrejme môžete spravovať v administrácii (Editore) Exowebu. Upozornenia pre zákazníkov Keď si zákazník vytvorí rezerváciu, bude dostávať upozornenia na email nasledovne: Potvrdenie rezervácie: dostane hneď po odoslaní objednávky rezervačného termínu Pripomienka nadchádzajúcej rezervácie: bude odoslaná zhruba 24 hodín pred začiatkom termínu Zákazník dostane upozornenie na email aj vtedy, ak mu bude rezervácia termínu zrušená.
  4. Časť návodu Nastavenia služby Stretnutia vám vysvetlí ako pridať informácie ku konkrétnemu stretnutiu - napríklad organizujete školenie a tu môžete návštevníkom resp. zákazníkom podať bližšie informácie. Ide o dôležitú časť celého nastavenia, pretože tu určujete ako sa stretnutia budú organizovať. K tejto časti sa dostanete po nastavení základných nastavení, keď neplánujete spoplatniť stretnutia, ako aj po konfigurácii platby, ak poplatky plánujete prijímať. Nastavenie služby Kliknite na tlačidlo Pridať službu: Po kliknutí na Pridať službu máte možnosť nastaviť 2 typy služieb, tu záleží už len čisto na vás, akým spôsobom chcete stretnutia organizovať. Stretnutie: návštevníci si budú môcť v kalendári vybrať dátum a čas. Budú môcť vyberať z dostupných dátumov a časov dovtedy, pokým službu neukončíte. Je to vhodné napr. keď vlastníte kaderníctvo a chcete ponúkať objednávkové termíny zákazníkom. Každý termín sa dá objednať raz, takže pokým je objednávka na určitý termín aktívna, nikto iný si daný termín nemôže obsadiť. Udalosť: keď označíte Udalosť, nižšie pribudne možnosť nastaviť dátum a časový rozsah. V tomto prípade vy určujete kedy sa udalosť presne udeje a koľko účastníkov sa môže najviac dostaviť. Takže na rozdiel od Stretnutia kedy si zákazník vybral dátum a čas a obsadil termín, tu jeden termín môže obsadiť viac záujemcov, pokým sa nenaplní kapacita. Napr. organizujete pracovný nábor a chcete, aby sa v určitý deň (a čas) dostavilo najviac 50 ľudí. Príklad nastavenia Udalosti nájdete pod sekciou Stretnutie. Stretnutie Označte možnosť Stretnutie a vypíšte Názov služby, napr. Školenie, do poľa Popis opíšte o čom bude (nepovinné, ale vhodné). Môžete si nahrať obrázok, napr. logo školenia, či plánovanej akcie. Po vyplnení údajov sa presuňte nižšie. Po nahratí obrázku nižšie máte možnosť nastaviť Dĺžku stretnutia. Toto nastavenie je dôležité, pretože vám umožni zákazníkom v objednávkovom procese vidieť, ktoré časové termíny sú dostupné. Napr. ak ste si v základných nastaveniach určili pracovný čas od 8:00 do 19:00, možnosť prvého stretnutia sa zákazníkovi ponúkne o 8:00 a keďže tu ste si nastavili dĺžku stretnutia na 1,5 hodiny, tak ďalší termín sa ponúkne od 9:30. Pre viac detailov pozrite nižšie časť Plánovanie. Ďalej môžete nahrať aj dokument .PDF, čo v ňom uvediete je čisto na vás, môže tam byť tlačivo na vypísanie, manuál, pokyny pred stretnutím, hocičo vám napadne. Ďalej nižšie na stránke si môžete zvoliť spôsob stretnutia. My sme si v príklade zvolili v rámci Lokality firmy. Ak vyberiete Online, budete mať možnosť zadať URL stránky, na ktorej sa zorganizuje online stretnutie. Pri voľbe Iné budete mať možnosť napísať pokyny k stretnutiu. Všetky informácie prídu objednávateľom služby emailom. Stav služby môžete nastaviť ako aktívnu alebo neaktívnu, podľa toho, či ju chcete aktuálne ponúkať alebo nie. Verejné si nastavte, ak chcete možnosť objednania si služby zverejniť voľne dostupnú na vašej exoweb stránke. Takto ju nájde každý návštevník, ktorý vašu stránku navštívi. Možnosť Nezaradané nastavte vtedy, ak plánujete možnosť objednávky len pre tých záujemcov, ktorých budete informovať vopred napr. formou newslettera. V emaile im pošlete odkaz na stránku, kde si budú môcť objednávku za službu vyplniť. V ďalšej časti tohto nastavenia budete mať možnosť určiť, či stretnutie bude zadarmo alebo spoplatnené. Ak ste vynechali krok konfigurácie platby, možnosť Prijať platbu nebude dostupná. Do poľa Podrobnosti rezervácie napíšte ešte dodatočné informácie, o ktorých si myslíte, že sú dôležité k stretnutiu. Plánovanie je ďalšou zaujímavou možnosťou ako stretnutie naplánovať do detailov. Môžete vyžadovať od zákazníkov, aby sa objednávali na stretnutia s dostatočným predstihom - je to vhodné najmä vtedy, ak daná akcia si vyžaduje dôkladnú prípravu. Takže ak napríklad nastavíte 24 hodín, najbližšiu rezerváciu si bude môcť zákazník objednať najneskôr 24 hodín pred jej začatím. Taktiež môžete nastaviť čas medzi jednotlivými stretnutiami, ak chcete mať istotu, aby sa zákazníci neobjednávali na termín, ktorý začína práve vtedy, keď končí predchádzajúci (najmä keď hrozí, že sa stretnutie môže predĺžiť. Ak všetkom máte nastavené, kliknite na Uložiť, ale prv než si to uložíte, skúste si pozrieť, či by vám viac nevyhovoval typ služby Udalosť (vysvetlené pod obrázkom). Udalosť Keď hore na stránke označíte Udalosť, formulár sa nepatrne zmení. Väčšina najprv zostane rovnaká, prvú zmenu si všimnete pod logom, kde už nie je možnosť nastaviť dĺžku stretnutia (toto sa bude dať nastaviť nižšie v časti Dátumy udalostí), ale môžete nastaviť koľko najviac zákazníkov si daný termín môže objednať. Teraz sa presuňte nižšie a pod časťou Podrobnosti rezervácie, kde v prípade Stretnutia ste hneď videli časť Plánovanie. Teraz tu pribudla ďalšia časť, konkrétne Dátumy udalostí, kde si môžete nastaviť konkrétny dátum udalosti. Kliknite na Pridať dátum udalosti: Po kliknutí na Pridať dátum udalosti sa zobrazí možnosť si nastaviť rozsah dátumov. Táto pasáž môže byť trochu komplikovaná, ale nič vám nebráni k vyskúšaniu si rôznych variantov, čím postupne prídete na to, ako to funguje. Dátum: tu zadáte dátum, kedy majú začať Udalosti. Pozor, toto nemusí byť dátum prvej udalosti (vysvetlenie nižšie) Opakovať: môžete vybrať, či sa nemá opakovať alebo opakovať denne, týždenne, mesačne. V príklade sme si zvolili Týždenne. Všetky: v našom prípade, keďže sme si zvolili Týždenne číslo 10 znamená, že ďalšia udalosť sa zopakuje po desiatich týždňoch. Takže ak prvá udalosť začala v piatok 21. júla (pozor, dôležité je, že dole v zelenom je tiež označený piatok, to znamená, že prvá udalosť začne naozaj v piatok), druhá udalosť začne až 29. septembra, keďže sme si nastavili opakovanie po 10 týždňoch. Dňa: tu záleží, aký deň označíte. V našom prípade sme si označili Piatok, aby to nebolo na začiatok moc komplikované. Čo by sa stalo, keby sme označili napr. Štvrtok? Tu treba vychádzať z Dátumu, čo sme si označili. Keďže 21. júla je v piatok a my sme si označili Štvrtok, prvá udalosť nastane vo štvrtok 27. júla. Ak by sme označili napríklad Sobotu a Štvrtok, tak prvý termín by nastal 22. júla, keďže Sobota ide po Piatku (21. júla) a Štvrtkový termín bude až druhý. Ako často sa tieto termíny budú opakovať, záleží od nastavenia nižšie. Ukončiť opakovanie: tu si môžete nastaviť po koľkých výskytoch ukončiť opakovanie. Toto nastavenie závisí od toho, ako často sa udalosti majú opakovať s akým odstupom. Napr. ak dáte Opakovať Týždenne a Všetky nastavíte na 1 (týždeň) a dáte Ukončiť opakovanie po 5 týždňoch, tak sa nastaví 5 termínov. Náš príklad z obrázka bude vysvetlený nižšie. Nakoniec si ešte pridajte časové obdobie a kliknite na Pridať. Nižšie na obrázku môžete vidieť výsledok nastavenia termínov na základe údajov na obrázku vyššie. Keďže sme si zvolili opakovanie po 10 týždňoch a týždenný výskyt bol nastavený 5 výskytov, tak to stačilo na dva termíny (riadny termín a opakovanie, keďže ste si zvolili opakovanie). Ak potrebujete niečo upraviť v ohľade konkrétneho termínu, kliknite naň a môžete si ho upraviť, prípadne aj zmazať. Všetky Stretnutia a Udalosti si môžete potom spravovať cez položku Služby, kde taktiež môžete pridať ďalšiu službu. Keď službu budete mať nakonfigurovanú môžete ju hneď Publikovať: Ak budete robiť úpravy alebo zmeny, nezabudnite si stránku zverejniť.
  5. Táto časť návodu k aplikácii Stretnutia je potrebná len vtedy, ak plánujete stretnutia v rámci napr. platených školení, za ktoré chcete účtovať (vopred) poplatky. Keď ste si nakonfigurovali základné nastavenia Stretnutia, na ďalšej strane pokračujete konfiguráciou platby. Ak plánujete taký typ stretnutia, na ktorom nebudete účtovať žiadne poplatky (resp. ich nebudete žiadať vopred), kliknite na Preskočiť tento krok a pokračujte návodom Nastavenie služby Stretnutia. Ak budete účtovať, kliknite na Pridať spôsob platby. Tieto nastavenia Upozornenie: V tejto časti nastavenia ešte neurčujete, či zákazníci budú platiť a koľko, ale nastavujete možnosť platby, ak sa rozhodnete stretnutia spoplatniť v ďalšej časti nastavenia. Konfigurácia platby Tip: Spôsoby platby, ktoré sem zadáte, sa budú používať pri vytváraní všetkých služieb, ktoré budete v rámci Stretnutí ponúkať, takže nemusíte ich zadávať zakaždým nanovo pri vytváraní novej služby. Na ďalšej strane môžete vidieť pridané spôsoby platby, keďže žiadny ešte nemáte, kliknite opäť na Pridať spôsob platby: Aktuálne je možné si nastaviť Offline platby alebo platobnú bránu Stripe. Keďže Stripe vyžaduje ďalšiu konfiguráciu, kliknite na Offline platby. Po kliknutí na Offline platby vyskočí okno, kde môžete zákazníkom podať informácie o spôsobe platby. Ideálne napr. prevodom na bankový účet, ale môžete napísať len informáciu, že platbu možno zrealizovať aj v hotovosti. Po vypísaní potrebných údajov kliknite na Uložiť. Po uložení dostanete informačné okno. Môžete pridať ďalší spôsob platby alebo kliknite na Pokračovať. Po kliknutí na Pokračovať sa dostanete do časti, kde môžete zrealizovať nastavenie služby, ktorej sa má týkať stretnutie. Pokračujte návodom Nastavenie služby Stretnutia.
  6. Exoweb Stretnutia (ďalej ako Stretnutia, po angl. Meetings, či Appointments) je naša nová aplikácia v Exowebe. Ide o rezervačný systém termínov, ktorý vám umožňuje si naplánovať stretnutie napríklad so svojimi zákazníkmi, keď s nimi plánujete napr. nejaké školenie. Môžete ho používať aj na organizovanie akcií, výletov a z určitého pohľadu aj na rezerváciu ubytovania. Prihláste sa do Editora v Exowebe a hore vľavo kliknite na hamburgerové menu: Následne kliknite na položku Stretnutia: Pripojenie kalendára Otvorí sa úvodná stránka rezervačného termínu. Tu na úvod veľa možností nemáte, neaktívne je aj tlačidlo Nastavenia, máte len možnosť Pripojiť svoj kalendár alebo Preskočiť tento krok. Keďže začneme od samého začiatku, preskočte tento krok: Na nasledujúcej strane kliknite na Nastavte si svoje pracovné hodiny. Údaje o firme Na ďalšej strane predtým než si budete môcť nastaviť svoje pracovné hodiny, vyplňte na stránke najprv niekoľko informácií o svojej firme (nemusí to byť nutne firma). Názov je povinný, ním zákazník dostane informáciu s kým sa má vlastne stretnúť, môže to byť ale aj názov firmy napr. Môžete si nahrať Logo (ak máte), zobrazí sa na stránke s potvrdením objednávky po jej úspešnom dokončení. Zadajte svoju kontaktnú emailovú adresu. Vyplňte ju starostlivo, na ňu budete dostávať informácie o objednávkach termínov a zároveň zákazníci ju dostanú emailom, na ktorú vás budú môcť kontaktovať, ak by mali nejaké otázky. Samotná notifikácia bude doručená z adresy info@exoweb.eu. Telefónne číslo povinné nie je, ale odporúčame ho tiež zadať, zákazníci budú mať možnosť vás cezeň kontaktovať. Tip: Tieto informácie sa budú používať pri vytváraní všetkých služieb, ktoré budete v rámci Stretnutí ponúkať, takže nemusíte ich zadávať zakaždým nanovo pri vytváraní novej služby. Po vyplnení všetkých potrebných údajov sa na stránke presuňte nižšie. Nižšie na stránke si zapnite nastavenie pre lokalitu. Keďže budete organizovať stretnutia (ak nebudú online na webe), v tomto našom príklade použijeme variant s fyzickou adresou. Vyplňte všetky potrebné údaje tak, aby váš návštevníci spoľahlivo našli a neblúdili ešte dve hodiny po skončení stretnutia. Po zadaní adresy sa presuňte nižšie na pracovný čas. Pracovný čas (resp. Pracovné hodiny, ktoré sme spomínali už skôr), slúži na určenie časové okna počas ktorého mienite realizovať stretnutia (resp. poskytovať školenia. Môže zahŕňať komplet vašu pracovnú dobu alebo si určite svoje časové obdobie podľa potreby. Nižšie na stránke máte možnosť zadať regionálne nastavenia, teda časové pásmo a menu (ak budete účtovať nejaké poplatky za stretnutia, napr. v rámci nejakého školenia). Ak vám vzniká z toho daňová povinnosť, zapnite si Daň a nastavte sadzbu. Toto boli základné nastavenia aplikácie Stretnutia, kde ste mali možnosť zadať údaje o organizátorovi stretnutí, akcií či plánov. Návod pokračuje ďalej konfiguráciou platby. Ak neplánujete prijímať platby vopred (alebo vôbec), môžete tento krok v nastavovaní konfigurácie preskočiť a prejsť priamo na nastavenie služby.
  7. Roman

    Stretnutia (sekcia)

    Stretnutia (v originále Bookings - aplikácia na rezerváciu termínov) je widget, vďaka ktorému si na stránkach môžete zobrazovať zoznam ponúkaných stretnutí (akcie, školenia, webináre) alebo priamo vložiť na hocijakú stránku v Exowebe rezervačný formulár. Tento widget v podstate funguje na rovnakom princípe ako Objednávkový proces Stretnutia a Udalosti. Tento widget odporúčame si nasadiť na stránku až vtedy, ako budete mať nakonfigurované služby a pridaných aspoň niekoľko ponúk na stretnutia, inak sa zobrazí len okno s chybovým hlásením Stretnutia Kliknite hore na Pridať obsah a následne na Pridať sekciu: Na stránke sa objaví zelený pruh s popisom Pridať obsah tu, ak takých pruhov vidíte na stránke viac, kliknite na ten, kam chcete novú sekciu vložiť. Kliknite naľavo v menu na Stretnutia a následne napravo na widget napr. Zoznam rezervačných služieb: Widget Zoznam rezervačných služieb na stránke zobrazí zoznam služieb, ktoré ste si vytvorili v nastaveniach služieb Stretnutí. Návštevníci si môžu vybrať službu a následne objednať termín stretnutia. Keď si widget vložíte na stránku a kliknete naň, vyskočí okno, kde si môžete spravovať služby. Widget Služba jednotnej rezervácie slúži na zobrazenie kalendára resp. objednávku termínov konkrétnej služby. Keď si widget vložíte na stránku, tak najprv uvidíte len chybové hlásenie, ale keď naň kliknete, tak si v okne môžete vybrať, ktorú službu, resp. jej rezervačné termíny si chcete dať na svojej stránke zobraziť: Keď všetko budete mať nastavené ako potrebujete, kliknite na Uložiť hore vpravo v nastaveniach widgetu a následne na Zverejniť hore vpravo v Editore.
×
×
  • Create New...