Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'obnova'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Email
    • E-mail mailbox settings
    • Setting up email clients
    • RoundCube Webmail
    • RoundCube+ Webmail
    • Limits and quotas
    • Email backup, migrate and recovery
  • Webhosting
    • DNS
    • FTP
    • PHP
    • SSH
    • Security certificates
    • Databases
    • Multihosting
    • Website redirection
    • Website backup and recovery
  • Domains
  • Control Panel
  • Content management system, frameworks and eshops (CMS)
    • WordPress
    • Joomla
    • PrestaShop
    • OpenCart
    • Drupal
    • External CMS
    • Laravel
  • Exoweb
    • We are starting with Exoweb
    • Adding content to Exoweb
    • Exoweb Blog
    • Exoweb Store
    • Exoweb Appointments
    • Customizations in Exoweb
  • Virtual servers (VPS)
  • Billing

Categories

  • Manuals
  • Requests
    • Access to the Control Panel
    • Change of domain ownership (WHOIS)
    • Disconnecting the domain from the Control Panel

Blogs

  • EXO HOSTING Blog
  • News and information
  • Novinky v Exowebe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 6 results

  1. Ak nejakú SQL databázu v Control Paneli už nepotrebujete, kedykoľvek ju môžete zmazať. Ak ju zmažete, po dobu 14 dní budete mať v Control Paneli k dispozícii zálohy, ktoré si môžete buď stiahnuť alebo si z nich databázu obnoviť. Zmazanie SQL databázy Každá databáza má možnosť vymazania priamo v Control Paneli. Prihláste sa do Control Panela a kliknite na službu Správa databáz: V zozname nájdite požadovanú SQL databázu, ktorú si prajete zmazať a v pravom hornom roku kliknite na biele X v červenom štvorci: Vyskočí ešte kontrolná otázka, či si prajete databázu skutočne zmazať, ak áno, tak kliknite na Zmazať a databáza sa zmaže. Obnova zmazanej SQL databázy Zmazané SQL databázy nezmiznú z Control Panela hneď a navždy. Uvidíte ich v databázovom menu pod tlačidlom Zobraziť vymazané databázy (tlačidlo sa zobrazí až vtedy, keď vymažete nejakú databázu): Po kliknutí na tlačidlo Zobraziť vymazané databázy uvidíte zoznam zmazaných databáz. Tu budete mať možnosť ich ešte obnoviť (v 14 dňovej lehote) alebo si stiahnuť zálohy: Po kliknutí na tlačidlo Zálohy uvidíte zoznam záloh za posledných 14 dní. Keďže databáza bola vymazaná včera a zálohy držíme ešte 14 dní, tak najstaršiu 14 dňovú zálohu tu v našom príklade už nenájdete. Každý deň ubudne ďalšia jedna najstaršia záloha a po dvoch týždňoch od zmazania databázy zmizne všetko a nebude možné databázu už nijak obnoviť. Zálohy si môžete stiahnuť z hociktorého dňa, ukladajú sa vo formáte .SQL.GZ, takže v prípade potreby si ich môžete naimportovať napr. pomocou phpMyAdmin (vhodné pre prípad, keby ste potrebovali nahrať databázu mimo našich serverov) alebo si zmazanú databázu môžete obnoviť a následne importovať u nás pod inú doménu.
  2. Roman

    Obnova hesla pre admin účet v Joomla!

    Môže nastať situácia, že zabudnete heslo do administrácie svojej stránky vytvorenej v Joomla!. Joomla! nemá spôsob, ako obnoviť heslo do administrácie z verejnej časti stránky. Hoci na verejnej časti stránky je možnosť si preposlať zabudnuté heslo, táto možnosť ale funguje len pre bežných používateľov. Administrátor Joomla! je v hierarchii účtov označený ako Super User (super používateľ) a na obnovu hesla pre takéto konto potrebujete iné spôsoby. Pridanie dočasného Super Usera Ak ste zabudli heslo k svojmu admin účtu v Joomla!, môžete sa skúsiť prihlásiť cez hocijakého bežného používateľa, ak máte takého používateľa vytvoreného pre takéto účely. Samozrejme musíte vedieť k nemu heslo (ak ho neviete, môžete si preposlať cez verejnú časť stránky email na obnovu hesla). Ak sa chcete bežným používateľom prihlásiť ako administrátor, najprv je potrebné mu nastaviť práva. Prihláste sa na server (FTP) a stiahnite si do počítača súbor configuration.php, ktorý sa nachádza v hlavnom adresári /public_html/. Otvorte si ho napríklad pomocou programu Notepad++ (pre úpravu vám bude stačiť aj klasický Notepad - Poznámkový blok, ale Notepad++ je výborné riešenie pre takéto úpravy) a na začiatku súboru by ste mali vidieť zhruba takéto niečo: <?php class JConfig { public $offline = false; Bez ohľadu na to, čo tam bude, vložte si hneď pod { tento kód: public $root_user='mojuzivatel'; kde namiesto mojuzivatel vložte meno bežného používateľa, pomocou ktorého sa chcete prihlásiť do administrácie, takže vo výsledku by to malo vyzerať takto: <?php class JConfig { public $root_user='mojuzivatel'; public $offline = false; Súbor uložte a nahrajte na server na pôvodné miesto. Upozornenie: Pozor, súbor configuration.php bude mať práva nastavené len na čítanie (CHMOD 444), takže mu dočasne nastavte práva 644, aby ste pôvodný súbor mohli prepísať. Po nahratí súboru na server si otvorte stránku administrácie a prihláste sa bežným používateľom, ktorému ste dali práva super používateľa. Ak ste všetko nastavili správne, budete úspešne prihlásení a v administrácii uvidíte takéto oznámenie: Následne si naľavo v hlavnom menu rozkliknite položku Používatelia a Super Userovi (v našom prípade je super používateľ označený ako EXO Hosting, stačí keď kliknete na meno a dostanete sa do nastavení tohto konta) môžete nastaviť nové heslo, ktorým sa môžete potom prihlásiť do administrácie. Keď budete mať heslo zmenené, dočasnému používateľovi práva Super Usera odoberiete kliknutím na Kliknite sem, ak to má byť urobené automaticky (viď obrázok hlásenia vyššie). Súboru configuration.php budú práva nastavené opäť na 444, takže súbor nebude možné prepísať inými hodnotami. Zmena hesla v SQL databáze Ak nemáte možnosť sa prihlásiť do administrácie pomocou dočasného super používateľského konta alebo nechcete skúsiť takéto riešenie, je možnosť si zmeniť heslo priamo v SQL databáze. Prihláste sa na server (FTP) a v súbore configuration.php si nájdite údaje pre prihlásenie do SQL databázy. Keď neviete kde presne v súbore tieto informácie hľadať, v tomto návode nájdete postup, konkrétne v sekcii Zmena pripojenia k SQL databáze. Kliknite na phpMyAdmin, zadajte prihlasovacie meno (názov databázy), heslo a nastavte SQL server podľa údaju, ktorý vyčítate v súbore configuration.php. Po prihlásení do phpMyAdmin kliknite na databázu, v našom príklade je to db000000xmojadb a následne si vyhľadajte tabuľku nieco_users ("nieco" je predpona, líši sa v každej inej inštalácii). Kliknite na názov tabuľky nieco_users a vyhľadajte v nej konto s názvom vášho super používateľa. V našom príklade je to EXO Hosting, ID má 641, je možné že aj vo vašom prípade bude mať rovnaké ID. Kliknite na Upraviť: Po kliknutí na Upraviť sa presuňte na stránke nižšie, pokým neuvidíte riadok password. V stĺpci Funkcia z ponuky vyberte MD5. A do poľa Hodnota si napíšte svoje nové heslo. Heslo si starostlivo skontrolujte, či tam nemáte nežiadúce preklepy. Následne úplne dole na stránke vpravo kliknite na Vykonaj. Teraz sa pokúste prihlásiť do administrácie svojej Joomla! stránky a ak ste všetko spravili správne, mali by ste sa bez problémov prihlásiť.
  3. Môže nastať situácia, že zabudnete heslo do administrácie svojej stránky vytvorenej vo WordPresse. Prístup do administrácie sa dá obnoviť dvoma spôsobmi: odoslaním emailu pre obnovenie hesla zmenou hesla a emailovej adresy v SQL databáze Odoslanie emailu pre obnovenie hesla Otvorte si svoju stránku, ktorou pristupujete do administrácie WordPress, najskôr to bude /wp-admin/ a pod prihlasovacím formulárom kliknite na odkaz Zabudli ste heslo? Alebo si tento odkaz pridajte za názov svojej domény /wp-login.php?action=lostpassword Otvorí sa formulár, do ktorého budete musieť vložiť prihlasovacie meno (admin konta) alebo emailovú adresu, ktorá k tomuto kontu patrí a kliknite na Získať nové heslo. Do emailovej schránky vám príde notifikácia, ktorá bude obsahovať odkaz, na ktorý musíte kliknúť. Po kliknutí sa otvorí stránka, na ktorej si môžete vygenerovať nové heslo alebo zadať svoje. Heslo si následne uložíte kliknutím na Uložiť heslo a môžete sa prihlásiť do administrácie. Zmena hesla a emailovej adresy v SQL databáze Čo však robiť, ak emailová adresa, ktorú máte priradenú k admin kontu neprijíma emaily, nefunguje alebo už neexistuje? Pre tento prípad existuje postup, ktorý vyžaduje určité skúsenosti s SQL databázami. Prihláste sa na server (FTP) a v súbore wp-config.php si nájdite údaje pre prihlásenie do SQL databázy. Keď neviete kde presne v súbore tieto informácie hľadať, v tomto návode nájdete postup, konkrétne v sekcii Zmena pripojenia k SQL databáze. Kliknite na phpMyAdmin, zadajte prihlasovacie meno (názov databázy), heslo a nastavte SQL server podľa údaju, ktorý vyčítate v súbore wp-config.php. Po prihlásení do phpMyAdmin kliknite na databázu, v našom príklade je to db000000xmojadb a následne si vyhľadajte tabuľku wp_users. Kliknite na názov tabuľky wp_users a vyhľadajte v nej konto s ID 1, s najväčšou pravdepodobnosťou toto bude konto administrátora. Kliknite na Upraviť: Po kliknutí na Upraviť uvidíte riadok user_pass. V stĺpci Funkcia z ponuky vyberte MD5. A do poľa Hodnota si napíšte svoje nové heslo. Keď týmto spôsobom meníte heslo (teda z dôvodu, že vám neprišiel email na obnovu hesla) na riadku user_mail do poľa Hodnota si môžete rovno zapísať novú emailovú adresu. Ak by ste zmenili len heslo a úspešne sa prihlásili do administrácie a tam si chceli zmeniť emailovú adresu, tak WordPress by na pôvodnú adresu, teda tú, kam vám pôvodne neprišla notifikácia na zmenu hesla, odoslal potvrdzujúci email, či si skutočne prajete zmeniť emailovú adresu. A keďže vám neprišiel email s obnovou hesla, tak rovnako by ste "čakali" na email pre potvrdenie zmeny emailovej adresy. Všetky údaje starostlivo skontrolujte, či tam nemáte preklepy. Následne úplne dole na stránke vpravo kliknite na Vykonaj. Teraz sa pokúste prihlásiť do administrácie svojho WordPressu a ak ste všetko spravili správne, mali by ste sa bez problémov prihlásiť.
  4. Zálohy hostingu (webového priestoru a SQL databáz) vykonávame každý deň po polnoci a jednotlivé zálohy sú dostupné po dobu 14 dní. Prístup k FTP zálohám (hlavné konto a subúčty) Prístup k FTP zálohám jednotlivých domén má v Control Paneli hlavné konto a subúčty majú prístup k zálohám len tých domén, ku ktorým im majiteľ hlavného konta pridelil práva (prístup). Heslo pre FTP zálohy je jednotné pre hlavné konto aj subúčty. To znamená, že ak si napr. subúčet nastaví alebo vygeneruje heslo pre zálohy pri určitej doméne a hlavné konto toto heslo nebude vedieť, bude si musieť hlavné konto heslo vygenerovať znovu - a tým sa prístup pre subúčet zruší (heslo bude neplatné - platí to aj recipročne). Je to aj z bezpečnostných dôvodov, aby prístup k zálohám mal iba ten užívateľ, ktorý tento prístup aktuálne potrebuje. Ak hlavné konto si neželá, aby subúčet menil heslo pre zálohy, tak si vygeneruje nové heslo a v nastaveniach subúčtov prístup subúčtu k zálohám jednoducho zakáže. Ak hlavné konto zruší v Control Paneli subúčet ako taký, je potrebné, aby zmenil heslo aj k zálohám - zrušením subúčtu sa neruší FTP prístup k zálohám. Nastavenie FTP pripojenia k zálohám V Control Paneli kliknite na službu Zálohy, kde nájdete podrobnosti o tom, ako sa pripojiť na zálohovací server. Na stránke nájdete len vysvetlivky k nastaveniu pripojenia, samotné zálohy tu nenájdete. Podrobnosti nájdete nižšie v návode. Prihlásenie k zálohám FTP host: zálohovací server má adresu backup2.dnsserver.eu - pozor ide o FTP prístup, nie je to webová adresa, takže nemusíte ju otvárať v prehliadači, neotvorí sa. Pre prihlásenie na zálohovací server musíte použiť nejaký FTP klient, odporúčame napríklad FileZilla, prípadne WinSCP alebo Total Commander. Protokol môžete použiť SFTP (FTPS) aj FTP Prihlasovacie meno: počas vytvárania FTP pripojenia použite názov domény, v našom príklade je to exotechnologies.sk Nové heslo: ak ste heslo nikdy nemenili, predvolené heslo sa zhoduje s heslom do Control Panela - z bezpečnostných dôvodov ho odporúčame zmeniť Hotswap záloha FTP priestoru Hotswap záloha FTP priestoru umožňuje vytvárať zálohy webového miesta v reálnom čase, teda zálohuje sa to, čo práve máte na serveri. Majte však na pamäti, že táto procedúra v prípade rozsiahlych webových prezentácií môže zabrať dlhšiu dobu (desiatky minút, aj dlhšie) a takú istú dobu môže trvať aj zmazanie. Aktívnu môžete mať zároveň len jednu hotswap zálohu, takže ak ste si nejakú medzičasom už vytvorili a budete si chcieť vytvoriť aktuálnu hotswap zálohu, tak pôvodnú musíte najprv zmazať, čo potrvá nejaký čas. Pokým sa teda zmaže a vytvorí nová hotswap záloha, to si už môžete počkať na vytvorenie automatickej zálohy po polnoci alebo rovno web stiahnuť do počítača cez FTP prihlásenie. Z tohto dôvodu zvážte používanie hotswap záloh a tento typ zálohovania používajte len vtedy, ak to uznáte skutočne za potrebné. FTP pripojene na zálohovací server Upozornenie: K zálohám nie je možné sa pripojiť cez webové rozhranie (Monsta FTP). Pre zvýšenie bezpečnosti je potrebné si nainštalovať FTP klient a nastaviť si ho. FileZilla Príklad vytvorenia FTP pripojenia k zálohovaciemu serveru v FTP klientovi FileZilla. Odporúčame použivať protokol SFTP (v prípade akýchkoľvek problémov stačí vybrať protokol FTP). Protokol: vyberte SFTP Hostiteľ: backup2.dnsserver.eu Port: nie je potrebné vypĺňať (prípadne zadajte 22, v prípade FTP protokolu 21) Používateľ: vždy je to názov domény (bez www) Heslo: heslo, ktoré ste si vytvorili / vygenerovali (viď vyššie) Po zadaní údajov kliknite na Pripojiť. Pri použití protokolu SFTP veľmi pravdepodobne vyskočí upozornenie v ohľade kľúča servera, tu stačí označiť Vždy dôverovať a kliknúť na OK, viac krát sa neobjaví. Total Commander Príklad vytvorenia FTP pripojenia k zálohovaciemu serveru v FTP klientovi Total Commander. Odporúčame použivať protokol SSL/TLS (v tomto prípade je potrebné mať nainštalované potrebné knižnice OpenSSL - ak používate 32-bitovú verziu klienta, pri 64-bitovej verzii to nutné nie je), pri označení políčka SSL/TLS sa server automaticky upraví na ftps://backup2.dnsserver.eu). V prípade problémov s pripojením SSL/TLS odporúčame označenie tohto políčka zrušiť. Relácia: pomenujte si túto reláciu ako len chcete Názov hostiteľa: backup2.dnsserver.eu (viď nižšie nastavenie SSL/TLS) SSL/TLS: ak máte nainštalované knižnice OpenSSL, môžete označiť. Názov hostiteľa sa automaticky nastaví s predponou ftps (viď vyššie) Používateľ: vždy je to názov domény (bez www) Heslo: heslo, ktoré ste si vytvorili / vygenerovali (viď vyššie nastavenie v Control Paneli) Použiť pasívny mód prenosu: odporúčame označiť, spojenie bude stabilnejšie Kliknite na OK a potom na Pripojiť (v okne na úrovni vyššie v Total Commanderi). WinSCP Príklad vytvorenia FTP pripojenia k zálohovaciemu serveru v FTP klientovi WinSCP. Odporúčame použivať protokol FTP a Explicitné šifrovanie TLS/SSL. Prenosový protokol: môžete vyskúšať SFTP, ale ak by sa vyskytli problémy s právami pri zložkách, prepnite sa na protokol FTP Šifrovanie: objaví sa vtedy, ak vyberiete protokol FTP. Nastavte Explicitné šifrovanie TLS/SSL Hostiteľ: backup2.dnsserver.eu Číslo portu: 21 Meno používateľa: názov domény (bez www) Heslo: heslo, ktoré ste si vytvorili / vygenerovali (viď vyššie nastavenie v Control Paneli) Štruktúra zálohovacieho servera Po vytvorení FTP prístupu, uvidíte dve zložky, / db_zaloha/ (zálohy SQL databáz - ďalšie možnosti zálohovania SQL databáz nájdete v tomto návode) a /web/ (zálohy webového priestoru). V prípade ak ste si v Control Paneli vytvorili hotswap zálohu FTP priestoru (viď vyššie v návode), tak uvidíte aj zložku (/hotswap_web/) patriacu k hotswap zálohám webovej stránky. Hotswapy, ktoré ste si vytvorili u databáz, nájdete v zložke /db_zaloha/hotswap/ (viď nižšie v sekcii Hotswap zálohy databáz). Zložky /db_zaloha/ a /web/ obsahujú zložky očíslované ako 00 až 14. Číslo znamená, koľko dní je stará záloha. Napr. ak dnes je 1. augusta a kliknete na zložku 01, čo je záloha z predchádzajúceho dňa, teda 31. mája, vidíte všetky súbory v akom boli stave k danému dátumu. Rôzne súbory môžu mať rôzne dátumy - to znamená, že v zložke 01 môžete vidieť súbor s dátumom napr. 15 mája. To znamená, že v ten deň bol súbor naposledy zmenený, nie deň, kedy sa záloha vytvorila. Ak si potrebujete obnoviť súbory napr. zo zložky 06 a webová stránka používa databázu, tak odporúčame z rovnakej zložky (06) obnoviť aj databázu. Tento čin však zrealizujte len v tom prípade, ak by stránka po obnove súborov na FTP zle pracovala s databázou alebo zobrazovala nesprávne údaje. Obnova dát stiahnutých zo zálohovacieho servera Nahratie zálohy webových súborov na server Ak zálohy máte stiahnuté a potrebujete ich nahrať na váš hosting, môžete postupovať podľa návodu Ako sa pripojiť pomocou FTP a nahrať si stránku na server Obnova dát pomocou prístupu na SSH Ak máte viac skúsenosti so správou hostingových služieb, môžete vyskúšať obnovenie dát pomocou služby SSH prístup, čo môže byť pre vás ako webmastera vhodné riešenie, najmä ak nemáte potrebu sťahovať zálohy do svojho počítača a potom ich nahrávať na pomocou FTP ako v sekcii vyššie Ako na to, postup nájdete v návode Kopírovanie súborov medzi servermi pomocou SSH.
  5. V návode Prihlásenie a obnova prístupu do Control panela sme si ukázali, ako si môžete preposlať zabudnuté prístupové údaje na kontaktný email. Čo však robiť, ak kontaktné údaje uvedené v Hlavnom konte už neplatia, napr. kontaktná emailová adresa nie je funkčná a (alebo) kontaktné telefónne číslo už neexistuje? Kontaktná emailová adresa už nie je platná Kontaktnú emailovú adresu nájdete v Hlavnom konte, táto emailová adresa má dve významné funkcie ak si z Control Panela pošlete nejakú autorizovanú požiadavku, tak kontaktná emailová adresa je nastavená ako predvolená pre odpoveď, ktorú vám odošleme po zrealizovaní požiadavky. Inak povedané, na túto adresu dostanete informáciu o stave alebo vybavení vašej autorizovanej požiadavky. na túto emailovú adresu bude odoslaná notifikácia pre obnovenie prístupu do Control Panela, takže v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov, na kontaktnej emailovej adrese nájdete postup, ako si prístup do Control Panela obnoviť. Ak kontaktná emailová adresa už nie je platná (schránku ste zrušili alebo sa nachádzala na doméne, ktorá už dávno exspirovala alebo ju už vlastní niekto iný), tak notifikácia s postupom na obnovu prístupu do Control Panela vám do emailovej schránky už nepríde. V tomto prípade je dôležité, aby platilo telefónne číslo, ktoré máte zadané v Hlavnom konte. Z tohto čísla nám musíte zavolať na našu linku +421 221 028 430, pre overenie vašej osoby budeme od vás vyžadovať čo najviac informácií: vaše meno, adresu, pôvodnú emailovú adresu príp. iné údaje, ktoré sú zapísané v Hlavnom konte. Po overení údajov vám zavoláme naspäť a následne zmeníme emailovú adresu na tú, ktorú nám nadiktujete. Uistite sa, že emailová adresa, ktorú nám nadiktujete, je plne funkčná a prijíma emaily. Následne si podľa návodu Prihlásenie a obnova prístupu do Control panela obnovíte prístup a môžete sa do Control Panela prihlásiť. Po prihlásení si nezabudnite skontrolovať údaje zapísané v Hlavnom konte (menu naľavo, sekcia Kontakty). Kontaktná emailová adresa a ani kontaktné telefónne číslo už nie sú platné Druhý, zložitejší prípad nastane, ak okrem emailovej adresy neplatí už ani vaše kontaktné telefónne číslo, v tomto prípade nie je možné vaše vlastníctvo overiť. Ak nastane tento prípad, budeme od vás potrebovať písomnú žiadosť, ktorú nám buď pošlete: v súbore .PDF (alebo .JPG) na email fakturacia@exohosting.sk (odporúčame pre rýchlejšie vybavenie) alebo klasickou poštou na adresu: EXO TECHNOLOGIES, spol. s r.o. Mlynské Nivy 52B 821 05 Bratislava Žiadosť pošlite na hlavičkovom papieri (použite formuláre priložené na odkaze nižšie), pričom musí obsahovať: vypísané kontaktné údaje, ktoré máte zadané vo svojom Hlavnom konte názov aspoň jednej domény (ak ich máte viac), ktorá sa nachádza v danom Control Paneli emailová adresa, na ktorú vám kontakt máme zmeniť. v prípade firmy je na žiadosti potrebná pečiatka a podpis štatutárnej osoby. Formuláre Nasledujúce formuláre na nižšie uvedenom odkaze môžete použiť spôsobom, že si ich vytlačíte, vypíšete (.DOC môžete vypísať priamo v počítači a následne vytlačiť), podpíšete (v prípade firmy je potrebná pečiatka) a naskenujete alebo odfotíte a zašlete na emailovú adresu fakturacia@exohosting.sk (alebo fyzickú adresu uvedenú vyššie). Predmet správy (emailu) vypíšte názvom domény a dopíšte čoho sa žiadosť týka. Napr.: exohosting.sk - Žiadosť o obnovenie prístupu do CP. Žiadosti o prístup do Control Panela Po overení žiadosti, ak všetky údaje budú v poriadku, vás budeme kontaktovať s informáciou o ďalšom postupe.
  6. Ak si nedopatrením alebo chybným nastavením emailového klienta omylom zmažete správy z emailovej schránky, môžete nás požiadať o ich obnovu. Predtým si však v emailovom klientovi a vo Webmaile skontrolujte, či sa zmazaná pošta nenachádza v Koši alebo len nebola presunutá do iného priečinka. Ak pošta bola skutočne zmazaná, je potrebné poslať autorizovanú požiadavku cez Control panel v časti Zmeny - Iná požiadavka, kde uveďte celý názov schránky a priečinky (Doručená pošta, Odoslaná a pod.), ktoré požadujete obnoviť. Žiadosť odporúčame poslať čo najskôr od zmazania, ideálne aspoň do 24 hodín. Upozornenie: Majte na pamäti, že obnoviť emaily môžeme len z poslednej zálohy. Takže ak napríklad posledná záloha bola vytvorená ráno a vy ste si nedopatrením zmazali email, ktorým vám prišiel doobeda, tak obnova takéhoto emailu nebude možná.
×
×
  • Create New...