Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah
Predvianočná akcia na EXOWEB 2025 ×
  • Pokročilé nastavenia služby Exoweb


      Tu nájdete popis pokročilých nastavení Exowebu, ktoré odporúčame zrealizovať ešte pred zverejnením stránky.

    V nastaveniach Exowebu sa nachádza množstvo pokročilých nastavení, ktoré ovplyvňujú správanie vašej webovej prezentácie. V tomto návode si stručne predstavíme možnosti.

    Prihláste sa do editora Exowebu a hore vľavo kliknite na hamburgerové menu:

     

    exoweb-hamburger-menu.png

     

    Prv než začneme s pokročilými nastaveniami, stručne si vysvetlíme základné menu (obrázok nižšie), ktoré sa objaví po kliknutí na hamburgerové menu:

     

    • Webstránka - aplikácia, v ktorej si môžete tvoriť vlastné stránky. Jediná aplikácia, ktorú nájdete v balíčku 1WEB
    • Obchod - aplikácia, v ktorej môžete ponúkať svoje produkty
    • Blog - v blogu si môžete písať články. Hoci články si môžete písať aj cez pluginy vo Webstránke, blog je vhodnejší na dlhšie texty a lepšie ich budete mať organizované
    • Stretnutia - doplnková aplikácia, ktorá sa dá doobjednať s balíčkom BIZNIS WEB a MAX WEB. Pomocou tejto aplikácie môžete  a svoje stránky vkladať formuláre pomocou ktorých si vaši zákazníci môžu objednávať termíny (ak poskytujete nejaké služby)
    • Zákazníci - tu si spravujete vašich zákazníkov - teda návštevníkov, ktorí si u vás objednali nejakú službu (cez Stretnutia) alebo produkt (v Obchode)

     

    Ďalšie dôležité odkazy v hlavnej ponuke

    • Inovovať účet  - kliknutím sa presuniete do Control Panela, do sekcie, kde si môžete zmeniť Exoweb balíček na vyššiu alebo nižšiu verziu
    • Nastavenia - pokročilé nastavenia Exowebu, ktoré si vysvetlíme pod týmto obrázkom
    • Účet - kliknutím sa presuniete do Control Panela, priamo do základných nastavení
    • Odhlásenie - odhlásením ukončíte prácu s Exowebom a premiestnite sa na našu verejnú stránku o Exowebe
    • Pomoc - súhrn užitočných odkazov, ktoré vám pomôžu pri práci s Exowebom
      • Dokumentácia - odkaz na sekciu Exoweb v našej KB
      • Začíname - odkaz na túto kategóriu, kde sa práve nachádzate
      • Systémové požiadavky - odkaz na návod, v ktorom môžete získať základný prehľad o limitoch Exowebu a požiadavkách na softvér a hardvér
      • Čo je nové - odkaz na náš blog o Exoweb novinkách
      • Open Source - stránka developera, kde môžete nájsť informácie o softvéri, vďaka ktorému môže fungovať Exoweb

     

    exoweb-ponuka-aplikacii-a-nastaveni.png

     

    Nastavenia

     

    Následne dole kliknite na Nastavenia:

     

    exoweb-nastavenia-stranky.png

     

    Objaví sa okno so sekciami. Táto stránka slúži ako rozcestník, bez ohľadu na to, kam kliknete, dostanete sa do rovnakých nastavení, len v inej sekcii. Začneme prvou sekciou Stav webstránky:

    exoweb-nastavenia-stranky-zakladne-nastavenia.png

     

    Stav webstránky

     

    Tu sa nachádzajú základné nastavenia Exoweb stránky.

    • Viditeľnosť stránky: tu si môžete vypnúť zverejnenú stránku alebo naopak zapnúť ju, ak ste si ju tu vypli.
    • Adresa webu: môžete si nastaviť, či chcete používať adresu s www alebo bez.
    • Vždy presmerovať na hlavnú adresu webu: toto nastavenie môže byť vypnuté, ale všeobecne odporúčame ho zapnúť. Hodí sa to najmä v prípade, ak presmerovanie na HTTPS adresu nefunguje korektne, viac informácií pozrite v tomto návode.

     

    01-stav-webstranky.png

     

    Profil

     

    V sekcii Profil si nastavujete kľúčové informácie o vašej stránke z pohľadu kontaktov. Všimnite si, že do tejto sekcie sa dostanete keď v rozcestníku kliknete rovno na položku Profil.

     

    • Základné informácie: tu si môžete zadať, resp. vypísať základné informácie o vašej webovej stránke. Nahrajte si logo, vypíšte názov a popis firmy, kontaktný email ak používate Paypal a nastavte si peňažnú menu, ak používate obchod (eshop).

     

    02-profil-zakladne-informacie.png

     

    • Detaily kontaktu: sem vypíšte vaša hlavné kontaktné informácie, fyzickú adresu (ak je) a kontakty na sociálne siete.

     

    03-profil-detaily-kontaktu-1.png

     

    ...tých sociálnych sietí je viac, preto sme museli obrázok rozdeliť na dve časti:

    04-profil-detaily-kontaktu-2.png

     

    Emailové logo a farba

     

    Ide o novú možnosť, aktívnu od verzie 10.164.0 (5. marec 2025), ktorá je dostupná pre balíčky Biznis Web a Max Web.

    Ak máte aktívny Obchod (eshop), môžete si vylepšiť dizajn emailov, ktoré sa vám doručujú, ak bola vytvorená nová objednávka v Obchode a podobné emaily dostanú aj zákazníci s informáciou o objednávke.

    Môžete si nahrať logo, ktoré sa bude zobrazovať v hlavičke emailu, obrázok nemusí byť nejako extra veľký (stačí okolo 300 pixelov) - je nezávislý od loga, ktoré ste si nahrali v sekcii Profil (viď vyššie). V časti Zobraziť v nadpise si môžete vybrať, či chcete v hlavičke emailov zobrazovať len svoje logo alebo len obchodné meno alebo oboje (odporúčame). Nižšie si môžete vybrať, v akej farbe má byť hlavička - predvolená paleta ponúka farby, ktoré zodpovedajú dizajnu stránky, ktorý ste si vybrali pri vytváraní stránky. V časti Náhľad nadpisu e-mailu môžete vidieť, ako bude vyzerať hlavička v závislosti od toho, čo ste si v tejto sekcii nastavili.

    Viac informácií nájdete v našom blogu.

    04-01-emailove-logo-a-farba.png

     

    Mapovanie domén

     

    Táto funkcia zabezpečuje napojenie Exowebu na doménu (je to obdobný proces ako keď si svoju doménu chcete napojiť na nejaký hostovaný redakčný systém, ale keďže na našich serveroch to funguje tak, že ku konkrétnej doméne sa automaticky napája služba Exoweb cez objednávku, je táto sekcia zbytočná a netreba tu nič nastavovať.

     

    05-mapovanie-domen.png

     

    Ikona stránky

     

    Tu si môžete nahrať tzv. favicon, malý obrázok, ktorý sa bude zobrazovať napr. v karte prehliadačov pred názvom stránky a pomôže vám sa orientovať medzi kartami, ak ich máte otvorených veľa. Dodržujte odporúčania zadané pre favicon a snažte sa, aby ikonka bola čo najmenšia, ale stále dostatočnej kvalite.

     

    06-ikona-stranky.png

     

    SEO a optimalizácia

     

    Tu si zadajte informácie, ktoré chcete, aby sa zobrazovali vo výsledkoch vyhľadávania. Ide o všeobecné informácie, ktoré sa automaticky priradia ku každej stránke, ktorú si vytvoríte, ale u každej stránky odporúčame si nastaviť vlastné SEO informácie. Všetky informácie v ohľade SEO vyplňte starostlivo, aby boli výstižné a k veci. Budú rozhodovať o návštevnosti vašich stránok.

     

    07-seo-a-optimalizacia.png

     

    Debug mód

     

    Debug mód, resp. povolenie módu ladenia použite vtedy, ak si napr. do globálnych skriptov alebo externého kódu vložíte nejaký kód, ktorý spôsobí znefunkčnenie editora stránok. Zapnutím tejto možnosti vypnete všetky skripty a následne kód, ktorý spôsobil znefunkčnenie editora a môžete kód odstrániť. Po oprave stránky nezabudnite debug mód zase vypnúť, aby ostatné skripty na stránke mohli korektne fungovať.

     

    08-debug-mod.png

     

    Presmerovania

     

    Ak sa rozhodnete nejakú stránku zmazať alebo vypnúť, tu si môžete nastaviť jej presmerovanie, aby ste neprišli o jej potencionálnu návštevnosť. Cieľovú adresu môžete zvoliť inú stránku alebo blog alebo obchod alebo dokonca externú stránku.

    Typ presmerovania použite 301 ak presmerovanie má byť trvalé (v prípade ak ste stránku zmazali) alebo 302, keď presmerovanie má byť len dočasné a vypnutú stránku v budúcnosti plánujete znovu zapnúť.

    Funguje to nasledovne:

    Napr. máte stránku

    https://www.moja-domena.tld/povodna-stranka

    a potrebujete ju presmerovať inam.

    V políčku Z zadajte len jej samotný názov, takže povodna-stranka. Bez lomítka, resp. celej adresy a v políčku Na si vyberte, kam chcete stránku presmerovať.

    Obdobne môžete presmerovať stránku ak ju máte v nejakom priečinku, napr.:

    https://www.moja-domena.tld/priecinok/povodna-stranka

    v tomto prípade sa zadáva aj priečinok, takže: priecinok/povodna stranka. Bez lomítka na začiatku.

     

    09-presmerovania.png

     

    Obnoviť

     

    Obnovenie stránky znamená, že všetky stránky, ktoré ste si vytvorili, sa zmažú. Vhodné pre prípady, ak sa rozhodnete svoju stránku vytvoriť nanovo. Príspevky v Blogu a produkty v Obchode zostanú zachované. Viac informácií pozrite v návode Resetovanie stránky v Exowebe.

     

    10-resetovanie-stranky.png

     

    Zabezpečenie

     

    Toto nastavenie plne funguje v tom prípade, ak máte na svojej doméne aktivovaný wildcard bezpečnostný certifikát. Vtedy si môžete sami zapnúť alebo vypnúť presmerovanie na HTTPS adresu. Keďže v prípade Exowebov na samostatných doménach nie je wildcard bezpečnostný certifikát potrebný, postačuje klasický certifikát, ale v tom prípade si tu v tomto nastavení môžete presmerovanie na HTTPS len vypnúť (ak to potrebujete z nejakého dôvodu, na čo obvykle nie je žiadny dôvod). Ak potrebujete na svojom Exowebe zapnúť presmerovanie na HTTPS adresu, pokračujte podľa návodu Exoweb na HTTPS adrese.

     

    11-zabezpecenie-ssl.png

     

    Zásady ochrany osobných údajov

     

    Táto sekcia je v zodpovednosti každého prevádzkovateľa webových stránok. Je len na vás ako pracujete s cookies, akú máte právnu politiku a zásady dostupnosti, podľa toho by ste si mali vyplniť tieto údaje. V prípade cookies niekoľko užitočných rád nájdete v návode Nastavenie cookies v Exowebe, zároveň odporúčame si prečítať aj návody Vloženie globálnych skriptov do Exowebu a Externý obsah (sekcia), ak mienite na svoje stránky vkladať cudzie skripty a potrebujete im nastaviť možnosti ochrany osobných údajov.

     

    12-zasady-ochrany-osobnych-udajov.png


    Odkaz na Control Panel: https://setup.dnsserver.eu/

    Pozrite aj tento článok

     



  • Blogy

    1. Tento článok je skôr oznámením, čo sa tohto času začína realizovať v ohľade doménových názvov a ich kontaktov. Vo viacerých aspektoch súvisí s článkom NIS2: Nové pravidlá pre bezpečnejší digitálny svet, ktorý sme zverejnili pred necelým mesiacom.

      Organizácia ICANN, ktorá dohliada na globálnu správu doménových mien, prišla s novou požiadavkou, ktorá od 21. augusta 2025 vstúpila do platnosti a týka sa aktualizácie pravidiel Registrar Data Escrow (RDE). Tieto pravidlá určujú, aké údaje musia registrátori domén bezpečne ukladať a pravidelne odovzdávať tretej strane ako zálohu - pre prípad, ak by došlo k technickej chybe alebo ukončeniu činnosti registrátora (čo sa nás ako EXO Hostingu priamo netýka, ale aj tak je to potrebné).

       

      Čo sa mení?

      Nové pravidlá vyžadujú, aby v týchto bezpečnostných zálohách boli uvedené kompletné kontaktné údaje držiteľa domény.

      V minulosti boli niektoré domény registrované v tzv. "thin WHOIS" režime, v ktorom sa kontaktné údaje držiteľa nezaznamenávali priamo v centrálnych systémoch - najmä pri starších registráciách. Z historických dôvodov tak existujú domény, pri ktorých momentálne neexistujú úplné kontaktné informácie.

       

      Čo to znamená pre vás?

      • ak sú kontaktné údaje k vašej doméne kompletné, nie je potrebná žiadna akcia
      • ak nám pri kontrole záznamov chýbajú povinné údaje, budeme vás kontaktovať s jednoduchou výzvou na ich doplnenie
      • cieľom je zabezpečiť, že všetky domény spĺňajú aktuálne pravidlá ICANN a sú chránené v prípade mimoriadnych udalostí

       

      Spoplatnenie neúplných údajov

      V prípade, ak nám register (miesto, kde registrujeme domény) oznámi, že eviduje neúplné údaje, začína od tohto momentu plynúť 30 dňová lehota na ich doplnenie. Ak tak nenastane, register nám začne účtovať poplatky za tzv. "dočasný kontakt" (ktorý obsahuje všetky potrebné údaje a vzťahuje sa na fyzickú adresu registrátora), ktorý budeme nútení vám vyúčtovať.

       

      Prečo je to dôležité?

      Tento proces:

      • zvyšuje bezpečnosť a transparentnosť správy domén
      • chráni vlastníkov domén pred stratou kontroly
      • umožňuje rýchlu obnovu domén v prípade technických problémov

       

      Ďakujeme za spoluprácu

      Chápeme, že doplnenie údajov môže byť pre niekoho dodatočná úloha, ale robíme to preto, aby vaša doména bola v súlade s medzinárodnými štandardmi a maximálne chránená.

       

      Ak máte otázky, náš tím podpory vám rád pomôže, zároveň sme však pripravili aj zoznam často kladených otázok týkajúcich sa tejto záležitosti:

       

      Prečo sa tieto zmeny zavádzajú?

      ICANN aktualizovala pravidlá pre tzv. Data Escrow program, ktorý slúži na ochranu domén. Od augusta 2025 musí byť v bezpečnostných zálohách uvedený kompletný kontaktný profil držiteľa domény. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a zabezpečiť, že vlastníci domén budú môcť svoje domény obnoviť v prípade technických problémov alebo zlyhania registrátora.

       

      Čo je to Data Escrow?

      Je to bezpečnostná záloha údajov o doménach, ktorú registrátori odovzdávajú nezávislej tretej strane. Ak by registrátor prestal fungovať alebo nastal iný vážny problém, ICANN vďaka tejto zálohe dokáže zabezpečiť, že držitelia nestratia svoje domény.

       

      Čo znamená, že niektoré domény boli registrované v "thin WHOIS" režime?

      Pri "thin WHOIS" systéme sa kontaktné údaje držiteľa neukladajú centrálne v registri, ale iba u registrátora. V minulosti tak vznikli záznamy, kde kontaktné údaje chýbajú alebo sú neúplné. Nové pravidlá však vyžadujú, aby boli doplnené.

       

      Musím niečo urobiť?

      Väčšina zákazníkov nemusí robiť nič. Ak zistíme, že pri vašej doméne chýbajú údaje, budeme vás kontaktovať a požiadať o doplnenie. Z vašej strany pôjde o jednoduchý úkon, prihlásite sa do Control Panela, v sekcii Kontakty si skontrolujete a aktualizujete údaje ak to bude potrebné, tak cez Zmeny nám pošlete autorizovanú požiadavku na Aktualizáciu údajov vo WHOIS. Celý postup nájdete v návode Zmena kontaktných údajov a Zmena vlastníka domény, aktualizácia údajov vo WHOIS (oba spolu súvisia)

       

      Čo sa stane, ak údaje nedoplním?

      Bez doplnených údajov nebude možné splniť nové ICANN požiadavky.

      Je veľmi pravdepodobné, že jednotlivé registre, kde vedieme registráciu konkrétnych doménových koncoviek, si môžu účtovať poplatky za vedenie tzv. "dočasných kontaktov", ktoré nahradia vaše, pokým si ich neaktualizujete. V extrémnych prípadoch nedoplnenie kontaktných údajov mohlo viesť k obmedzeniu správy domény, pokiaľ ICANN vyhodnotí, že údaje chýbajú. Našou snahou je predísť tomu včasnou komunikáciou so zákazníkmi.

       

      Kto bude mať prístup k týmto údajom?

      • my EXO HOSTING ako registrátor domény
      • ICANN v prípade kontroly
      • autorizovaný escrow operátor (na účely zálohy)

       

      Kedy začnú tieto zmeny platiť?

      • pravidlá sú účinné od 21. 8. 2025
      • proces doplnenia údajov u existujúcich domén bude prebiehať postupne
    2. Roman
      Najnovší zápis

      Pridal Roman,

      Na prelome februára a marca 2025 sme dokončili prvú fázu zmien zálohovacieho systému na našich serveroch, ktorá zahŕňa zjednodušenie a vylepšenie vnútornej infraštruktúry na zabezpečenie spoľahlivejšej stability a dostupnosti dát.

       

      Zmena vnútornej infraštruktúry zálohovacieho servera

       

      Jedna z prvých vecí, ktoré sme úspešne dokončili (už skôr ako tento kalendárny rok), bolo z dôvodu vyššej bezpečnosti napr. v prípade živelných pohrôm, fyzické presunutie zálohovacích serverov do serverovne v Petržalke, ktorá sa nachádza zhruba 10 kilometrov od datacentra Digitalis, kde máme hlavné servery. Medzi datacentrom a zálohovacou serverovňou máme prenajatú vlastnú trasu na technológii CWDM (Coarse Wavelength Division Multiplexing), čo znamená, že po tejto trase nemôže nik iný komunikovať a je vyhradená len pre naše potreby.

      Samotná štruktúra záloh sa zmenila tak, že odteraz FTP zálohy webu a SQL databáz sú dostupné v zložkách podľa dátumu (čo sme v prípade SQL databáz zrealizovali už oveľa skôr v Control Paneli ako môžete vidieť v našom návode Automatické zálohovanie SQL databáz v Control Paneli), kedy bola záloha vykonaná. To znamená, že odteraz budete presne vidieť, z ktorého dňa daná záloha pochádza a nebude potrebné si prepočítavať, v ktorej zložke sa nachádza záloha z akého dňa.

      Ako sa prihlásiť na zálohovací server, nájdete v našom návode Prístup k FTP záloham webu, ktorý sme zároveň aktualizovali po dokončení prvej fáze zmien zálohovacieho systému.

      Po prihlásení na zálohovací server uvidíte dva priečinky:

      • db - záloha SQL databáz
      • web - tu nájdete zálohy FTP súborov

      Oba priečinky obsahujú podpriečinky /backups/ a /snapshots/.

       

      Zálohy SQL databáz

      Zálohy SQL databáz nájdete na zálohovacom serveri v priečinku /db/.

      Pod podpriečinkom /backups/ nájdete zoznam ďalších podpriečinkov s názvami podľa dátumov, kedy boli zálohy databáz automaticky vytvorené. Toto je jeden z hlavných rozdielov, ktoré si všimnete po zmene štruktúry, predtým jednotlivé zálohy boli v zložkách označených číslami 00, 01, atď. V každom podpriečinku nájdete zálohy všetkých databáz, ktoré sa pod danou doménou nachádzali v momente, keď bola záloha vykonaná. Každá databáza je pomenovaná tak, ako ju máte pomenovanú v Control Paneli. V FTP klientovi v stĺpci s dátumom potom môžete vidieť, kedy presne bola daná databáza zálohovaná. Vo veľkej väčšine prípadov časy záloh budú medzi druhou a treťou hodinou v noci.

      Pod podpriečinkom /snapshots/ nájdete snapshoty všetkých SQL databáz, ktoré ste si pod danou doménou sami vytvorili. Každá zálohovaná databáza formou snapshotu je pomenovaná svojim názvom (taký aký má v Control paneli, plus dátumom a časom, kedy presne bol snapshot vytvorený., napr.: db000000xsqldb-2025-02-06-12-51-13.sql)

      76-db-zalohovaci-server.png

       

      Zálohy webu (FTP)

      Zálohy webu (súborov na serveri) sú riešené obdobne, ako v prípade SQL databáz. Aj v tomto prípade po prihlásení na zálohovací server nájdete pod priečinkom /web/ podpriečinky /backups/ a /snapshots/. Podpriečinok /backups/ obsahuje zálohy za posledných 14 dní, kedy ktorá záloha bola vytvorená, každá záloha je označená dátumom v názve priečinka. Zálohuje sa kompletne celý FTP priestor, vrátane systémových priečinkov ako napr. /conf/, /data/ a pod. a samozrejme aj /public_html/. Keď si budete prezerať zoznam samotných zálohovaných súborov, nech vás nemýlia dátumy pri nich ak budú výrazne staršie, dátumy samotných priečinkov a súborov zohľadňujú deň a čas, kedy došlo k poslednej zmene v danom priečinku resp. daného súboru. Takže ak ste nejaký súbor upravili 16. apríla 2003, taký dátum pri ňom uvidíte, aj keď záloha bola vykonaná predvčerom.

      Snapshoty, teda vlastné zálohy súborov na serveri, ktoré ste si manuálne vytvorili nájdete v priečinku /snapshots/.

      76-ftp-zalohovaci-server.png

       

      Zmena adresy zálohovacieho servera

       

      Dlhé roky sme používali adresu zálohovacieho servera backup2.dnsserver.eu. Po novom ako predvolenú adresu môžete použivať adresu backup.exo.eu. V oboch prípadoch ide o FTP hostiteľov, teda nejde o webové stránku, kam sa môžete prihlásiť a sťahovať si zálohy. Ide viac menej len o kozmetickú zmenu, obe adresy sú rovnocenné s prístupom k rovnakým dátam. Nová adresa je ľahšia na zapamätanie, aj zápis.

       

      Návod k zálohám a ďalšie plány

       

      Kompletné informácie k FTP zálohám nájdete v našom návode Prístup k FTP záloham webu, kde nájdete aj vysvetlivky k FTP zálohám SQL databáz. Pre viac možností zálohovania (aj obnovy) SQL databáz odporúčame návod Prístup k zálohám SQL databáz.

      V ďalších fázach bude možnosť si FTP zálohy obnovovať priamo v Control Paneli, tak ako to je už teraz v prípade obnovy SQL záloh, bez potreby sa prihlasovať na FTP zálohovací server a pre vyššie balíčky plánujeme zálohy poskytovať častejšie ako na 24-hodinovej báze. Ďalej plánujeme možnosť si vytvárania FTP záloh vo formáte .ZIP pre jednoduchšie sťahovanie záloh zo servera do vlastného počítača, viac informácií prinesieme v budúcnosti.

    3. Roman
      Najnovší zápis

      Pridal Roman,

      27. 11. 2025 bol Exoweb aktualizovaný na verziu 10.182.0, v ktorej nájdete nasledujúce zmeny a vylepšenia.

       

      Webstránka

       

      Obrázky

      V Editore si odteraz môžete rohy obrázkov zaokrúhliť, keď si vyberiete tvar typu Zaokrúhlené. Stačí posúvať bežca a podľa toho na akú stranu ho budete posúvať, sa budú rohy obrázkov zaokrúhľovať:

      101820-exoweb-obrazok-zaokruhlenie-rohov.png

       

      Ikona stránky

      Ikona stránky (favicon) mohla byť doteraz len vo formáte .ICO, odteraz môže byť aj vo formáte .PNG a .SVG.

       

      Opravy chýb

       

      • opravený problém s pre-boardingom pri použití šablóny: ukážka stránky nezobrazovala správne stránky, ktoré nie sú domovskou stránkou
      • oprava problému s neaktualizáciou náhľadu na pracovnej ploche v režime návrhu po zmenách
      • opravené vyskakovacie okno s obrázkom na aktívnej stránke
      • opravená chyba, kvôli ktorej prepísanie jazyka bannera súborov cookie nefungovalo pre niektoré jazyky
      • opravená chyba v mobile so zmenou poradia sekcií

       

      Obchod

       

      Košík

      Celkové sumy zobrazené v súhrne košíka sú teraz vrátane dane.

       

      Pokladňa

      Pokladňa Klarna bola premenovaná na Kustom z dôvodu odpredania platformy novej spoločnosti:

      101820-exoweb-obchod-klarna-kustom.png

       

      Opravy chýb

      • oprava chýbajúcej karty s údajmi o zákazníkovi pri pokladni
      • opravená chyba, kde registrácia zákazníckeho účtu v pokladni mohla spôsobiť chybu, ak bol tento email predtým použitý pri odoslaní formulára
      • stránka s potvrdením objednávky pre čakajúce platby teraz správne zobrazuje uplatnené zľavy a rozpis cien uvádza daň samostatne
×
×
  • Vytvoriť nové...