V návode Prihlásenie a obnova prístupu do Control panela sme si ukázali, ako si môžete preposlať zabudnuté prístupové údaje na kontaktný email. Čo však robiť, ak kontaktné údaje uvedené v Hlavnom konte už neplatia, napr. kontaktná emailová adresa nie je funkčná a (alebo) kontaktné telefónne číslo už neexistuje?
Kontaktná emailová adresa už nie je platná
Kontaktnú emailovú adresu nájdete v Hlavnom konte, táto emailová adresa má dve významné funkcie
- ak si z Control Panela pošlete nejakú autorizovanú požiadavku, tak kontaktná emailová adresa je nastavená ako predvolená pre odpoveď, ktorú vám odošleme po zrealizovaní požiadavky. Inak povedané, na túto adresu dostanete informáciu o stave alebo vybavení vašej autorizovanej požiadavky.
- na túto emailovú adresu bude odoslaná notifikácia pre obnovenie prístupu do Control Panela, takže v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov, na kontaktnej emailovej adrese nájdete postup, ako si prístup do Control Panela obnoviť.
Ak kontaktná emailová adresa už nie je platná (schránku ste zrušili alebo sa nachádzala na doméne, ktorá už dávno exspirovala alebo ju už vlastní niekto iný), tak notifikácia s postupom na obnovu prístupu do Control Panela vám do emailovej schránky už nepríde.
V tomto prípade je dôležité, aby platilo telefónne číslo, ktoré máte zadané v Hlavnom konte. Z tohto čísla nám musíte zavolať na našu linku +421 221 028 430, pre overenie vašej osoby budeme od vás vyžadovať čo najviac informácií: vaše meno, adresu, pôvodnú emailovú adresu príp. iné údaje, ktoré sú zapísané v Hlavnom konte. Po overení údajov vám zavoláme naspäť a následne zmeníme emailovú adresu na tú, ktorú nám nadiktujete. Uistite sa, že emailová adresa, ktorú nám nadiktujete, je plne funkčná a prijíma emaily. Následne si podľa návodu Prihlásenie a obnova prístupu do Control panela obnovíte prístup a môžete sa do Control Panela prihlásiť. Po prihlásení si nezabudnite skontrolovať údaje zapísané v Hlavnom konte (menu naľavo, sekcia Kontakty).
Kontaktná emailová adresa a ani kontaktné telefónne číslo už nie sú platné
Druhý, zložitejší prípad nastane, ak okrem emailovej adresy neplatí už ani vaše kontaktné telefónne číslo, v tomto prípade nie je možné vaše vlastníctvo overiť.
Ak nastane tento prípad, budeme od vás potrebovať písomnú žiadosť, ktorú nám buď pošlete:
- v súbore .PDF (alebo .JPG) na email fakturacia@exohosting.sk (odporúčame pre rýchlejšie vybavenie)
-
alebo klasickou poštou na adresu:
- EXO TECHNOLOGIES, spol. s r.o.
- Mlynské Nivy 52B
- 821 05 Bratislava
Žiadosť pošlite na hlavičkovom papieri (použite formuláre priložené na odkaze nižšie), pričom musí obsahovať:
- vypísané kontaktné údaje, ktoré máte zadané vo svojom Hlavnom konte
- názov aspoň jednej domény (ak ich máte viac), ktorá sa nachádza v danom Control Paneli
- emailová adresa, na ktorú vám kontakt máme zmeniť.
- v prípade firmy je na žiadosti potrebná pečiatka a podpis štatutárnej osoby.
Formuláre
Nasledujúce formuláre na nižšie uvedenom odkaze môžete použiť spôsobom, že si ich vytlačíte, vypíšete (.DOC môžete vypísať priamo v počítači a následne vytlačiť), podpíšete (v prípade firmy je potrebná pečiatka) a naskenujete alebo odfotíte a zašlete na emailovú adresu fakturacia@exohosting.sk (alebo fyzickú adresu uvedenú vyššie).
Predmet správy (emailu) vypíšte názvom domény a dopíšte čoho sa žiadosť týka.
Napr.: exohosting.sk - Žiadosť o obnovenie prístupu do CP.
Po overení žiadosti, ak všetky údaje budú v poriadku, vás budeme kontaktovať s informáciou o ďalšom postupe.
See also this article
See also this article