Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah
  • Základné nastavenia Stretnutia


      Ako si v Exowebe nakonfigurovať základné nastavenia Stretnutia, vypísať informácie o organizátorovi a určiť pracovný čas.

    Exoweb Stretnutia (ďalej ako Stretnutia, po angl. Meetings, či Appointments) je naša nová aplikácia v Exowebe. Ide o rezervačný systém termínov, ktorý vám umožňuje si naplánovať stretnutie napríklad so svojimi zákazníkmi, keď s nimi plánujete napr. nejaké školenie. Môžete ho používať aj na organizovanie akcií, výletov a z určitého pohľadu aj na rezerváciu ubytovania.

    Prihláste sa do Editora v Exowebe a hore vľavo kliknite na hamburgerové menu:

     

    exoweb-hamburger-menu.png

     

    Následne kliknite na položku Stretnutia:

     

    exoweb-editor-menu.png

     

    Pripojenie kalendára

    Otvorí sa úvodná stránka rezervačného termínu. Tu na úvod veľa možností nemáte, neaktívne je aj tlačidlo Nastavenia, máte len možnosť Pripojiť svoj kalendár alebo Preskočiť tento krok. Keďže začneme od samého začiatku, preskočte tento krok:

     

    stretnutia-01-nastavenie-kalendara.png

     

    Na nasledujúcej strane kliknite na Nastavte si svoje pracovné hodiny.

     

    stretnutia-02-nastavenie-pracovnych-hodin.png

     

    Údaje o firme

    Na ďalšej strane predtým než si budete môcť nastaviť svoje pracovné hodiny, vyplňte na stránke najprv niekoľko informácií o svojej firme (nemusí to byť nutne firma).

    • Názov je povinný, ním zákazník dostane informáciu s kým sa má vlastne stretnúť, môže to byť ale aj názov firmy napr.
    • Môžete si nahrať Logo (ak máte), zobrazí sa na stránke s potvrdením objednávky po jej úspešnom dokončení.
    • Zadajte svoju kontaktnú emailovú adresu. Vyplňte ju starostlivo, na ňu budete dostávať informácie o objednávkach termínov a zároveň zákazníci ju dostanú emailom, na ktorú vás budú môcť kontaktovať, ak by mali nejaké otázky. Samotná notifikácia bude doručená z adresy info@exoweb.eu.
    • Telefónne číslo povinné nie je, ale odporúčame ho tiež zadať, zákazníci budú mať možnosť vás cezeň kontaktovať.

     

    Tip:

    Tieto informácie sa budú používať pri vytváraní všetkých služieb, ktoré budete v rámci Stretnutí ponúkať, takže nemusíte ich zadávať zakaždým nanovo pri vytváraní novej služby.

     

    Po vyplnení všetkých potrebných údajov sa na stránke presuňte nižšie.

     

    stretnutia-03-udaje-o-firme.png

     

    Nižšie na stránke si zapnite nastavenie pre lokalitu. Keďže budete organizovať stretnutia (ak nebudú online na webe), v tomto našom príklade použijeme variant s fyzickou adresou. Vyplňte všetky potrebné údaje tak, aby váš návštevníci spoľahlivo našli a neblúdili ešte dve hodiny po skončení stretnutia. Po zadaní adresy sa presuňte nižšie na pracovný čas.

     

    stretnutia-04-lokalita.png

     

    Pracovný čas (resp. Pracovné hodiny, ktoré sme spomínali už skôr), slúži na určenie časové okna počas ktorého mienite realizovať stretnutia (resp. poskytovať školenia. Môže zahŕňať komplet vašu pracovnú dobu alebo si určite svoje časové obdobie podľa potreby.

     

    stretnutia-05-pracovny-cas.png

     

    Nižšie na stránke máte možnosť zadať regionálne nastavenia, teda časové pásmo a menu (ak budete účtovať nejaké poplatky za stretnutia, napr. v rámci nejakého školenia). Ak vám vzniká z toho daňová povinnosť, zapnite si Daň a nastavte sadzbu.

     

    stretnutia-06-regionalne-nastavenia-a-dan.png

     

    Toto boli základné nastavenia aplikácie Stretnutia, kde ste mali možnosť zadať údaje o organizátorovi stretnutí, akcií či plánov.

    Návod pokračuje ďalej konfiguráciou platby. Ak neplánujete prijímať platby vopred (alebo vôbec), môžete tento krok v nastavovaní konfigurácie preskočiť a prejsť priamo na nastavenie služby.



    Odkaz na Control Panel: https://setup.dnsserver.eu/

    Pozrite aj tento článok

     

    Pozrite aj tento článok

     



×
×
  • Vytvoriť nové...